2 plekken te laagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Haags het volgende:
Trots op de dames. Volgende week nog een wedstrijd maar de derde plek is binnen. Hoger zit er helaas niet meer in.
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde viooltjes halen voor op het balkon en bij de voordeur maar ik krijg die potgrond natuurlijk nooit mee.
@dud0r bellen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde viooltjes halen voor op het balkon en bij de voordeur maar ik krijg die potgrond natuurlijk nooit mee.
potgrond morgen door bol.com latrn bezorgrn?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet ze het nog naar binnen sjouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
potgrond morgen door bol.com latrn bezorgrn?
http://www.sterkeman.nl/quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Keer zo'n plateau karretje ergens scoren.
Als ik je tassen kan dragen kan ik ook wel een keer potgrond voor je sjouwen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Keer zo'n plateau karretje ergens scoren.
Geen koers kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje
ik half, wachtend tot de folderloper weer terugkomtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu lekker in het zonnetje
Ik zit in het zonnetje Milano-San Remo te kijken.quote:
Ah beterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in het zonnetje Milano-San Remo te kijken.
Bertje wil gewoon Koerse jongequote:
skandequote:
Hier volop zon en blauwe lucht. Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal geen zonnetje hier. Grijs en behoorlijk koud. Nu drie rondjes gelopen buiten, 10.528 stapjes. Ik vind het wel weer even prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |