Het zou een zegen zijn als hij niet meer welkom is. Hoeven we ook geen toneelstukjes meer te doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Rick Nieman gebruikte dit ook in zijn interview met Joe Popolo. 'Is de premier nog wel welkom in het Witte Huis?'. Deze ochtend.
Wat smerig.
vergeet je pilletje niet te nemen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Rick Nieman gebruikte dit ook in zijn interview met Joe Popolo. 'Is de premier nog wel welkom in het Witte Huis?'. Deze ochtend.
Wat smerig.
Ach ja.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Wat smerig.
Ja dat is ook wel weer zo, maar dat zo een Nieman hem hier op attendeert is een ranzig toneelstukje. Überhaupt dat je zo een interview regelt (waar MAGA alleen onder voorwaarden mee akkoord gaat).quote:Op zondag 22 maart 2026 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn als hij niet meer welkom is. Hoeven we ook geen toneelstukjes meer te doen.
Het is natuurlijk sws vreemd dat Jetten wil gaan dineren bij een man die hij een vrouwenhater en veroordeelde crimineel noemt.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, maar dat zo een Nieman hem hier op attendeert is een ranzig toneelstukje. Überhaupt dat je zo een interview regelt (waar MAGA alleen onder voorwaarden mee akkoord gaat).
We kennen allemaal het repertoir van gescheld door Wilders en ook hebben VVDers natuurlijk wel eens flinke taal gebezigd over andere leiders (zelfs Orban).
Inderdaad, laat Trump maar in zijn eigen sop gaarkoken.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn als hij niet meer welkom is. Hoeven we ook geen toneelstukjes meer te doen.
Juist.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inderdaad, laat Trump maar in zijn eigen sop gaarkoken.
Gaat met een rechtse Kamermeerderheid niet gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk sluit Nederland zich snel aan bij Spanje.
Maar wat moet Jetten nou met dit soort tweets bij Trump?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gaat met een rechtse Kamermeerderheid niet gebeuren.
Denk dat Trump de laatste is die zich druk mag maken over de tweets van anderen, dus het zal - helaas voor jou - allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar wat moet Jetten nou met dit soort tweets bij Trump?
Wilders is een nobody en uitgespeeld. Jetten is de MP. Ik verwacht van Jetten dat hij beter nadenkt en minder op het morele gelijk vaart, waar hij nogal een handje van heeft.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet licht, daar heb ik over nagedacht, en in dit geval vind ik dat het inderdaad dicht tegenaan zit, zoals ik letterlijk typte. Wat heeft dat te maken met het feit dat hij een gekozen volksvertegenwoordiger is?
Kennelijk vind jij het normaal dat deze gekozen volksvertegenwoordiger over een andere volksvertegenwoordiger zulke posts maakt en 'klikt' (hoe kinderachtig kun je zijn) bij Trump om hem alvast zwart te maken. Het lijkt me bovendien onnodig, want Trump en zijn administration doen echt wel onderzoek voorafgaand aan zo'n bezoek. En Jetten heeft geen enkele poging gedaan (terecht overigens) om deze post te verdonkeremanen.
Nee hoor, hoe je dit ook draait of keert, het is Wilders die zich hier van zijn meest slechte en kinderachtige kant laat zien.
Lang geleden dat ik zo hard gelachen heb om een post op dit forum, dank je welquote:Op zondag 22 maart 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch echt alle perken te buiten? Ik spreek niet gauw van landverraad ofzo, maar dit komt er toch wel dichtbij in de buurt, of niet?
Het is irrelevant of hij het mag, wat relevanter is is hoe hij in elkaar steekt. Rutte begrijpt dat uitstekend.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat Trump de laatste is die zich druk mag maken over de tweets van anderen, dus het zal - helaas voor jou - allemaal wel meevallen.
Laten we toch voor de zekerheid Wilders maar aanklagen voor landverraad.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat Trump de laatste is die zich druk mag maken over de tweets van anderen, dus het zal - helaas voor jou - allemaal wel meevallen.
Joh.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is irrelevant of hij het mag, wat relevanter is is hoe hij in elkaar steekt. Rutte begrijpt dat uitstekend.
Huh welnee waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 22 maart 2026 12:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we toch voor de zekerheid Wilders maar aanklagen voor landverraad.
Wilders heeft niks gedaan wat Trump niet al weet. Of het losloopt is onafhankelijk van kleutertje Wilders.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.
't Zal desalniettemin wel loslopen.
laatste keer hoor, want je leest niet goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik.vind dat je nogal makkelijk smijt met grote termen als 'landverraad' voor iemand waar jij het politiek niet mee eens bent.
Dacht ook dat er een policy was tegen demonisering
Maar dat geldt kennelijk niet voor jou als moderator
Of vind je het okay als we vanaf nu politieke tegenstanders landverraders gaan noemen?
Zoals Trump nu na moet denken over hoe hij eerst EU en NATO allerlei slechts heeft benoemd om wanneer het hem uitkomt maar een oorlog die hij zonder overleg of zelfs mar informatie te geven is begonnen te helpen beslechten?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vergeet je pilletje niet te nemen.
Is toch geen rare vraag. Als iemand zulke uitspraken over mij zou doen en die komt later bij mij op bezoek denk ik ook wel ff na of diegene nu wel op bezoek moet komen. Hij stelt gewoon een vraag he
Ik verwacht van Jetten dat hij zich tijdens dat bezoek waardig gedraagd, niet uit laat dagen en niet laat overhalen om Trump stroop om de mond te smeren.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilders is een nobody en uitgespeeld. Jetten is de MP. Ik verwacht van Jetten dat hij beter nadenkt en minder op het morele gelijk vaart, waar hij nogal een handje van heeft.
Oh het is geen landverraad, maar enkel heel dichtbij.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
laatste keer hoor, want je leest niet goed.
Ik zeg niet dat het landverraad is, ik zeg dat ik vind dat het dichtbij komt. Er is ook helemaal geen sprake van demonisering. En dat ik moderator ben heeft er verder al helemaal niets mee te maken.
Dus dat was het wat mij betreft wel.
Oh, dat maakt het verschilquote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
laatste keer hoor, want je leest niet goed.
Ik zeg niet dat het landverraad is, ik zeg dat ik vind dat het dichtbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |