Begint al lekker sinds De Mos de grootste is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:41 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie nog stroom? @:airwin @:liesje1979
Hier ligt alles eraf, wijk verder bij mijn ouders ook
Handigquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier komt nu net alsnog blauwe lucht kijken. Over tien minuten gaat de zon onder![]()
Morgen beter.
Hier werkt alles (nog).quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:41 schreef Haags het volgende:
Oei paniek paniekquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:41 schreef Haags het volgende:
Ombudspolitiek dus Haags wilde dit gewoon.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begint al lekker sinds De Mos de grootste is.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:48 schreef AirwiN het volgende:
Denk dat de website van Stedin ook bij @:Haags in de buurt staat. Die ligt er nl ook uit.
Misschien maar ff naar het strand lopen en kijken of er niet toevallig een boot van de Russische schaduwvloot voor anker ligt.quote:
Zelluf.quote:
De stroomstoring is vooral in een ander postcodegebied. Maar sommige andere delen hebben er ook last van, ik dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien maar ff naar het strand lopen en kijken of er niet toevallig een boot van de Russische schaduwvloot voor anker ligt.
Ga liggen danquote:
Ja beetje jammer weerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, dat is wel leuker dan Pogi.
Tijd voor een Bert Visscher marathon voor jou!quote:
Nee dankjewelquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een Bert Visscher marathon voor jou!
quote:
quote:
quote:
Sterkte in deze barre tijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:41 schreef Haags het volgende:
Bij mijn ouders in de wijk is weer stroom. Nu bij mij en mn buurtjes nog@:airwin
Heb je de kaarsjes al aanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:41 schreef Haags het volgende:
Bij mijn ouders in de wijk is weer stroom. Nu bij mij en mn buurtjes nog@:airwin
oei, wat hebben ze nu gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:41 schreef Haags het volgende:
Wel gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |