Trumpsupporters zijn heel trouw, ook in Nederland. Op die groep zitten de PVV en de FvD te azen, JA21 hoopt op mensen die de PVV en FvD nét even iets te openlijk uitspreken wat ze willen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
Wel weer een aardig sneue poging van zure Geert om relevant te blijven.
Hier doet hij het land bepaald geen dienst mee, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trumpsupporters zijn heel trouw, ook in Nederland. Op die groep zitten de PVV en de FvD te azen, JA21 hoopt op mensen die de PVV en FvD nét even iets te openlijk uitspreken wat ze willen.
Dan is het meer hoogverraad, Het gaat ook niets uitmaken, een man die de minderheden als schuldig aanwijst, mag doen en zeggen wat ie wil, zonder dat ie al zijn stemmers verliest. Sowieso was het eerste wat Wilders eiste toen zijn partij mee mocht delen met de macht, was meteen de rechtsstaat opzij zetten met een onwetteige smoes. Die man probeert 100% onze democratie van binnenuit kapot te maken.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.
Ik had het hele bericht nog niet eens gelezen (meestal geen zin om het op X te openen) maar dit van Wilders:quote:Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.
Is inderdaad best wel erg kwalijk, Jetten onbetrouwbaar en een vijand van het Nederlandse volk noemen, dat zit tegen landverraad aan, punt!quote:Please don’t trust him, the man is a leftish liberal politician and an enemy of the people and he hates your guts. He is now also attacking
@PM_ViktorOrban
who is a thousand times better leader then Jetten himself.
Het ding is dat je dit andersom eens moet proberen, de Pim's en demonisering vliegen om de oren. De VS is geen officiele vijand, dus het kan geen verraad zijn voor een rechter, het is wel een nieuw dieptepunt voor Geert.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had het hele bericht nog niet eens gelezen (meestal geen zin om het op X te openen) maar dit van Wilders:
[..]
Is inderdaad best wel erg kwalijk, Jetten onbetrouwbaar en een vijand van het Nederlandse volk noemen, dat zit tegen landverraad aan, punt!
Je hebt nu al een paar keer gezegd er niet meer over in discussie te willen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij het wel een grappig tweetje van Wilders vond?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je hebt nu al een paar keer gezegd er niet meer over in discussie te willen.
Maar het zit je hoog hè.
Wil je er nog wat over kwijt, spill it out please. Maak van je hart geen moordkuil.![]()
Maar niet raar opkijken als het als een boemerang terug komt.
Ik vind vooral de kwalificatie landverraad nog lachwekkend.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij het wel een grappig tweetje van Wilders vond?
Och er zijn synoniemen:quote:Op zondag 22 maart 2026 18:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik vind vooral de kwalificatie landverraad nog lachwekkend.
quote:
Kom op zegquote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och er zijn synoniemen:
Collaborateur, verrader, klikker, trouweloze, valserik, hoogverrader.
Zoek maar even uit.
Dat weet niemand sinds 1998.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:16 schreef Hanca het volgende:
Landverraad is een groot woord, maar Wilders is op zijn minst een ophef creëerende idioot die de belangen van Nederland bewust wil schaden, zonder dat het ook maar iets nuttigs dichterbij brengt. Wat wil Wilders bereiken met zijn tweet, welk onderdeel van zijn programma komt er nou dichterbij?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ander onderwerp.
Moet X net zoals RT verboden worden in de EU?
Het lijkt wel alsof sommige de hele dag thuis alleen maar op X zitten. Wat overigens door Musk bewerkt wordt wat je te zien krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |