De ene gekte na de andere en ze zijn onverbeterlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt daar krijg je rare dingen van ,
kerncentrales sluiten, geen gas willen boren onder de Waddenzee, ratten , Schiphol krimp, milieu zones , stoeptegel gaten
Hahaha kijk een man die zijn relevantie aan het verliezen is doet een wanhoopspoging om aandacht te trekkenquote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch echt alle perken te buiten? Ik spreek niet gauw van landverraad ofzo, maar dit komt er toch wel dichtbij in de buurt, of niet?
Waarom vind je het landverraad?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch echt alle perken te buiten? Ik spreek niet gauw van landverraad ofzo, maar dit komt er toch wel dichtbij in de buurt, of niet?
Natuurlijk staat Jetten erachter. En hij heeft ook gewoon gelijk gekregen, want Trump zorgt al een jaar voor chaos, verdeeldheid en roekeloosheid.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:41 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom vind je het landverraad?
Als Jetten dit geschreven heeft, dan zal hij er toch nog wel achter staan.
Dat lijkt me wel ja. Er is ook geen woord aan gelogen. Maar wat denk jij dat Wilders hiermee wil bereiken?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:41 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom vind je het landverraad?
Als Jetten dit geschreven heeft, dan zal hij er toch nog wel achter staan.
Maar het is toch echt Jetten die de initiële tweet geschreven heeft en alsnog bij Trump op bezoek gaat.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk staat Jetten erachter. En hij heeft ook gewoon gelijk gekregen, want Trump zorgt al een jaar voor chaos, verdeeldheid en roekeloosheid.
Het gaat erom dat Wilders, in de aanloop van Jettens bezoek aan de VS, een dergelijke post maakt, Trump en Orban mentioned. en hiermee Jetten en Nederland in een slecht daglicht probeert te zetten.
Nederland en de Nederlanders op 1? Echt niet, nog niet een beetje. Wilders op 1, dat is het enige dat telt voor deze man.
Zo'n fout had je Mark Rutte niet snel zien maken, inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:48 schreef nostra het volgende:
Tja, als het je ambitie is om MinPres te worden, zijn zulke tweets ook weer niet superhandig.
En vind je ook wat van de actie van Wilders?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:49 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zo'n fout had je Mark Rutte niet snel zien maken, inderdaad.
Vind het heel dom van Jetten.
Als er zulke tweets van Jetten rondslingeren op X, dan kun je er op wachten dat iemand het een keer oppikt.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En vind je ook wat van de actie van Wilders?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Bewijst Wilders het land wel een dienst met dit soort tweets:quote:Op zondag 22 maart 2026 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als er zulke tweet van Jetten rondslingeren op X, dan kun je er op wachten dat iemand het een keer oppikt.
Vraag me af of Jetten wel geschikt is voor zijn functie. En of hij Nederland wel een dienst bewijst met dit soort tweets.
Ik vind het vooral kinderachtig van Wilders.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Bewijst Wilders het land wel een dienst met dit soort tweets:
Dear President
@:realDonaldTrump
this is what the new Dutch Prime Minister
@:MinPres
Jetten wrote about you after you won the elections in November 2024:
“Trump, a convicted criminal, becomes president of the US. A misogynist who wants to take away hard-won freedoms, such as abortion. A man who openly flirts with dictators. What lies ahead are years of chaos, division, and recklessness.”
Please don’t trust him, the man is a leftish liberal politician and an enemy of the people and he hates your guts. He is now also attacking
@:PM_ViktorOrban
who is a thousand times better leader then Jetten himself.
Het gaat dan ook niet om de inhoud van de tweet van Jetten.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar het is toch echt Jetten die de initiële tweet geschreven heeft en alsnog bij Trump op bezoek gaat.
Maar smijten met termen als 'landverraad' voor een gekozen volksvertegenwoordiger vind je wel normaal?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de inhoud van de tweet van Jetten.
Maar jij begrijpt het niet, of wil het niet begrijpen, en ik voel geen enkele behoefte om het je verder uit te leggen, gezien je overige posts over dit onderwerp.
De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben sowieso echt Geert niet nodig om hen op openbare tweets te wijzen.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als er zulke tweet van Jetten rondslingeren op X, dan kun je er op wachten dat iemand het een keer oppikt.
Verwijderen heeft dan ook geen zin.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:02 schreef nostra het volgende:
[..]
De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben sowieso echt Geert niet nodig om hen op openbare tweets te wijzen.
Dat doe ik niet licht, daar heb ik over nagedacht, en in dit geval vind ik dat het inderdaad dicht tegenaan zit, zoals ik letterlijk typte. Wat heeft dat te maken met het feit dat hij een gekozen volksvertegenwoordiger is?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar smijten met termen als 'landverraad' voor een gekozen volksvertegenwoordiger vind je wel normaal?
Ik.vind dat je nogal makkelijk smijt met grote termen als 'landverraad' voor iemand waar jij het politiek niet mee eens bent.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet licht, daar heb ik over nagedacht, en in dit geval vind ik dat het inderdaad dicht tegenaan zit, zoals ik letterlijk typte. Wat heeft dat te maken met het feit dat hij een gekozen volksvertegenwoordiger is?
Kennelijk vind jij het normaal dat deze gekozen volksvertegenwoordiger over een andere volksvertegenwoordiger zulke posts maakt en 'klikt' (hoe kinderachtig kun je zijn) bij Trump om hem alvast zwart te maken. Het lijkt me bovendien onnodig, want Trump en zijn administration doen echt wel onderzoek voorafgaand aan zo'n bezoek. En Jetten heeft geen enkele poging gedaan (terecht overigens) om deze post te verdonkeremanen.
Nee hoor, hoe je dit ook draait of keert, het is Wilders die zich hier van zijn meest slechte en kinderachtige kant laat zien.
Het zou een zegen zijn als hij niet meer welkom is. Hoeven we ook geen toneelstukjes meer te doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Rick Nieman gebruikte dit ook in zijn interview met Joe Popolo. 'Is de premier nog wel welkom in het Witte Huis?'. Deze ochtend.
Wat smerig.
vergeet je pilletje niet te nemen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Rick Nieman gebruikte dit ook in zijn interview met Joe Popolo. 'Is de premier nog wel welkom in het Witte Huis?'. Deze ochtend.
Wat smerig.
Ach ja.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Wat smerig.
Ja dat is ook wel weer zo, maar dat zo een Nieman hem hier op attendeert is een ranzig toneelstukje. Überhaupt dat je zo een interview regelt (waar MAGA alleen onder voorwaarden mee akkoord gaat).quote:Op zondag 22 maart 2026 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn als hij niet meer welkom is. Hoeven we ook geen toneelstukjes meer te doen.
Het is natuurlijk sws vreemd dat Jetten wil gaan dineren bij een man die hij een vrouwenhater en veroordeelde crimineel noemt.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, maar dat zo een Nieman hem hier op attendeert is een ranzig toneelstukje. Überhaupt dat je zo een interview regelt (waar MAGA alleen onder voorwaarden mee akkoord gaat).
We kennen allemaal het repertoir van gescheld door Wilders en ook hebben VVDers natuurlijk wel eens flinke taal gebezigd over andere leiders (zelfs Orban).
Inderdaad, laat Trump maar in zijn eigen sop gaarkoken.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn als hij niet meer welkom is. Hoeven we ook geen toneelstukjes meer te doen.
Juist.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inderdaad, laat Trump maar in zijn eigen sop gaarkoken.
Gaat met een rechtse Kamermeerderheid niet gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk sluit Nederland zich snel aan bij Spanje.
Maar wat moet Jetten nou met dit soort tweets bij Trump?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gaat met een rechtse Kamermeerderheid niet gebeuren.
Denk dat Trump de laatste is die zich druk mag maken over de tweets van anderen, dus het zal - helaas voor jou - allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar wat moet Jetten nou met dit soort tweets bij Trump?
Wilders is een nobody en uitgespeeld. Jetten is de MP. Ik verwacht van Jetten dat hij beter nadenkt en minder op het morele gelijk vaart, waar hij nogal een handje van heeft.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet licht, daar heb ik over nagedacht, en in dit geval vind ik dat het inderdaad dicht tegenaan zit, zoals ik letterlijk typte. Wat heeft dat te maken met het feit dat hij een gekozen volksvertegenwoordiger is?
Kennelijk vind jij het normaal dat deze gekozen volksvertegenwoordiger over een andere volksvertegenwoordiger zulke posts maakt en 'klikt' (hoe kinderachtig kun je zijn) bij Trump om hem alvast zwart te maken. Het lijkt me bovendien onnodig, want Trump en zijn administration doen echt wel onderzoek voorafgaand aan zo'n bezoek. En Jetten heeft geen enkele poging gedaan (terecht overigens) om deze post te verdonkeremanen.
Nee hoor, hoe je dit ook draait of keert, het is Wilders die zich hier van zijn meest slechte en kinderachtige kant laat zien.
Lang geleden dat ik zo hard gelachen heb om een post op dit forum, dank je welquote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Het is irrelevant of hij het mag, wat relevanter is is hoe hij in elkaar steekt. Rutte begrijpt dat uitstekend.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat Trump de laatste is die zich druk mag maken over de tweets van anderen, dus het zal - helaas voor jou - allemaal wel meevallen.
Laten we toch voor de zekerheid Wilders maar aanklagen voor landverraad.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat Trump de laatste is die zich druk mag maken over de tweets van anderen, dus het zal - helaas voor jou - allemaal wel meevallen.
Joh.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is irrelevant of hij het mag, wat relevanter is is hoe hij in elkaar steekt. Rutte begrijpt dat uitstekend.
Huh welnee waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 22 maart 2026 12:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we toch voor de zekerheid Wilders maar aanklagen voor landverraad.
Wilders heeft niks gedaan wat Trump niet al weet. Of het losloopt is onafhankelijk van kleutertje Wilders.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.
't Zal desalniettemin wel loslopen.
laatste keer hoor, want je leest niet goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik.vind dat je nogal makkelijk smijt met grote termen als 'landverraad' voor iemand waar jij het politiek niet mee eens bent.
Dacht ook dat er een policy was tegen demonisering
Maar dat geldt kennelijk niet voor jou als moderator
Of vind je het okay als we vanaf nu politieke tegenstanders landverraders gaan noemen?
Zoals Trump nu na moet denken over hoe hij eerst EU en NATO allerlei slechts heeft benoemd om wanneer het hem uitkomt maar een oorlog die hij zonder overleg of zelfs mar informatie te geven is begonnen te helpen beslechten?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vergeet je pilletje niet te nemen.
Is toch geen rare vraag. Als iemand zulke uitspraken over mij zou doen en die komt later bij mij op bezoek denk ik ook wel ff na of diegene nu wel op bezoek moet komen. Hij stelt gewoon een vraag he
Ik verwacht van Jetten dat hij zich tijdens dat bezoek waardig gedraagd, niet uit laat dagen en niet laat overhalen om Trump stroop om de mond te smeren.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilders is een nobody en uitgespeeld. Jetten is de MP. Ik verwacht van Jetten dat hij beter nadenkt en minder op het morele gelijk vaart, waar hij nogal een handje van heeft.
Oh het is geen landverraad, maar enkel heel dichtbij.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
laatste keer hoor, want je leest niet goed.
Ik zeg niet dat het landverraad is, ik zeg dat ik vind dat het dichtbij komt. Er is ook helemaal geen sprake van demonisering. En dat ik moderator ben heeft er verder al helemaal niets mee te maken.
Dus dat was het wat mij betreft wel.
Oh, dat maakt het verschilquote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
laatste keer hoor, want je leest niet goed.
Ik zeg niet dat het landverraad is, ik zeg dat ik vind dat het dichtbij komt.
Het komt dichtbij landverraad, schijnbaar. Dan moet de rechter daar maar even een plasje over doen, vind je niet?quote:
Trumpsupporters zijn heel trouw, ook in Nederland. Op die groep zitten de PVV en de FvD te azen, JA21 hoopt op mensen die de PVV en FvD nét even iets te openlijk uitspreken wat ze willen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
Wel weer een aardig sneue poging van zure Geert om relevant te blijven.
Hier doet hij het land bepaald geen dienst mee, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trumpsupporters zijn heel trouw, ook in Nederland. Op die groep zitten de PVV en de FvD te azen, JA21 hoopt op mensen die de PVV en FvD nét even iets te openlijk uitspreken wat ze willen.
Dan is het meer hoogverraad, Het gaat ook niets uitmaken, een man die de minderheden als schuldig aanwijst, mag doen en zeggen wat ie wil, zonder dat ie al zijn stemmers verliest. Sowieso was het eerste wat Wilders eiste toen zijn partij mee mocht delen met de macht, was meteen de rechtsstaat opzij zetten met een onwetteige smoes. Die man probeert 100% onze democratie van binnenuit kapot te maken.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.
Ik had het hele bericht nog niet eens gelezen (meestal geen zin om het op X te openen) maar dit van Wilders:quote:Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.
Is inderdaad best wel erg kwalijk, Jetten onbetrouwbaar en een vijand van het Nederlandse volk noemen, dat zit tegen landverraad aan, punt!quote:Please don’t trust him, the man is a leftish liberal politician and an enemy of the people and he hates your guts. He is now also attacking
@PM_ViktorOrban
who is a thousand times better leader then Jetten himself.
Het ding is dat je dit andersom eens moet proberen, de Pim's en demonisering vliegen om de oren. De VS is geen officiele vijand, dus het kan geen verraad zijn voor een rechter, het is wel een nieuw dieptepunt voor Geert.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had het hele bericht nog niet eens gelezen (meestal geen zin om het op X te openen) maar dit van Wilders:
[..]
Is inderdaad best wel erg kwalijk, Jetten onbetrouwbaar en een vijand van het Nederlandse volk noemen, dat zit tegen landverraad aan, punt!
Je hebt nu al een paar keer gezegd er niet meer over in discussie te willen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij het wel een grappig tweetje van Wilders vond?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je hebt nu al een paar keer gezegd er niet meer over in discussie te willen.
Maar het zit je hoog hè.
Wil je er nog wat over kwijt, spill it out please. Maak van je hart geen moordkuil.![]()
Maar niet raar opkijken als het als een boemerang terug komt.
Ik vind vooral de kwalificatie landverraad nog lachwekkend.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij het wel een grappig tweetje van Wilders vond?
Och er zijn synoniemen:quote:Op zondag 22 maart 2026 18:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik vind vooral de kwalificatie landverraad nog lachwekkend.
quote:
Kom op zegquote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och er zijn synoniemen:
Collaborateur, verrader, klikker, trouweloze, valserik, hoogverrader.
Zoek maar even uit.
Dat weet niemand sinds 1998.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:16 schreef Hanca het volgende:
Landverraad is een groot woord, maar Wilders is op zijn minst een ophef creëerende idioot die de belangen van Nederland bewust wil schaden, zonder dat het ook maar iets nuttigs dichterbij brengt. Wat wil Wilders bereiken met zijn tweet, welk onderdeel van zijn programma komt er nou dichterbij?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ander onderwerp.
Moet X net zoals RT verboden worden in de EU?
Het lijkt wel alsof sommige de hele dag thuis alleen maar op X zitten. Wat overigens door Musk bewerkt wordt wat je te zien krijgt.
Dus China zou in Nederland prima een kanaal mogen uitzenden waar ze propaganda op uitzenden? Idem voor Iran?quote:Op zondag 22 maart 2026 19:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Vrije media is vrije media, ook als het geluid je niet aanstaat.
Ook RT of China Today oid moet gewoon kunnen.
Ja. Het is aan de ontvanger vrij om er iets van te vinden of niet. Het is niet aan de overheid/EU om te bepalen wat je wel en niet mag kijken, horen lezen etc.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dus China zou in Nederland prima een kanaal mogen uitzenden waar ze propaganda op uitzenden? Idem voor Iran?
Ik snap het hele idee dat een prijsprikkel helpt om kinderen naar de opvang te brengen ook helemaal niet. De enigen waar zo'n prijsprikkel misschien helpt zijn de mensen die echt moeite hebben om rond te komen en meer kunnen werken, maar die hebben nu al maximale toeslag.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:27 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)eer-gaan-werken.html
Schijnbaar krijg ik al middeninkomen meer geld voor de kinderopvang!
Nu ik minder geld hoef te betalen voor hetzelfde kan ik beter minder gaan werken ipv meer.
Meer vrije tijd EN meer geld over.
Nepnieuws tegengaan is zeker een overheidstaak.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja. Het is aan de ontvanger vrij om er iets van te vinden of niet. Het is niet aan de overheid/EU om te bepalen wat je wel en niet mag kijken, horen lezen etc.
Toch wel interessant om te lezen dat conservatieven vinden dat de grenzen gesloten moet worden voor vluchtelingen maar als het gaat om propaganda van Iran of China moet dat prima kunnen want EU en vrije markt ensoquote:Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja. Het is aan de ontvanger vrij om er iets van te vinden of niet. Het is niet aan de overheid/EU om te bepalen wat je wel en niet mag kijken, horen lezen etc.
Er zal vast een beperkte groep zijn die het financieel krap hebben en waarbij bvb een halve dag extra werken nu bijna niks oplevert omdat er opvang nodig is en straks wel.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik snap het hele idee dat een prijsprikkel helpt om kinderen naar de opvang te brengen ook helemaal niet. De enigen waar zo'n prijsprikkel misschien helpt zijn de mensen die echt moeite hebben om rond te komen en meer kunnen werken, maar die hebben nu al maximale toeslag.
De overheidstaak (en opvoeding) is vooral om ervoor te zorgen dat iemand zelf in staat is om nepnieuws te herkennen.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nepnieuws tegengaan is zeker een overheidstaak.
Ja dat is ook precies hetzelfde namelijk.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Toch wel interessant om te lezen dat conservatieven vinden dat de grenzen gesloten moet worden voor vluchtelingen maar als het gaat om propaganda van Iran of China moet dat prima kunnen want EU en vrije markt enso
Toch wel interessant om te zien dat de VS precies aan het eindigen is zoals die twee. Terwijl ze daar een vrije markt ademen.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet om zelf een ministerie van waarheid/censuur op te richten. Anders eindigen we precies zoals Iran/China waarbij de overheid bepaalt wat de waarheid is.
Ik ben persoonlijk voor het totaal vrij laten/geen overheids censuur/ministerie van waarheid maar dat terzijde.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Toch wel interessant om te zien dat de VS precies aan het eindigen is zoals die twee. Terwijl ze daar een vrije markt ademen.
Een Fox News is bijv letterlijk propaganda. Met directe banden met de GOP.
Er wordt nog steeds iets van 0.9% vernietigd.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gebeurd toch ook hier? Dat heet een voedselbank.
Yesilgoz doet wat ze wilt.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:44 schreef Pegos het volgende:
Ik heb een vreemde constatering gedaan.
Minister Bart van der Brink van asielzaken zag ik gisteren stellig beweren dat de wet de wet is en dat die uitgevoerd dient worden, voor wat de participatiewet betreft.
Je zou denken dat iedere gemeente die dat nog geen AZC heeft daarvoor dus alsnog moet zorgen.
Maar vandaag zag ik minister Dilan Yesilgöz van defensie van hetzelfde kabinet in Buitenhof beweren dat ze gemeenten die nog niet aan de wet voldaan hebben dat ze die niet gaat dwingen?
Ra ra hoe kan dit?
Het kabinet spreekt toch met één mond?
Hier is werk aan de winkel voor Rob Jetten, de minister president.
Spreidingswet bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:44 schreef Pegos het volgende:
Ik heb een vreemde constatering gedaan.
Minister Bart van der Brink van asielzaken zag ik gisteren stellig beweren dat de wet de wet is en dat die uitgevoerd dient worden, voor wat de participatiewet betreft.
Je zou denken dat iedere gemeente die dat nog geen AZC heeft daarvoor dus alsnog moet zorgen.
Maar vandaag zag ik minister Dilan Yesilgöz van defensie van hetzelfde kabinet in Buitenhof beweren dat ze gemeenten die nog niet aan de wet voldaan hebben dat ze die niet gaat dwingen?
Ra ra hoe kan dit?
Het kabinet spreekt toch met één mond?
Hier is werk aan de winkel voor Rob Jetten, de minister president.
Van Jetten inderdaad, laaghartig om zo over een bondgenoot te spreken.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van Jetten inderdaad, laaghartig om zo over een bondgenoot te spreken.
De wijze waarop dit gaat is tenenkrommend. We hebben Groningen ernstig tekort gedaan. En tegelijkertijd is de manier waarop het besluit genomen is om de putten vol te storten in mijn optiek op verkeerde gronden genomen. Ook is Groningen daar niet voldoende bij betrokken. Want er valt ook heel veel voor te zeggen een faciliteit voor noodgevallen open te houden en daar samen met de Groningers afspraken over te maken.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:10 schreef capricia het volgende:
Groningen:
Volgens onze vice premier is het vol gooien van de gasvelden in Groningen met beton nog steeds een discussie.
We doen het vanwege een belofte.
'een discussie'
[ x ]
Kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De wijze waarop dit gaat is tenenkrommend. We hebben Groningen ernstig tekort gedaan. En tegelijkertijd is de manier waarop het besluit genomen is om de putten vol te storten in mijn optiek op verkeerde gronden genomen. Ook is Groningen daar niet voldoende bij betrokken. Want er valt ook heel veel voor te zeggen een faciliteit voor noodgevallen open te houden en daar samen met de Groningers afspraken over te maken.
Je bent afhankelijk voor je energievoorziening van de VS en dan praat je zo over een president die om het minst-of-geringste tarieven op legt. Niet bepaald intelligent en bijzonder laaghartig.quote:
Nogmaals:quote:Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je bent afhankelijk voor je energievoorziening van de VS en dan praat je zo over een president die om het minst-of-geringste tarieven op legt. Niet bepaald intelligent en bijzonder laaghartig.
Staat er dan iets onjuist in het bericht van Jetten?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nogmaals:
Alleen reageren op wat Jetten heeft gepost (daar kun je iets van vinden als je wil) en wat Wilders post volledig normaal vinden, zegt alles over jou.
Ik vind van niet, maar daar kan iemand anders een andere mening over hebben.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Staat er dan iets onjuist in het bericht van Jetten?
Waarom meteen die persoonlijke sneer?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nogmaals:
Alleen reageren op wat Jetten heeft gepost (daar kun je iets van vinden als je wil) en wat Wilders post volledig normaal vinden, zegt alles over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |