abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 13:52:00 #251
375570 crew  Cyan9
pi_220404733
Het gestrekte been mag wel weer ingeschoven worden hoor. Het is zondag, de zon schijnt, geniet er lekker van.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220404851
Klikspaan boterspaan
Je mag niet door het straatje gaan
Hondje zal je bijten katje zal je krabbelen
Dat komt van al het babbelen
Klikspaan boterspaan
Je mag niet door m'n straatje gaan
Haantje zal je pikken 't varken laat je schrikken
Dan moet je maar niet klikken

Inderdaad enorm kinderachtig van Wilders. Die tweet was heus al bekend bij Trump. Geen idee wat voor taferelen we krijgen als Jetten op visite komt. Waarom moet ie er eigenlijk heen? Kon ie geen smoes bedenken?
  zondag 22 maart 2026 @ 15:23:36 #253
436222 Japepk
Padvinder
pi_220405692
Waarom zou Jetten zulke uitspraken niet hebben kunnen doen? Ik vind in dit geval wel dat je als MP zon bezoek prima met andere belangen alsnog kunt doen. En dan zou het ook fijn zijn als je dat niet hielenlikkend doet. We zien toch hopelijk allemaal dat Trump met Iran en de escalatie in het Midden Oosten zijn hand over speelt en de halve wereld in de ellende stort. We hoeven hem/USA niet te schofferen, maar ja en amen blijven zeggen lijkt me nu ook geen duurzame tactiek. Je uitspreken tegen Trump gaat geen windeieren leggen op de lange termijn
't Echte en 't ware!
pi_220407149
Ik verwacht ook niet dat Jetten zijn woordenvan destijds zal intrekken. Er is geen woord van gelogen en daarnaast zou je wel gek zijn als je ziet wat Trump zelf dagelijks uitkraamt en doet.

Wilders blijft een enorme kleuter die ons als volk al twintig jaar bakken met belastinggeld kost zonder ook ook maar iets positiefs te hebben bijgedragen aan onze maatschappij. Die had lekker in een Israëlische kibboets moeten gaan zitten om oud te worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 22 maart 2026 @ 17:37:37 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220407190
'Kijk eens, meneer die leider is van een land hier ver vandaan, onze MP zegt wat lelijks over je'

Het wordt echt steeds triester en triester.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 22 maart 2026 @ 17:42:19 #256
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220407217
quote:
81s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
Wel weer een aardig sneue poging van zure Geert om relevant te blijven.

Hier doet hij het land bepaald geen dienst mee, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Trumpsupporters zijn heel trouw, ook in Nederland. Op die groep zitten de PVV en de FvD te azen, JA21 hoopt op mensen die de PVV en FvD nét even iets te openlijk uitspreken wat ze willen.
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 17:52:45 #257
5428 crew  miss_sly
pi_220407285
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Trumpsupporters zijn heel trouw, ook in Nederland. Op die groep zitten de PVV en de FvD te azen, JA21 hoopt op mensen die de PVV en FvD nét even iets te openlijk uitspreken wat ze willen.
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 maart 2026 @ 17:56:42 #258
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220407306
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er ernstig over vallen dat ik post dat ik dit toch wel dicht tegen landverraad aan vind zitten, want dat kan niet gezegd worden, dat is demonisering, maar dat Wilders over Jetten zegt dat hij een vijand van het volk is en niet te vertrouwen, dat kan wel natuurlijk. Heel normaal.
Dan is het meer hoogverraad, Het gaat ook niets uitmaken, een man die de minderheden als schuldig aanwijst, mag doen en zeggen wat ie wil, zonder dat ie al zijn stemmers verliest. Sowieso was het eerste wat Wilders eiste toen zijn partij mee mocht delen met de macht, was meteen de rechtsstaat opzij zetten met een onwetteige smoes. Die man probeert 100% onze democratie van binnenuit kapot te maken.

Maar uiteraard gaat ook dit weer met een sisser aflopen.
pi_220407325
quote:

[..]
Ik had het hele bericht nog niet eens gelezen (meestal geen zin om het op X te openen) maar dit van Wilders:

quote:
Please don’t trust him, the man is a leftish liberal politician and an enemy of the people and he hates your guts. He is now also attacking
@PM_ViktorOrban
who is a thousand times better leader then Jetten himself.
Is inderdaad best wel erg kwalijk, Jetten onbetrouwbaar en een vijand van het Nederlandse volk noemen, dat zit tegen landverraad aan, punt!
pi_220407377
Landverraad, veeg me op _O-
  zondag 22 maart 2026 @ 18:12:48 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220407400
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik had het hele bericht nog niet eens gelezen (meestal geen zin om het op X te openen) maar dit van Wilders:
[..]
Is inderdaad best wel erg kwalijk, Jetten onbetrouwbaar en een vijand van het Nederlandse volk noemen, dat zit tegen landverraad aan, punt!
Het ding is dat je dit andersom eens moet proberen, de Pim's en demonisering vliegen om de oren. De VS is geen officiele vijand, dus het kan geen verraad zijn voor een rechter, het is wel een nieuw dieptepunt voor Geert.
pi_220407402
De hel breekt los als iemand Wilders de grootste vijand van ons volk vindt.
pi_220407459
quote:

[..]
Je hebt nu al een paar keer gezegd er niet meer over in discussie te willen.
Maar het zit je hoog hè.

Wil je er nog wat over kwijt, spill it out please. Maak van je hart geen moordkuil. O+
Maar niet raar opkijken als het als een boemerang terug komt.
pi_220407487
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Je hebt nu al een paar keer gezegd er niet meer over in discussie te willen.
Maar het zit je hoog hè.

Wil je er nog wat over kwijt, spill it out please. Maak van je hart geen moordkuil. O+
Maar niet raar opkijken als het als een boemerang terug komt.
Ik mag aannemen dat jij het wel een grappig tweetje van Wilders vond?
pi_220407540
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik mag aannemen dat jij het wel een grappig tweetje van Wilders vond?
Ik vind vooral de kwalificatie landverraad nog lachwekkend.
pi_220407559
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:27 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik vind vooral de kwalificatie landverraad nog lachwekkend.
Och er zijn synoniemen:
Collaborateur, verrader, klikker, trouweloze, valserik, hoogverrader.

Zoek maar even uit.
  zondag 22 maart 2026 @ 18:36:05 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220407621
Geert roept nu spanje op tot een tribunaal voor de berechting van zittend premier Sanchez wegens hoogverraad omdat negers (vanaf 8:30):

quote:
8)7
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220407662
Net weer een accountje gemaakt op X

Nu alweer spijt. Wat een troep website
pi_220407725
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Och er zijn synoniemen:
Collaborateur, verrader, klikker, trouweloze, valserik, hoogverrader.

Zoek maar even uit.
Kom op zeg _O-
pi_220407747
Een valse klikker komt aardig in de buurt.. :D
pi_220407876
Landverraad is een groot woord, maar Wilders is op zijn minst een ophef creëerende idioot die de belangen van Nederland bewust wil schaden, zonder dat het ook maar iets nuttigs dichterbij brengt. Wat wil Wilders bereiken met zijn tweet, welk onderdeel van zijn programma komt er nou dichterbij?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_220407904
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:16 schreef Hanca het volgende:
Landverraad is een groot woord, maar Wilders is op zijn minst een ophef creëerende idioot die de belangen van Nederland bewust wil schaden, zonder dat het ook maar iets nuttigs dichterbij brengt. Wat wil Wilders bereiken met zijn tweet, welk onderdeel van zijn programma komt er nou dichterbij?
Dat weet niemand sinds 1998.

Behalve dat hij banden heeft met Rusland en Israel en dat zijn voormalig nummer twee Gidi Markuszower tot tweemaal toe niet door de naslag van de AIVD komt.
pi_220407921
Ander onderwerp.

Moet X net zoals RT verboden worden in de EU?

Het lijkt wel alsof sommige de hele dag thuis alleen maar op X zitten. Wat overigens door Musk bewerkt wordt wat je te zien krijgt.
pi_220407929
https://www.nu.nl/economi(...)eer-gaan-werken.html

Schijnbaar krijg ik al middeninkomen meer geld voor de kinderopvang!

Nu ik minder geld hoef te betalen voor hetzelfde kan ik beter minder gaan werken ipv meer.
Meer vrije tijd EN meer geld over.
pi_220407940
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ander onderwerp.

Moet X net zoals RT verboden worden in de EU?

Het lijkt wel alsof sommige de hele dag thuis alleen maar op X zitten. Wat overigens door Musk bewerkt wordt wat je te zien krijgt.
Natuurlijk niet.

Vrije media is vrije media, ook als het geluid je niet aanstaat.
Ook RT of China Today oid moet gewoon kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')