Ik vind alle genoemde artiesten leukquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.
Het past eigenlijk ook wel dat jij een Ajax-fan kiest net op het moment dat Ajax geen bal meer raakt.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het past eigenlijk ook wel dat jij een Ajax-fan kiest net op het moment dat Ajax geen bal meer raakt.
Ik heb hier een mening over, maar laat ik niet iedereen hier weost maken.quote:
Taylor Swift is een beetje standaard Spotify playlistvulling geworden. Toen ze 17-18 jaar was vond ik haar best goed, toen schreef ze gewoon alles zelf en was het meer Nashville country. Nu werkt ze veel samen met Max Martin, de Zweedse producer die alle hits van iedereen produceert. Dan klinkt het allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.
Ik geef je zelfs twee artiesten die nog steeds relevant zijn: onderschat P!nk en Lady Gaga niet. En zo zijn er wel meerdere. Ik ben geen fan van Beyonce maar ik geloof dat zij dat ook kan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ze trad meer dan 3 uur lang op, deed dus 45 liedjes en ook al had ik niet de beste plekken, alles zag er zo gelikt en tof uit. Noem eens één andere artiest die dat ook zo doet.
Die zijn ook alle drie heel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geef je zelfs twee artiesten die nog steeds relevant zijn: onderschat P!nk en Lady Gaga niet. En zo zijn er wel meerdere. Ik ben geen fan van Beyonce maar ik geloof dat zij dat ook kan.
Same en samequote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou het persoonlijk altijd bij een like op elke felicitatie.
Het zijn er dan ook altijd maar vrij weinig.
Meetings om te meetenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same en same
En ik leef dus ook nog mensen, maar ik was gewoon knetterdruk vandaag![]()
Ik had de hele dag meetings op kantoor.
Nou dit waren wel allemaal meetings die niet als e-mail afgedaan hadden kunnen worden. ( Hoewel de uitkomst van meeting 2 wel is dat ze een lijst met prio's moeten mailenquote:
Er zijn momenten in de geschiedenis waarvan je achteraf wilt kunnen zeggen dat je aan de juiste kant stond, Ari. Dit is zo'n moment.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:19 schreef Arizona het volgende:
Ik vind dat Taylor Swift wel een aantal leuke nummers heeft![]()
The Smallest Man Who Ever Lived bijvoorbeeld, luister ik vrijwillig en All to well ook
Ik heb er zo nog eentje. Van 2 uurquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dit waren wel allemaal meetings die niet als e-mail afgedaan hadden kunnen worden. ( Hoewel de uitkomst van meeting 2 wel is dat ze een lijst met prio's moeten mailen. )
Ik ben een trotse verzetsheldin Strani!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn momenten in de geschiedenis waarvan je achteraf wilt kunnen zeggen dat je aan de juiste kant stond, Ari. Dit is zo'n moment.
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er zo nog eentje. Van 2 uur
Oef.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussen
Hoe kan een meeting van 3 uur productief zijn!?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussen
Lekker opwarmen!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daarna nog 1,5 uur door keiharde hoosbuien naar huis geredenBen echt moe nu
Ze staat toch aan de kant van @BillDauterive , dat is altijd goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn momenten in de geschiedenis waarvan je achteraf wilt kunnen zeggen dat je aan de juiste kant stond, Ari. Dit is zo'n moment.
Dankzij een heerlijke lunch tussendoorquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan een meeting van 3 uur productief zijn!?
Nou mijn autootje was wel heerlijk warmquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |