SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah top!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb al spullen van dat merk, zoals stiften, maar nog geen aquarelpotloden
Weekendquote:
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind het meer lijken als je het typt dan dat je het gewoon ff doet.
ze vindt dat ze nog niet zwart genoeg isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Gewoon even in bad stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Het is een niks uitzonderlijksquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?![]()
Een aso persoon toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokkie? Dat woord betekent dan echt niet meer wat ik dacht dat het betekent.
Ja, ik had eigenlijk wel spijt dat ik geen muts had opgedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef dud0r het volgende: [..] Ja dat merkte ik vanochtend ook toen ik vol goede moed in korte broek naar buiten liep
![]()
Ik zou zeggen een ander soort smaakje asociaal. Hier kan ik wel om lachen. En ergens wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een aso persoon toch?
Of vergis ik me, zoals wel vaker....![]()
![]()
wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ah verdomme, alle zin om in een topic te posten gelijk door het putje.
ohh dacht hier :pquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autosportgerelateerd, wie weet die weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |