SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah top!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb al spullen van dat merk, zoals stiften, maar nog geen aquarelpotloden
Weekendquote:
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind het meer lijken als je het typt dan dat je het gewoon ff doet.
ze vindt dat ze nog niet zwart genoeg isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Gewoon even in bad stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Het is een niks uitzonderlijksquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?![]()
Een aso persoon toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokkie? Dat woord betekent dan echt niet meer wat ik dacht dat het betekent.
Ja, ik had eigenlijk wel spijt dat ik geen muts had opgedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef dud0r het volgende: [..] Ja dat merkte ik vanochtend ook toen ik vol goede moed in korte broek naar buiten liep
![]()
Ik zou zeggen een ander soort smaakje asociaal. Hier kan ik wel om lachen. En ergens wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een aso persoon toch?
Of vergis ik me, zoals wel vaker....![]()
![]()
wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ah verdomme, alle zin om in een topic te posten gelijk door het putje.
ohh dacht hier :pquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autosportgerelateerd, wie weet die weet.
Ik weet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:In 1882 verhuisde Gottlieb Daimler naar Bad Cannstatt, toen nog een dorpje bij Stuttgart. In de tuin van zijn villa liet hij een kas ombouwen tot geheime werkplaats, waar hij samen met Wilhelm Maybach dag en nacht experimenteerde met een nieuwe benzinemotor. Ze werkten in complete geheimhouding: de ramen werden afgedekt en zelfs het huispersoneel wist niet wat er gebeurde.
Het voortdurende hameren en metaalgeluid maakte de tuinman zo achterdochtig dat hij de politie waarschuwde, overtuigd dat Daimler daar een valsemunterij runde. Toen agenten ’s nachts binnenvielen, vonden ze geen drukpers, maar motoronderdelen. De zaak werd gesloten — en Daimler kon ongestoord doorgaan met het werk dat de wereld zou veranderen. De kas bestaat nog steeds en is nu de Gottlieb‑Daimler‑Gedächtnisstätte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |