Zekerquote:
Brood met ei.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pistache-croissantjes hier (over 20 minuten)
Die van de AH?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pistache-croissantjes hier (over 20 minuten)
Anders had ik het ook gewoon gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mailtje van het CJIB
Ik heb een boete![]()
Met vriendelijke groet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigerian Prince
als hij even gaat betalen krijg ik mijn erfenis die mij al jaren voorgehouden wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Nigerian Prince
Zoiets waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Nigerian Prince
Mijn overbuurman heeft daadwerkelijk het weekend dat dat gekut begon 5000L bij elkaar gescharreld bij diverse tankstations.quote:
Sushiquote:
ohquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sushi
Curry
Hoerenpasta
en dit is geen of, of maar een en en
Details graagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heleboel eten gekocht in de stad. Maar geen schoenen.
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortjequote:
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondetenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortje
Waar zijn de groentjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
slaatje in de mix dan, groentjes kan je ook best een dagje overslaan, ga je niet dood vanquote:
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?
Sinds wanneer is Ballie niet raar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebben
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heleboel eten gekocht in de stad. Maar geen schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |