Ja het is niet best gesteld in Nederland dat geef ik toe, we hebben een MP die geen gelegenheid onbenut laat om zijn vriend af te lebberen en tegelijkertijd doet hij heel erg zijn best om de mensen niet te helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 03:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hoeven al een tijdje niet meer te raden, daar leven we al in.
Je springt van Amerika naar Nederland en van automatisering naar media. Heb je nog wel enig idee in welk topic je zit?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 03:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja het is niet best gesteld in Nederland dat geef ik toe, we hebben een MP die geen gelegenheid onbenut laat om zijn vriend af te lebberen en tegelijkertijd doet hij heel erg zijn best om de mensen niet te helpen.
Erg jammer ook dat de journalistiek in Nederland fungeert als een poortwachter/doorgeefluik van de gevestigde orde.
Ik snap nog steeds niet waarom Jetten nog steeds niet stevig aan de tand is gevoeld over zijn leugens over het bouwen van 10 nieuwe steden om maar iets te noemen.
Nou ja je hebt het over dat wij leven in een gekkenhuis gerund door gekken. Ik mag toch aannemen dat je in Nederland/west Europa zit?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 05:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je springt van Amerika naar Nederland en van automatisering naar media. Heb je nog wel enig idee in welk topic je zit?
Minder drinken Chivaz.
Waar maak jij je dan als gelukszoekende Belg druk om Nederlandse politiek in een Amerikaans verkiezingentopic, als je nu opeens gaat neuzelen over ‘we’?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou ja je hebt het over dat wij leven in een gekkenhuis gerund door gekken. Ik mag toch aannemen dat je in Nederland/west Europa zit?
Een stukje homofobie kon er ook nog wel bij, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 03:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja het is niet best gesteld in Nederland dat geef ik toe, we hebben een MP die geen gelegenheid onbenut laat om zijn vriend af te lebberen en tegelijkertijd doet hij heel erg zijn best om de mensen niet te helpen.
Erg jammer ook dat de journalistiek in Nederland fungeert als een poortwachter/doorgeefluik van de gevestigde orde.
Ik snap nog steeds niet waarom Jetten nog steeds niet stevig aan de tand is gevoeld over zijn leugens over het bouwen van 10 nieuwe steden om maar iets te noemen.
Hij was toch het gouden kind, en zijn broer de loser?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er kunnen erfelijke factoren zijn bij sociopathie. Maar in minder mate dan bij psychopathie.
Maar volgens veel psychologen wordt sociopathie ook vaak veroorzaakt door omgevingsfactoren, zoals een jeugd met fysiek of psychisch misbruik. En met een vader als Fred sluit ik sowieso het laatste niet uit. Bovendien zijn sociopaten veel impulsiever dan psychopaten. En kunnen ze spijt of wroeging hebben en gevoelens tonen.
Trump is uiteraard een zeer gecompliceerd geval, omdat hij ook nog eens een pure narcist is. Volkomen in de ban van zichzelf, en, als sociopaat, keihard en volkomen onverantwoord in het doen van uitlatingen over en jegens anderen.
Die is alcoholist geworden omdat z'n pa en z'n broer sociopaten waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij was toch het gouden kind, en zijn broer de loser?
Die is toch overleden aan de gevolgen van alcoholisme?
Was jouw take niet dat politici liegen? Kan me daar flink wat discussies over herinneren toen het ging over Trumps leugens.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 03:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij werd niet gewaardeerd door zijn vader en Trump was het gouden kind.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Die is alcoholist geworden omdat z'n pa en z'n broer sociopaten waren.
Trumpiopaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij werd niet gewaardeerd door zijn vader en Trump was het gouden kind.
De term ‘sociopaat’ is wat achterhaald trouwens.
Maar blijf jij vooral dooremmeren over accijnzen, @Chivaz.quote:Volgens IEA-directeur Fatih Birol zorgt de Iranoorlog voor de grootste aanvoersverstoring in de geschiedenis van de wereldwijde oliemarkt. De impact op de brandstofvoorziening is in volume nu ook groter dan tijdens de oliecrisis van 1973, die leidde tot de oprichting van het IEA.
IEA waarschuwt voor energiecrisis door oorlog en komt met advies: ‘Niet alle auto’s in een stad tegelijk de weg op’
De term mag verouderd zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb me lang afgevraagd hoe Trump de VS in de problemen zou brengen. Me nooit afgevraagd hoe hij de hele wereld in een recessie zou storten. Als het niet zo droevig was zou het indrukwekkend zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar blijf jij vooral dooremmeren over accijnzen, @:Chivaz.
Het was eigenlijk de bedoeling dat Fred jr. de zaak over zou nemen, maar die voelde niets voor de vastgoed business en gaf de voorkeur aan een carrière als piloot. Pas daarna kwam Donald in beeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt!?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:55 schreef Bluesdude het volgende:
Epstein files ? Boooooring !!
An American warvictoy is much more fascinating.
[ x ]
shockedpikachu.jpgquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:55 schreef Bluesdude het volgende:
Epstein files ? Boooooring !!
An American warvictoy is much more fascinating.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |