SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah top!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb al spullen van dat merk, zoals stiften, maar nog geen aquarelpotloden
Weekendquote:
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind het meer lijken als je het typt dan dat je het gewoon ff doet.
ze vindt dat ze nog niet zwart genoeg isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Gewoon even in bad stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Iemand heeft zich weer goed vermaakt in het zwarte zand.
[ afbeelding ]
Het is een niks uitzonderlijksquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH dus het valt ECHT eigenlijk wel mee?![]()
Een aso persoon toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokkie? Dat woord betekent dan echt niet meer wat ik dacht dat het betekent.
Ja, ik had eigenlijk wel spijt dat ik geen muts had opgedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef dud0r het volgende: [..] Ja dat merkte ik vanochtend ook toen ik vol goede moed in korte broek naar buiten liep
![]()
Ik zou zeggen een ander soort smaakje asociaal. Hier kan ik wel om lachen. En ergens wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een aso persoon toch?
Of vergis ik me, zoals wel vaker....![]()
![]()
wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ah verdomme, alle zin om in een topic te posten gelijk door het putje.
ohh dacht hier :pquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autosportgerelateerd, wie weet die weet.
Ik weet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:In 1882 verhuisde Gottlieb Daimler naar Bad Cannstatt, toen nog een dorpje bij Stuttgart. In de tuin van zijn villa liet hij een kas ombouwen tot geheime werkplaats, waar hij samen met Wilhelm Maybach dag en nacht experimenteerde met een nieuwe benzinemotor. Ze werkten in complete geheimhouding: de ramen werden afgedekt en zelfs het huispersoneel wist niet wat er gebeurde.
Het voortdurende hameren en metaalgeluid maakte de tuinman zo achterdochtig dat hij de politie waarschuwde, overtuigd dat Daimler daar een valsemunterij runde. Toen agenten ’s nachts binnenvielen, vonden ze geen drukpers, maar motoronderdelen. De zaak werd gesloten — en Daimler kon ongestoord doorgaan met het werk dat de wereld zou veranderen. De kas bestaat nog steeds en is nu de Gottlieb‑Daimler‑Gedächtnisstätte.
Zekerquote:
Brood met ei.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pistache-croissantjes hier (over 20 minuten)
Die van de AH?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pistache-croissantjes hier (over 20 minuten)
Anders had ik het ook gewoon gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mailtje van het CJIB
Ik heb een boete![]()
Met vriendelijke groet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigerian Prince
als hij even gaat betalen krijg ik mijn erfenis die mij al jaren voorgehouden wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Nigerian Prince
Zoiets waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Nigerian Prince
Mijn overbuurman heeft daadwerkelijk het weekend dat dat gekut begon 5000L bij elkaar gescharreld bij diverse tankstations.quote:
Sushiquote:
ohquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sushi
Curry
Hoerenpasta
en dit is geen of, of maar een en en
Details graagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heleboel eten gekocht in de stad. Maar geen schoenen.
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortjequote:
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondetenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ballie het al over avondeten heeft en niet over een tussendoortje
Waar zijn de groentjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
slaatje in de mix dan, groentjes kan je ook best een dagje overslaan, ga je niet dood vanquote:
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, doet ze er een dubbel bammetje gebakken ei met spek bij, tadaaa avondeten
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze mogelijkheden om te bakken dan?
Sinds wanneer is Ballie niet raar?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zou een beetje raar zijn om dat niet te hebben
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Je zusje had dezelfde al gekocht?
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Eerste was die buiten droogt van het jaar.
Even de vuilniszak in de container doenquote:
Is die Matiz weer aan het klooien?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus nu wordt het lopen op pistoletjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb überhaupt weinig was gedaan want kon het binnen niet ophangen want kon er niet bijquote:
Ah zo ja dan begrijp ik het wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt weinig was gedaan want kon het binnen niet ophangen want kon er niet bijen ik kreeg het grote rek niet opengeklapt. Maar dat gaat nu ook weer.
En dan is de lente pas net begonnenquote:
Dat is het daar toch altijd?quote:
Wat is minder warm? Is het dan maar 27 graden ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgelopen dagen was het minder warm
ja zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is minder warm? Is het dan maar 27 graden ofzo?
Hier was het nog maar 4 graden om 11 uur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alweer heerlie de weerlie
Ik ben wel al om 10:30 naar buiten gegaan, misschien is het nu beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alweer heerlie de weerlie
Nu 5quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier was het nog maar 4 graden om 11 uur.
Hier is het al weer 11 met een strakblauwe luchtquote:
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het al weer 11 met een strakblauwe lucht
ga je in een koffiehuis dan ook thee drinken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Recce het volgende:
Zo, flinke wandeling gemaakt en in een theehuis koffie gedronken.
Dat lijkt me wel zo logisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je in een koffiehuis dan ook thee drinken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo logisch.Ik had er worteltaart bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |