abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220393368
quote:
82s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Doorgaans liegen politici ook niet. Dat klopt.

[...].
;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220393369
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/newseye.bsky.social/post/3mhii3brk5k22

Zo doe je verslag van Trumps gevaarlijke onwetende gezwabber!

Dat de media in de USA dit niet kunnen/durven is mij nog steeds een compleet raadsel...
Dat laatste weet ik niet voor 100% zeker.
Wat wel zeker is, is dat media die dat wel doen, als fake news terzijde worden geschoven en 'gebiedsverboden' krijgen.

Volgens het voorbeeld van andere repressieve schijndemocratieën en dictaturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 21-03-2026 05:58:52 ]
pi_220393380
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:06 schreef nostra het volgende:
Haalt Tulsi het einde van volgende week?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:32 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Haalt Bondi het einde van volgende week?

:P
Allemaal onder de bus.

De crimineel in het Witte Huis blijft nochtans zitten.
Met zijn door al die busslachtoffers rauw gelikte reet.
pi_220393597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 01:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hier 2 maten die meten:

[ afbeelding ]
Daarna zagen de 2 metende maten uit dikke hout doelpalen, zodat iemand in dit topic die met 2 maten meet deze dan ook kan verzetten. :P
  zaterdag 21 maart 2026 @ 08:29:06 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220393617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 05:45 schreef Toby56 het volgende:

[..]
[..]
Allemaal onder de bus.

De crimineel in het Witte Huis blijft nochtans zitten.
Met zijn door al die busslachtoffers rauw gelikte reet.
Kennedy ligt ook al bijna onder de wielen. Het wordt nog een race wie er het eerst onder komt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220393772
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:29 schreef livelink het volgende:

[..]
Kennedy ligt ook al bijna onder de wielen. Het wordt nog een race wie er het eerst onder komt.
Het ontroerende is dat de meesten straks, onder de blutsen en builen en met een ruwe tong, nog steeds hun trouw aan De Grote Leider, de Grote Oorzaak van hun lijden, zullen blijven belijden.

Zoals het waarachtige sekteleden betaamt.
pi_220394396
quote:
82s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Doorgaans liegen politici ook niet. Dat klopt.

Trump daarentegen liegt continu. Iedere dag in praktisch iedere zin. Hij is een pathologische leugenaar, één van de symptomen van zijn gedragsstoornis: narcisme.

En je begrijpt nog steeds niet dat een whataboutism/ vergelijking geen drogreden is als de vergelijking terecht is en de hypocrisie aantoont van je argument wat hier duidelijk het geval is.
Fucking hell man lmao!!!!!

Het grappige is dat ik gisteren naar Maarten van Rossem zat te luisteren en zelfs die oude malloot stelde gisteren luid en duidelijk dat politici moeten kunnen liegen anders overleven ze het politiek gezien niet. Het probleem is volgens van Rossem dat er niet goed genoeg gelogen word, toch wel leuk dat mijn woorden 1 op 1 herhaald worden door die oude bok die nog steeds heel wat aanzien geniet op links.
pi_220394486
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik gisteren naar Maarten van Rossem zat te luisteren en zelfs die oude malloot stelde gisteren luid en duidelijk dat politici moeten kunnen liegen anders overleven ze het politiek gezien niet. Het probleem is volgens van Rossem dat er niet goed genoeg gelogen word, toch wel leuk dat mijn woorden 1 op 1 herhaald worden door die oude bok die nog steeds heel wat aanzien geniet op links.
Ik mag graag naar hem luisteren als-ie over geschiedenis praat, of over Texel.

Verder blijkt hij keer op keer in staat om zelf geen lessen te trekken uit het verleden. Wat, gezien zijn eigen achtergrond, merkwaardig is.
Poetin zou van z'n lang zal z'n leven geen aanval op Oekraïne ondernemen.
En hij adviseerde 'ons' eergisteren op YT nog om gewoon een extra sjipje te eten, want de shitzooi in het Midden-Oosten was niet ons probleem, maar alleen het probleem van Trump.

Slaap, Maarten, slaap.

Ik ben zelf links, en ik heb ook wel wat linkse vrinden.
Veel aanzien geniet de man daar niet.
Ook niet bij mijn rechtse vrinden trouwens.
Hij was een bij tijd en wijle amusante eenkopsjury bij De Slimste Mens, meer niet.
pi_220394533
quote:
Indertijd heeft de FBI geen onderzoek gedaan naar de beschuldigingen richting Trump.
Zowel ? Dan zijn die documenten 'verdwenen'
Er zijn meer vrouwen die meer mannen beschuldigen..
Hoeveel vrouwen en hoeveel beschuldigingen?
Hoeveel onderzoeken zijn er geweest en waar zijn die documenten?

Maar we wisten al dat Trump een vrouwenaanrander of verkrachter was.
pi_220394980
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Elke keer als het hier gaat over prijsstijgingen, begin jij over accijnzen. Maar deze oorlog drijft de prijzen op van veel meer producten.

twitter

Dat terwijl het Iraanse regime nog altijd stevig in het zadel zit en alleen maar verder lijkt te radicaliseren.

Nog steeds dolgelukkig met Trump?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 21 maart 2026 @ 11:33:46 #211
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220395051
Schattig hoe ons huis-magaatje de kinderverkrachter en kindermoordenaar blijft verdedigen ondanks werkelijk de meest extreme vorm van extreem amateurisme ooit, leidend tot wellicht de grootste energiecrisis ooit en hoogstwaarschijnlijk een bijbehorende economische recessie van epische omvang.

Echt grappig wordt het wanneer hij daarbij een premier die nauwelijks een maand in functie is nodig heeft om beslissingen van de kinderverkrachter te verdedigen. Daarbij natuurlijk, zoals een “rechts conservatieve denker” betaamt vooral nadruk leggen op de seksuele voorkeur van de persoon in kwestie.

Gelukkig is er altijd TACO. De enige demping van:

pi_220395070
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Elke keer als het hier gaat over prijsstijgingen, begin jij over accijnzen. Maar deze oorlog drijft de prijzen op van veel meer producten.

[ x ]

Dat terwijl het Iraanse regime nog altijd stevig in het zadel zit en alleen maar verder lijkt te radicaliseren.

Nog steeds dolgelukkig met Trump?
De interventie heeft vervelende gevolgen dat is wel duidelijk. De reden dat ik over accijnzen begin lijkt mij wel duidelijk. Hoe vervelend de oorlog wel niet is voor ons in Europa wij kiezen er zelf voor in Nederland om absurde prijzen te hanteren aan de pomp.
Het feit dat ideologisch gedreven figuren zoals Jetten en helaas ook Bontenbal en Yesilgoz aan de knoppen zitten maakt het niet beter. Jetten heeft al aangegeven dat hij voorlopig niets wil doen aan de absurde prijzen omdat hij bang is dat de energietransitie in gevaar komt.
Jammeren over Trump gaat echt niets aan de situatie veranderen want hij is ons geen verantwoording schuldig noch heeft hij de middelen om Nederlands beleid te beïnvloeden.
De persoon die wel aan de knoppen zit en die dus ook alle kritiek verdient zit gewoon in Den Haag.
Een premier word geacht om vooruit te kijken, als je de accijnzen op brandstof al zo hoog zet dat het verschil met België voor de oorlog al ¤0.50 is dan kunnen we toch rustig concluderen dat we dit ons zelf aandoen.
Euro95 kost in België nu ¤1.71, schrikbarend duur voor Belgische begrippen maar nog steeds goedkoper dan Nederland voor de oorlog in Iran.
pi_220395201
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De interventie heeft vervelende gevolgen dat is wel duidelijk. De reden dat ik over accijnzen begin lijkt mij wel duidelijk. Hoe vervelend de oorlog wel niet is voor ons in Europa wij kiezen er zelf voor in Nederland om absurde prijzen te hanteren aan de pomp.
Het feit dat ideologisch gedreven figuren zoals Jetten en helaas ook Bontenbal en Yesilgoz aan de knoppen zitten maakt het niet beter. Jetten heeft al aangegeven dat hij voorlopig niets wil doen aan de absurde prijzen omdat hij bang is dat de energietransitie in gevaar komt.
Jammeren over Trump gaat echt niets aan de situatie veranderen want hij is ons geen verantwoording schuldig noch heeft hij de middelen om Nederlands beleid te beïnvloeden.
De persoon die wel aan de knoppen zit en die dus ook alle kritiek verdient zit gewoon in Den Haag.
Een premier word geacht om vooruit te kijken, als je de accijnzen op brandstof al zo hoog zet dat het verschil met België voor de oorlog al ¤0.50 is dan kunnen we toch rustig concluderen dat we dit ons zelf aandoen.
Euro95 kost in België nu ¤1.71, schrikbarend duur voor Belgische begrippen maar nog steeds goedkoper dan Nederland voor de oorlog in Iran.
En weer heb je het weer alleen over accijnzen. Het punt is nou juist dat prijzen over de hele linie stijgen, omdat energieprijzen (ook gas wordt hierdoor geraakt) invloed hebben op tal van producten en diensten.

En natuurlijk zijn Trump en zijn regering relevant in deze. Zij zijn deze oorlog begonnen en daarmee ook verantwoordelijk voor de gevolgen ervan.

Dat zou jij normaliter met mij eens zijn - als Biden of Obama aan het roer stond, in plaats van 'no more wars' Trump.
pi_220395354
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zou jij normaliter met mij eens zijn - als Biden of Obama aan het roer stond, in plaats van 'no more wars' Trump.
De "grap" is dat Trump diverse presidenten / kandidaten er van heeft beschuldigd dat ze een oorlog zouden beginnen in Iran en dat nu juist zelf doet.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:18:59 #215
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395542
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Brian Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
pi_220395592
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Brian Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
Maar Yoko Ono is leuk.
pi_220395594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Yoko Ono heeft
Haha, wat geestig!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:25:16 #218
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395602
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Maar Yoko Ono is leuk.
Gesproken als een echte boomer
pi_220395615
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gesproken als een echte boomer
Een aantal jaren geleden was er een overzichtsexpositie van Yoko Ono in Londen.
Kreeg zeer gunstige kritieken.

Wat vooral aardig was dat vertegenwoordigers van de jongere generaties haar interactieve kunst zéér konden waarderen.
pi_220395641
Ah ja, Hegseth....

twitter
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:35:30 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395666
Overginds is de olieprijs op de spotmarkt nauwelijks tot geen kostprijs factor voor de diesel en Benzine prijs aan de Pomp. De oliemaatschappijen halen hun olie uit eigen bronnen en met lange termijn contracten met staats olie maatschappijen .
pi_220395669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ah ja, Hegseth....

[ x ]
De klus tegen het regime in Rusland zou ook wel eens geklaard mogen worden.

Begint illegale oorlogen tegen buurlanden.
Verkoopt wapens aan Iran.
Is een doorlopend gevaar voor de wereldvrede.
Vermoordt politieke tegenstanders.
Sluit politieke tegenstanders op in kampen en gestichten.

twitter
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:37:59 #223
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395688
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:27 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Een aantal jaren geleden was er een overzichtsexpositie van Yoko Ono in Londen.
Kreeg zeer gunstige kritieken.

Wat vooral aardig was dat vertegenwoordigers van de jongere generaties haar interactieve kunst zéér konden waarderen.
Waar denk je dat de vergelijking met Yoko Ono vandaan komt? Hint: niet haar kunst
pi_220395711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Overginds is de olieprijs op de spotmarkt nauwelijks tot geen kostprijs factor voor de diesel en Benzine prijs aan de Pomp. De oliemaatschappijen halen hun olie uit eigen bronnen en met lange termijn contracten met staats olie maatschappijen .
Gelukkig maar.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220395725
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waar denk je dat de vergelijking met Yoko Ono vandaan komt? Hint: niet haar kunst
Zeur niet.

Het bashen van Yoko Ono is al 60 jaar een gevalletje walgelijk racisme.
Onder de noemer: ze heeft Sjonnie verpest, ze heeft The Beatles verpest.

Stelletje losers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')