Oh haha dat is weer een hele andere categoriequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand op mijn tijdlijn die een algemeen bericht plaatste als bedankje voor de felicitaties, maar daarin wel alle (klaarblijkelijke) 64 mensen in had getagd. Dat is dan toch wel weer moeite doen.
Andere zender opzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet iets opbiechten terwijl de kantoorradio hier aanstaat:
Ik krijg steeds meer behoefte aan een Taylor Swift-vrije dag dan een Ed Sheeran-vrije dag
Op je strepen gaan staan!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan dus niet altijd behalve als ik alleen ben (meestal op de vrijdag)
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg steeds meer behoefte aan een Taylor Swift-vrije dag dan een Ed Sheeran-vrije dag
Oke!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op je strepen gaan staan!
Eens. Ik vind maar een liedje van haar goed. De rest doet me vrij weinig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.
Toen ze die enorme wereldtour deed begreep ik de hype nog wel maar nu is het wel klaar. Ik vind haar muziek tegenwoordig veel te geproduceerd. Er zit totaal geen emotie in.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.
Je rijdt zeker ook een Swift?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
Taylor Swift is de artiest van wie ik de meeste liedjes heb gekaraoked. Minimaal 5.
Daar heb ik wel begrip voor. Swiftmuziek is echt zielloos.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ook dat ja. Die haar zien als een soort goeroe die alle wijsheid in pacht heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Afgezien van de zielloze muziek heeft Taylor ook gewoon heel veel raar obsessieve fans.
Understatement van de week.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Afgezien van de zielloze muziek heeft Taylor ook gewoon heel veel raar obsessieve fans.
Nee, ik ken überhaupt maar één van die fans. Maar die zit op FOK!, dus dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:26 schreef Strani het volgende:
Ik ken niet één normale Swift-fan.
Niet één!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik wel begrip voor. Swiftmuziek is echt zielloos.
Ik weet niet of je vindt dat ik moet kalmeren of dat je me met dit liedje op andere gedachten wilt brengen, maar in beide gevallen is dat dan niet gelukt.quote:
Ah ik zie dat deze ook op ons lijstje kanquote:
Ik vind alle genoemde artiesten leukquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het past eigenlijk ook wel dat jij een Ajax-fan kiest net op het moment dat Ajax geen bal meer raakt.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het past eigenlijk ook wel dat jij een Ajax-fan kiest net op het moment dat Ajax geen bal meer raakt.
Ik heb hier een mening over, maar laat ik niet iedereen hier weost maken.quote:
Taylor Swift is een beetje standaard Spotify playlistvulling geworden. Toen ze 17-18 jaar was vond ik haar best goed, toen schreef ze gewoon alles zelf en was het meer Nashville country. Nu werkt ze veel samen met Max Martin, de Zweedse producer die alle hits van iedereen produceert. Dan klinkt het allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef je zelfs twee artiesten die nog steeds relevant zijn: onderschat P!nk en Lady Gaga niet. En zo zijn er wel meerdere. Ik ben geen fan van Beyonce maar ik geloof dat zij dat ook kan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ze trad meer dan 3 uur lang op, deed dus 45 liedjes en ook al had ik niet de beste plekken, alles zag er zo gelikt en tof uit. Noem eens één andere artiest die dat ook zo doet.
Die zijn ook alle drie heel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geef je zelfs twee artiesten die nog steeds relevant zijn: onderschat P!nk en Lady Gaga niet. En zo zijn er wel meerdere. Ik ben geen fan van Beyonce maar ik geloof dat zij dat ook kan.
Same en samequote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou het persoonlijk altijd bij een like op elke felicitatie.
Het zijn er dan ook altijd maar vrij weinig.
Meetings om te meetenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same en same
En ik leef dus ook nog mensen, maar ik was gewoon knetterdruk vandaag![]()
Ik had de hele dag meetings op kantoor.
Nou dit waren wel allemaal meetings die niet als e-mail afgedaan hadden kunnen worden. ( Hoewel de uitkomst van meeting 2 wel is dat ze een lijst met prio's moeten mailenquote:
Er zijn momenten in de geschiedenis waarvan je achteraf wilt kunnen zeggen dat je aan de juiste kant stond, Ari. Dit is zo'n moment.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:19 schreef Arizona het volgende:
Ik vind dat Taylor Swift wel een aantal leuke nummers heeft![]()
The Smallest Man Who Ever Lived bijvoorbeeld, luister ik vrijwillig en All to well ook
Ik heb er zo nog eentje. Van 2 uurquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dit waren wel allemaal meetings die niet als e-mail afgedaan hadden kunnen worden. ( Hoewel de uitkomst van meeting 2 wel is dat ze een lijst met prio's moeten mailen. )
Ik ben een trotse verzetsheldin Strani!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn momenten in de geschiedenis waarvan je achteraf wilt kunnen zeggen dat je aan de juiste kant stond, Ari. Dit is zo'n moment.
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er zo nog eentje. Van 2 uur
Oef.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussen
Hoe kan een meeting van 3 uur productief zijn!?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussen
Lekker opwarmen!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daarna nog 1,5 uur door keiharde hoosbuien naar huis geredenBen echt moe nu
Ze staat toch aan de kant van @BillDauterive , dat is altijd goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn momenten in de geschiedenis waarvan je achteraf wilt kunnen zeggen dat je aan de juiste kant stond, Ari. Dit is zo'n moment.
Dankzij een heerlijke lunch tussendoorquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan een meeting van 3 uur productief zijn!?
Nou mijn autootje was wel heerlijk warmquote:
Ik heb niet opgezocht hoe lang hun concerten duren maar ik geloof wel dat ze dat aankunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die zijn ook alle drie heel goedP!nk treedt zo'n 2 uur op en doet veel minder liedjes. Lady Gaga -> 30 liedjes, 2,5 uur, die komt wel aardig in de buurt. En Beyoncé treedt inderdaad ook 3 uur op en doet dan iets minder dan 40 liedjes. Alledrie wereldklasse, zeker de laatste twee. Zij verdienen ook niet al die haat
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
AVG. Aardappels, schnitzel en boontjes. Ik moet even gezond doen na de patat en pizza dit weekend.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat hebben jullie gegeten vanavond? Wij hadden boerenomelet op brood
Lekker snel klaar in de keuken na zo'n dag
Kip met kruiden en erwten met appelmoes.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Ik had gebakken aardappelschijfjes, gehaktballetjes en spinazie. Was lekker. Net op.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb zo gehaktballetjes met cranberrysaus, aardappelpuree en doperwten. En nee, dat is niet van de ikea. Ik kan ze lekkerder makenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Ben je niet een paar uur te vroeg ?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had gebakken aardappelschijfjes, gehaktballetjes en spinazie. Was lekker. Net op.
Hangt er van af hoe je het bekijkt. Eigenlijk had ik dit om 2 uur al moeten eten. En dan later iets lichts. Maar ik doe aan intermittent fasting (ik probeer m'n maaltijden in acht uur te stoppen) dus ik moet wat creatiever zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben je niet een paar uur te vroeg ?
Dat klinkt uitstekendquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, maar heb zo gehaktballetjes met cranberrysaus, aardappelpuree en doperwten. En nee, dat is niet van de ikea. Ik kan ze lekkerder maken
Zo had ik het niet eens bekeken. Ik eet elke maand wel een keer (of twee) puree, omdat het mijn comfortfood is, dus denk ik niet meteen aan thanksgivingquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt uitstekendBeetje Thanksgiving-achtig.
Het is vooral de cranberrysausquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo had ik het niet eens bekeken. Ik eet elke maand wel een keer (of twee) puree, omdat het mijn comfortfood is, dus denk ik niet meteen aan thanksgiving
Meedoen aan de ramadan geen optie?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je het bekijkt. Eigenlijk had ik dit om 2 uur al moeten eten. En dan later iets lichts. Maar ik doe aan intermittent fasting (ik probeer m'n maaltijden in acht uur te stoppen) dus ik moet wat creatiever zijn.
En natuurlijk besteld bij Domino'squote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
Goede kans dat alleen de mensen die een beetje gezond hebben gekookt vandaag deze vraag beantwoorden, dus over de kebabpizza van @:redefine zullen we niet veel horen.
Een beetje aanpassen kan nooit kwaad natuurlijk. Dan eet je juist niet overdag.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij ongeveer de tegenovergestelde tijden hanteren
Oh, ja maar een aanzienlijk voordeel van het op deze manier doen is dat je tijdens 8 van de 16 uur dat je niet eet dient te slapen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje aanpassen kan nooit kwaad natuurlijk. Dan eet je juist niet overdag.
Dat was het idee ook juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon je dit niet alleen bij Luctor doenNu is iedereen wakker.
Kan je niet zoals Johan Derksen gewoon helemaal stoppen met eten? Alleen af en toe een droge boterham erin gooien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja maar een aanzienlijk voordeel van het op deze manier doen is dat je tijdens 8 van de 16 uur dat je niet eet dient te slapen.
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n wenselijke optiequote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan je niet zoals Johan Derksen gewoon helemaal stoppen met eten? Alleen af en toe een droge boterham erin gooien.
Een rijstwafel dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n wenselijke optie
Met chocoladequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dingen stinken echt hoor.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, maar heb zo gehaktballetjes met cranberrysaus, aardappelpuree en doperwten. En nee, dat is niet van de ikea. Ik kan ze lekkerder maken
Zo snel was ik helaas nietquote:
Ik vond het verwarrend maar ik keek ook maar met een half oogquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Yesse het volgende:
Toch maar de box proberen. Mijn vader vond het maar saai maar ik wilde het toch maar eens met mijn eigen ogen zien. Mijn moeder gaf al aan "er zijn teveel spelletjes op tv"
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo snel was ik helaas nietBestaat dit nog steeds? Ik ben wel benieuwd of dat ook een beetje smaakt
Ik loop die dingen eigenlijk altijd voorbij. Als ik echt haast heb, dan neem ik wel een salade of haal ik iets snels. Maar dit klinkt minder ongezond dan die laatste optiequote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
JaZelf maken is lekkerder, maar voor een maaltijd die je eindeloos in de vriezer kunt bewaren tot je er een keer een nodig hebt vind ik ze best goed
Ik vind die met rōstirondjes en kip echt goed te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
JaZelf maken is lekkerder, maar voor een maaltijd die je eindeloos in de vriezer kunt bewaren tot je er een keer een nodig hebt vind ik ze best goed
Ik eet zelden pizza, waarde straan en al jaren niet meer thuis, dus er klopt wederom weer eens niets van jouw aannamequote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
Goede kans dat alleen de mensen die een beetje gezond hebben gekookt vandaag deze vraag beantwoorden, dus over de kebabpizza van @:redefine zullen we niet veel horen.
Diepvriesgroenten en een fish cuisinequote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:28 schreef Arizona het volgende:
Voor mij ligt er trouwens ook altijd een pizza in de vriezer en voor NM staat er altijd een blik erwtensoep in de la.
Wat zijn jullie noodmaaltijden?
Oh, ik zou niet zonder magnetron kunnen, ik gebruik hem dagelijksquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:33 schreef Redefine het volgende:
Sinds ik mijn nieuwe woning woon heb ik ook geen magnetron meer, dus magnetronmaaltijden gaan m sowieso niet worden
Volgens mij is dit een spel waarbij je eerst een paar spellen moet hebben gespeeld voordat je de trucjes gaat door hebben. Ik vind Sylvana en Steven altijd wel leukquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het verwarrend maar ik keek ook maar met een half oog
Ik mis hem nog maar zelden. Eigenlijk alleen voor stoommaaltijden als makkelijke maaltijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet zonder magnetron kunnen, ik gebruik hem dagelijks![]()
Iedere ochtend maak ik melk warm voor mijn brinta-ontbijtje.
Waarom eet jij nooit thuis pizza? Gun je jezelf geen geluk?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik eet zelden pizza, waarde straan en al jaren niet meer thuis, dus er klopt wederom weer eens niets van jouw aanname
Voor mijn eigen gezondheid is het beter om geen pizza te eten, dus ik gun mij zelf juist geluk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom eet jij nooit thuis pizza? Gun je jezelf geen geluk?
En zelf maken? Dan is het eigenlijk gewoon brood met groentenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gezondheid is het beter om geen pizza te eten, dus ik gun mij zelf juist geluk.
Dat maakt niks uit. Pizza en diabetes is nu eenmaal niet een hele handige keuzequote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
En zelf maken? Dan is het eigenlijk gewoon brood met groentenAls we echt gezond willen doen maken we deeg met volkorenmeel voor de vezels, wat extra groenten en gaan we voor vega.
Patatquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:28 schreef Arizona het volgende:
Voor mij ligt er trouwens ook altijd een pizza in de vriezer en voor NM staat er altijd een blik erwtensoep in de la.
Ah ja dat is natuurlijk niet handig. Wat wel lekker kan zijn is eigen gemaakt pizza saus op courgette of paddestoelen. Heb ik zelf wel eens gemaakt als hapjes, zijn een aanrader maar dat is niet meer snelquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Pizza en diabetes is nu eenmaal niet een hele handige keuze
Oh ja nee dan wordt het lastig. Mooi dat je gezond leeft danquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Pizza en diabetes is nu eenmaal niet een hele handige keuze
Ik wil altijd pasta, tomatenpassata of gepelde tomaten en wat (italiaanse) kaas op voorraad hebben. Zo heb ik altijd de mogelijkheid om een simpele pasta makenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:27 schreef Yesse het volgende:
Ik heb trouwens geen noodmaaltijden maar wel wat dingen die ik altijd in huis heb: tomatenblokjes en tonijn in blik. Als ik geen tijd heb dan pak ik overgebleven groenten, die combineer ik met de tonijn en de tomatenblokjes en zo heb ik binnen een kwartier toch iets op tafel (wat iedereen in huis lust).
Voordeel van deze is dus dat je het in de vriezer kan leggen en bewaren. Als je dan later thuis bent dan verwacht en wat snels wil kan je deze pakken zonder dat je nog ergens heen hoeftquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik loop die dingen eigenlijk altijd voorbij. Als ik echt haast heb, dan neem ik wel een salade of haal ik iets snels. Maar dit klinkt minder ongezond dan die laatste optie
Blik soep is een goede noodmaaltijd en ik kan witte bonen in tomatensaus met wat vlees uit de vriezer ook wel waarderenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:28 schreef Arizona het volgende:
Brinta, dįt is lang geleden!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet zonder magnetron kunnen, ik gebruik hem dagelijks![]()
Iedere ochtend maak ik melk warm voor mijn brinta-ontbijtje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |