Dan maar niet populair, daar lig ik geen seconde wakker vanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef EsserS het volgende:
Het is tegenwoordig niet populair om links te zijn.
klopt daar krijg je rare dingen van ,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef EsserS het volgende:
Het is tegenwoordig niet populair om links te zijn.
De ene gekte na de andere en ze zijn onverbeterlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt daar krijg je rare dingen van ,
kerncentrales sluiten, geen gas willen boren onder de Waddenzee, ratten , Schiphol krimp, milieu zones , stoeptegel gaten
Hahaha kijk een man die zijn relevantie aan het verliezen is doet een wanhoopspoging om aandacht te trekkenquote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch echt alle perken te buiten? Ik spreek niet gauw van landverraad ofzo, maar dit komt er toch wel dichtbij in de buurt, of niet?
Waarom vind je het landverraad?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch echt alle perken te buiten? Ik spreek niet gauw van landverraad ofzo, maar dit komt er toch wel dichtbij in de buurt, of niet?
Natuurlijk staat Jetten erachter. En hij heeft ook gewoon gelijk gekregen, want Trump zorgt al een jaar voor chaos, verdeeldheid en roekeloosheid.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:41 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom vind je het landverraad?
Als Jetten dit geschreven heeft, dan zal hij er toch nog wel achter staan.
Dat lijkt me wel ja. Er is ook geen woord aan gelogen. Maar wat denk jij dat Wilders hiermee wil bereiken?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:41 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom vind je het landverraad?
Als Jetten dit geschreven heeft, dan zal hij er toch nog wel achter staan.
Maar het is toch echt Jetten die de initiële tweet geschreven heeft en alsnog bij Trump op bezoek gaat.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk staat Jetten erachter. En hij heeft ook gewoon gelijk gekregen, want Trump zorgt al een jaar voor chaos, verdeeldheid en roekeloosheid.
Het gaat erom dat Wilders, in de aanloop van Jettens bezoek aan de VS, een dergelijke post maakt, Trump en Orban mentioned. en hiermee Jetten en Nederland in een slecht daglicht probeert te zetten.
Nederland en de Nederlanders op 1? Echt niet, nog niet een beetje. Wilders op 1, dat is het enige dat telt voor deze man.
Zo'n fout had je Mark Rutte niet snel zien maken, inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:48 schreef nostra het volgende:
Tja, als het je ambitie is om MinPres te worden, zijn zulke tweets ook weer niet superhandig.
En vind je ook wat van de actie van Wilders?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:49 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zo'n fout had je Mark Rutte niet snel zien maken, inderdaad.
Vind het heel dom van Jetten.
Als er zulke tweets van Jetten rondslingeren op X, dan kun je er op wachten dat iemand het een keer oppikt.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En vind je ook wat van de actie van Wilders?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Bewijst Wilders het land wel een dienst met dit soort tweets:quote:Op zondag 22 maart 2026 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als er zulke tweet van Jetten rondslingeren op X, dan kun je er op wachten dat iemand het een keer oppikt.
Vraag me af of Jetten wel geschikt is voor zijn functie. En of hij Nederland wel een dienst bewijst met dit soort tweets.
Ik vind het vooral kinderachtig van Wilders.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Bewijst Wilders het land wel een dienst met dit soort tweets:
Dear President
@:realDonaldTrump
this is what the new Dutch Prime Minister
@:MinPres
Jetten wrote about you after you won the elections in November 2024:
“Trump, a convicted criminal, becomes president of the US. A misogynist who wants to take away hard-won freedoms, such as abortion. A man who openly flirts with dictators. What lies ahead are years of chaos, division, and recklessness.”
Please don’t trust him, the man is a leftish liberal politician and an enemy of the people and he hates your guts. He is now also attacking
@:PM_ViktorOrban
who is a thousand times better leader then Jetten himself.
Het gaat dan ook niet om de inhoud van de tweet van Jetten.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar het is toch echt Jetten die de initiële tweet geschreven heeft en alsnog bij Trump op bezoek gaat.
Maar smijten met termen als 'landverraad' voor een gekozen volksvertegenwoordiger vind je wel normaal?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de inhoud van de tweet van Jetten.
Maar jij begrijpt het niet, of wil het niet begrijpen, en ik voel geen enkele behoefte om het je verder uit te leggen, gezien je overige posts over dit onderwerp.
De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben sowieso echt Geert niet nodig om hen op openbare tweets te wijzen.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als er zulke tweet van Jetten rondslingeren op X, dan kun je er op wachten dat iemand het een keer oppikt.
Verwijderen heeft dan ook geen zin.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:02 schreef nostra het volgende:
[..]
De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben sowieso echt Geert niet nodig om hen op openbare tweets te wijzen.
Dat doe ik niet licht, daar heb ik over nagedacht, en in dit geval vind ik dat het inderdaad dicht tegenaan zit, zoals ik letterlijk typte. Wat heeft dat te maken met het feit dat hij een gekozen volksvertegenwoordiger is?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar smijten met termen als 'landverraad' voor een gekozen volksvertegenwoordiger vind je wel normaal?
Ik.vind dat je nogal makkelijk smijt met grote termen als 'landverraad' voor iemand waar jij het politiek niet mee eens bent.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet licht, daar heb ik over nagedacht, en in dit geval vind ik dat het inderdaad dicht tegenaan zit, zoals ik letterlijk typte. Wat heeft dat te maken met het feit dat hij een gekozen volksvertegenwoordiger is?
Kennelijk vind jij het normaal dat deze gekozen volksvertegenwoordiger over een andere volksvertegenwoordiger zulke posts maakt en 'klikt' (hoe kinderachtig kun je zijn) bij Trump om hem alvast zwart te maken. Het lijkt me bovendien onnodig, want Trump en zijn administration doen echt wel onderzoek voorafgaand aan zo'n bezoek. En Jetten heeft geen enkele poging gedaan (terecht overigens) om deze post te verdonkeremanen.
Nee hoor, hoe je dit ook draait of keert, het is Wilders die zich hier van zijn meest slechte en kinderachtige kant laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |