Bewolking en mist voor ons.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een sweater en een tussenjas aan en liep alweer te zweten met de boodschappentas.
RIP zomer
Mooi hoe je verder niks hoeft te zeggen maar dat ik meteen weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ben alweer klaar met dat topic waar het zo gigantisch gezellig was tot nu.
Godverdomme man
Denk dat het ook geen heel vergezocht isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi hoe je verder niks hoeft te zeggen maar dat ik meteen weet waar je het over hebt.
Ama snapt, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komen janken met vage hints over een ander topic. Serieus?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, ik ga de vissers verjagen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
slaatje in de mix dan, groentjes kan je ook best een dagje overslaan, ga je niet dood van
Goed bezig, sancties verlagen van Rusland en Iran.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
NWS / VS staat verkoop Iraanse olie toe![]()
![]()
Je zou bijna denken dat het de bedoeling was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig, sancties verlagen van Rusland en Iran.
Sancties tegen Rusland verlagen was natuurlijk wel de bedoeling van Trump, want Poetin is z'n bestie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het de bedoeling was.
Eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Sancties tegen Rusland verlagen was natuurlijk wel de bedoeling van Trump, want Poetin is z'n bestie.
Poetin heeft Trump aan een touwtje, en hij heeft het niet eens door.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Sancties tegen Rusland verlagen was natuurlijk wel de bedoeling van Trump, want Poetin is z'n bestie.
Waarom heb je die niet aan een stuk gekeken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar weer even verder met One Piece (Netflix).
Gnorf.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet aan een stuk gekeken dan?
Hebben ze goed gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Haags het volgende:
Trots op de dames. Volgende week nog een wedstrijd maar de derde plek is binnen. Hoger zit er helaas niet meer in.
2 plekken te laagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Haags het volgende:
Trots op de dames. Volgende week nog een wedstrijd maar de derde plek is binnen. Hoger zit er helaas niet meer in.
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde viooltjes halen voor op het balkon en bij de voordeur maar ik krijg die potgrond natuurlijk nooit mee.
@dud0r bellen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde viooltjes halen voor op het balkon en bij de voordeur maar ik krijg die potgrond natuurlijk nooit mee.
potgrond morgen door bol.com latrn bezorgrn?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet ze het nog naar binnen sjouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
potgrond morgen door bol.com latrn bezorgrn?
http://www.sterkeman.nl/quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Keer zo'n plateau karretje ergens scoren.
Als ik je tassen kan dragen kan ik ook wel een keer potgrond voor je sjouwen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Keer zo'n plateau karretje ergens scoren.
Geen koers kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje
ik half, wachtend tot de folderloper weer terugkomtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje
Ik zit in het zonnetje Milano-San Remo te kijken.quote:
Ah beterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in het zonnetje Milano-San Remo te kijken.
Bertje wil gewoon Koerse jongequote:
skandequote:
Hier volop zon en blauwe lucht. Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal geen zonnetje hier. Grijs en behoorlijk koud. Nu drie rondjes gelopen buiten, 10.528 stapjes. Ik vind het wel weer even prima.
Jaloersie de poersiequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier volop zon en blauwe lucht. Heerlie de peerlie
Bert Visscherquote:
grieks, ik kom bij je liggenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
2. Ik ben toe aan een dutje
1 de rest van mijn champignonnesoepje...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Een beetje van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 de rest van mijn champignonnesoepje...
2 wie stopt je?
quote:
ik vermoed friet met een snackquote:
ik niet, mn collega misschien welquote:2. Ik ben toe aan een dutje
1. Goulash met rijst.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Geen idee. Ga ik zo eens bekijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Patatquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Wat gaan jullie eten?
Als de a in cat. Dus eigenlijk is het meer embar dan ambarquote:
Doe je dat ook echt? Of is dat alleen de officiële manier?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de a in cat. Dus eigenlijk is het meer embar dan ambar
Ze verafgoodt dat beest dus waarschijnlijk knielt ze er ook nog bij als ze het zegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe je dat ook echt? Of is dat alleen de officiële manier?
Als ik elke keer moet gaan slapen als mijn kat dat doet dan kan ik beter nooit meer uit bed komen.quote:
Ik noemde hem maandenlang ambar lekker Nederlands. Hij reageerde wel maar niet lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft verder niemand last vanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze verafgoodt dat beest dus waarschijnlijk knielt ze er ook nog bij als ze het zegt.
Dan ga je er naast liggenquote:
Jaloers dat jij niet zo aanbeden wordt als een hond?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze verafgoodt dat beest dus waarschijnlijk knielt ze er ook nog bij als ze het zegt.
Het is een stamboek-vullisbakkie nou goedquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uhm wie denk je dat er naast mij op de bank ligt?quote:
Typischquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik noemde hem maandenlang ambar lekker Nederlands. Hij reageerde wel maar niet lekker.
Toen op een dag ging ik hem embar/Âmbar noemen en toen ging hij ineens luisteren
Ik vraag gewoon iets hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een stamboek-vullisbakkie nou goed
Jaloezie doe ik niet aan. Da's voor kleinzielige mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet zo aanbeden wordt als een hond?
Ook waarquote:
Ohquote:
Nee hoorquote:
Huisdieren zijn erom geliefd te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik trek gewoon dat geverafgood van dat beest een beetje slecht, dat is allesMaar goed, ik kan ook gewoon wat anders gaan doen he
Ho eens even, we hebben het over meneer Âmbar, niet over een willekeurig beest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik trek gewoon dat geverafgood van dat beest een beetje slecht, dat is allesMaar goed, ik kan ook gewoon wat anders gaan doen he
Eens. Naar om nou aan elke teug adem van je huisdier een post te wijden is misschien een beetje too much.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Huisdieren zijn erom geliefd te worden.
Dat mag. Ik ben dolgelukkig elke dag weer en ik denk niet dat ik mij zo gelukkig heb gevoeld in mijn hele leven. Dus ja ik afgod mijn kleine tiranquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan ook gewoon wat anders gaan doen he
Maar lig jij ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wie denk je dat er naast mij op de bank ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |