abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220385594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 03:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
We hoeven al een tijdje niet meer te raden, daar leven we al in.
Ja het is niet best gesteld in Nederland dat geef ik toe, we hebben een MP die geen gelegenheid onbenut laat om zijn vriend af te lebberen en tegelijkertijd doet hij heel erg zijn best om de mensen niet te helpen.
Erg jammer ook dat de journalistiek in Nederland fungeert als een poortwachter/doorgeefluik van de gevestigde orde.
Ik snap nog steeds niet waarom Jetten nog steeds niet stevig aan de tand is gevoeld over zijn leugens over het bouwen van 10 nieuwe steden om maar iets te noemen.
pi_220385595
Een You-Tuber klopt op wat deuren, vindt 1 man met klachten en dat vindt @Chivaz genoeg bewijs voor grootschalige fraude!

Lachwekkend en de waarheid is nog steeds niet in zijn bubbel doorgedrongen :|W

Het was duidelijk een propaganda-actie van de Minnesota GOP.

Minnesota Republicans reportedly helped YouTuber Nick Shirley with fraud investigation:

Bekijk deze YouTube-video

Werkt als een rode lap op een stier bij het goedgelovige MAGA-volk. Zo goed dat het in California dunnetjes wordt overgedaan en dat wordt dan triomfantelijk hier gepost 'om even nog wat meer balans te brengen aan de zeer eenzijdige berichtgeving in dit topic'.

Echt zo niet serieus te nemen -O-

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2026 04:48:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220385622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 03:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja het is niet best gesteld in Nederland dat geef ik toe, we hebben een MP die geen gelegenheid onbenut laat om zijn vriend af te lebberen en tegelijkertijd doet hij heel erg zijn best om de mensen niet te helpen.
Erg jammer ook dat de journalistiek in Nederland fungeert als een poortwachter/doorgeefluik van de gevestigde orde.
Ik snap nog steeds niet waarom Jetten nog steeds niet stevig aan de tand is gevoeld over zijn leugens over het bouwen van 10 nieuwe steden om maar iets te noemen.
Je springt van Amerika naar Nederland en van automatisering naar media. Heb je nog wel enig idee in welk topic je zit?

Minder drinken Chivaz.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_220385647
Idioten aan de macht:

Video

Video

Video

Video

Etc ...

etc ...

etc ...

Iedere dag weer :{w

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2026 05:46:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220385735
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 05:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Je springt van Amerika naar Nederland en van automatisering naar media. Heb je nog wel enig idee in welk topic je zit?

Minder drinken Chivaz.
Nou ja je hebt het over dat wij leven in een gekkenhuis gerund door gekken. Ik mag toch aannemen dat je in Nederland/west Europa zit?
pi_220385858
Wij als mensen leven op een planeet die door globalisatie erg verweven geworden is, de chaos op dit moment in de wereldwijde markten wordt door amerikaanse en israelische gekke besluiten veroorzaakt. Het maakt niet uit waar je zit.
pi_220385903
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou ja je hebt het over dat wij leven in een gekkenhuis gerund door gekken. Ik mag toch aannemen dat je in Nederland/west Europa zit?
Waar maak jij je dan als gelukszoekende Belg druk om Nederlandse politiek in een Amerikaans verkiezingentopic, als je nu opeens gaat neuzelen over ‘we’?

Over gekkenhuizen gesproken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_220385911
Patel Says Agents Who Worked Mar-a-Lago Case Were Fired for Ethics Violations

Als dit stand houdt in een rechtzaak dan zie ik na afloop van trump zijn termijn een compleet vast lopend rechtsysteem, misschien moeten ze dan wel tribunalen instellen.
pi_220385941
quote:

[..]
Een stukje homofobie kon er ook nog wel bij, natuurlijk.

Toen de Epstein Files het nieuws domineerden en je grote held Trump in het nauw werd gedreven, was je nergens te bekennen. Hij noemt de files een 'hoax' en vindt het onderwerp 'onbelangrijk'. Dat terwijl er juist steeds meer koppen rollen door de uitgifte van de files.

Maar ik snap je, Chivaz. Homo zijn is natuurlijk veel kwalijker dan tienermeisjes misbruiken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:01:43 #160
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220386000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Er kunnen erfelijke factoren zijn bij sociopathie. Maar in minder mate dan bij psychopathie.
Maar volgens veel psychologen wordt sociopathie ook vaak veroorzaakt door omgevingsfactoren, zoals een jeugd met fysiek of psychisch misbruik. En met een vader als Fred sluit ik sowieso het laatste niet uit. Bovendien zijn sociopaten veel impulsiever dan psychopaten. En kunnen ze spijt of wroeging hebben en gevoelens tonen.
Trump is uiteraard een zeer gecompliceerd geval, omdat hij ook nog eens een pure narcist is. Volkomen in de ban van zichzelf, en, als sociopaat, keihard en volkomen onverantwoord in het doen van uitlatingen over en jegens anderen.
Hij was toch het gouden kind, en zijn broer de loser?
Die is toch overleden aan de gevolgen van alcoholisme?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:12:36 #161
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220386053
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij was toch het gouden kind, en zijn broer de loser?
Die is toch overleden aan de gevolgen van alcoholisme?
Die is alcoholist geworden omdat z'n pa en z'n broer sociopaten waren.
pi_220386104
quote:

[..]
Was jouw take niet dat politici liegen? Kan me daar flink wat discussies over herinneren toen het ging over Trumps leugens.

Opzich bouw je steden ook niet in 2 weken, maar dat terzijde.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:22:22 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220386110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Die is alcoholist geworden omdat z'n pa en z'n broer sociopaten waren.
Hij werd niet gewaardeerd door zijn vader en Trump was het gouden kind.
De term ‘sociopaat’ is wat achterhaald trouwens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220386121
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Trumpiopaat?
pi_220386138
quote:
Volgens IEA-directeur Fatih Birol zorgt de Iranoorlog voor de grootste aanvoersverstoring in de geschiedenis van de wereldwijde oliemarkt. De impact op de brandstofvoorziening is in volume nu ook groter dan tijdens de oliecrisis van 1973, die leidde tot de oprichting van het IEA.

IEA waarschuwt voor energiecri­sis door oorlog en komt met advies: ‘Niet alle auto’s in een stad tegelijk de weg op’
Maar blijf jij vooral dooremmeren over accijnzen, @Chivaz.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220386157
quote:

[..]
De term mag verouderd zijn.
Het gedragspatroon niet.
Maar je mag het 'antisociale persoonlijkheid' noemen. Klinkt inderdaad stukken beter.

Iemand kan een gouden kind zijn en toch - of juist daarom - mentaal worden misbruikt.
Reken maar.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220386233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar blijf jij vooral dooremmeren over accijnzen, @:Chivaz.
Ik heb me lang afgevraagd hoe Trump de VS in de problemen zou brengen. Me nooit afgevraagd hoe hij de hele wereld in een recessie zou storten. Als het niet zo droevig was zou het indrukwekkend zijn.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:59:25 #168
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220386380
quote:

[..]
Het was eigenlijk de bedoeling dat Fred jr. de zaak over zou nemen, maar die voelde niets voor de vastgoed business en gaf de voorkeur aan een carrière als piloot. Pas daarna kwam Donald in beeld.
pi_220386472
Haalt Tulsi het einde van volgende week?
pi_220386698
The man charged with planting pipe bombs at Democratic and Republican party headquarters on the eve of Jan. 6, 2021, says he’s protected from prosecution by the sweeping clemency President Donald Trump decreed for participants in the attack on the Capitol.
Lawyers for Brian Cole Jr. filed the provocative motion Monday arguing that the felony charges he faces of transporting and maliciously using explosives should be dismissed because Trump granted clemency to anyone convicted of or charged with crimes “related to events that occurred at or near the United States Capitol on January 6, 2021.”

Dat zijn dus de gevolgen van een breed algemeen pardon...
https://www.politico.com/(...)rump-pardon-00831086
  vrijdag 20 maart 2026 @ 09:32:20 #171
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220386909
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:06 schreef nostra het volgende:
Haalt Tulsi het einde van volgende week?
Haalt Bondi het einde van volgende week?

:P
pi_220387246
Bij Iedere Presidentiële Miskleun denk ik terug aan de opmerking van Rex Tillerson in juli 2017 - min van Buitenlandse Zaken - na een overleg in Pentagon tegen/ over trump. Hij werd ontslagen / vervangen in maart 2018.
Trump wilde meer kernwapens…

“Een fff….moron”

[ Bericht 16% gewijzigd door AnneX op 20-03-2026 10:45:36 ]
pi_220387805
Epstein files ? Boooooring !!
An American warvictoy is much more fascinating.
twitter
pi_220387816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:55 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Echt!?
pi_220388047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:55 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
shockedpikachu.jpg
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220389303
De trailer was voor mij voldoende. Janken.
All the empty rooms…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220389806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Waar maak jij je dan als gelukszoekende Belg druk om Nederlandse politiek in een Amerikaans verkiezingentopic, als je nu opeens gaat neuzelen over ‘we’?

Over gekkenhuizen gesproken.
Jij had het over “we leven in een gekkenhuis”, overigens is de invloed op de Nederlandse politiek door Amerikaans beleid wel degelijk iets waar over gesproken moet worden. Dat is overigens al meerdere malen gebeurt hier alleen nu is het blijkbaar irrelevant. Zou dat misschien iets te maken hebben met het feit dat Jetten en niet Schoof in het torentje zit?
pi_220389844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Een stukje homofobie kon er ook nog wel bij, natuurlijk.
Dat is natuurlijk de te verwachten reactie die Jetten graag in het nieuws wil houden. Het is een gewiekste politicus die Jetten, dat moet ik hem nageven. Benadruk zoveel mogelijk je homoseksualiteit zodat het makkelijker word om gefundeerde kritiek weg te zetten als homofobie. Dat opzichtige trucje werkte ook redelijk goed met Kaag toen. Later bleek dat Kaag het helemaal niet fijn vond dat de partij zoveel focus legde op het feit dat ze een vrouw was. Toen ik dat hoorde toen is zij toch in mijn achting gestegen.
quote:
Toen de Epstein Files het nieuws domineerden en je grote held Trump in het nauw werd gedreven, was je nergens te bekennen. Hij noemt de files een 'hoax' en vindt het onderwerp 'onbelangrijk'. Dat terwijl er juist steeds meer koppen rollen door de uitgifte van de files.

Maar ik snap je, Chivaz. Homo zijn is natuurlijk veel kwalijker dan tienermeisjes misbruiken.
Ik wil best speculeren over de Epstein files maar ik merk dat speculatie normaal gezien helemaal niet gewaardeerd word in dit topic. Ook dat heb ik meerdere malen mogen ervaren en nu maak je je druk over het feit dat ik niet mee zit te speculeren.
pi_220389863
Gelukkig kunnen alle journalisten onbelemmerd bellen met de president.
En gelukkig “hoeft” de man geen verantwoording af te leggen tegenover Congress. Zegt—ie .
pi_220389952
quote:

[..]
Waarom vraag je je dat bij je grote held niet af :?

Video

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')