Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortjequote:
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondetenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortje
Waar zijn de groentjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
slaatje in de mix dan, groentjes kan je ook best een dagje overslaan, ga je niet dood vanquote:
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?
Sinds wanneer is Ballie niet raar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebben
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heleboel eten gekocht in de stad. Maar geen schoenen.
Godverquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Eerste was die buiten droogt van het jaar.
Even de vuilniszak in de container doenquote:
Is die Matiz weer aan het klooien?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autosportgerelateerd, wie weet die weet.
Dus nu wordt het lopen op pistoletjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heleboel eten gekocht in de stad. Maar geen schoenen.
Ik heb überhaupt weinig was gedaan want kon het binnen niet ophangen want kon er niet bijquote:
Ah zo ja dan begrijp ik het wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt weinig was gedaan want kon het binnen niet ophangen want kon er niet bijen ik kreeg het grote rek niet opengeklapt. Maar dat gaat nu ook weer.
En dan is de lente pas net begonnenquote:
Dat is het daar toch altijd?quote:
Wat is minder warm? Is het dan maar 27 graden ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgelopen dagen was het minder warm
ja zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is minder warm? Is het dan maar 27 graden ofzo?
Hier was het nog maar 4 graden om 11 uur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alweer heerlie de weerlie
Ik ben wel al om 10:30 naar buiten gegaan, misschien is het nu beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alweer heerlie de weerlie
Nu 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier was het nog maar 4 graden om 11 uur.
Hier is het al weer 11 met een strakblauwe luchtquote:
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het al weer 11 met een strakblauwe lucht
ga je in een koffiehuis dan ook thee drinken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Recce het volgende:
Zo, flinke wandeling gemaakt en in een theehuis koffie gedronken.
Dat lijkt me wel zo logisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je in een koffiehuis dan ook thee drinken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo logisch.Ik had er worteltaart bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |