Ik zag vandaag iemand op mijn tijdlijn die een algemeen bericht plaatste als bedankje voor de felicitaties, maar daarin wel alle (klaarblijkelijke) 64 mensen in had getagd. Dat is dan toch wel weer moeite doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]Nee maar individuele likes maken echt al een heel verschil hoor in vergelijking met alleen een algemeen berichtje en de indruk dat mensen de berichtjes niet eens echt gelezen hebben.
Oh haha dat is weer een hele andere categoriequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand op mijn tijdlijn die een algemeen bericht plaatste als bedankje voor de felicitaties, maar daarin wel alle (klaarblijkelijke) 64 mensen in had getagd. Dat is dan toch wel weer moeite doen.
Andere zender opzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet iets opbiechten terwijl de kantoorradio hier aanstaat:
Ik krijg steeds meer behoefte aan een Taylor Swift-vrije dag dan een Ed Sheeran-vrije dag
Op je strepen gaan staan!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan dus niet altijd behalve als ik alleen ben (meestal op de vrijdag)
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg steeds meer behoefte aan een Taylor Swift-vrije dag dan een Ed Sheeran-vrije dag
Oke!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op je strepen gaan staan!
Eens. Ik vind maar een liedje van haar goed. De rest doet me vrij weinig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.
Toen ze die enorme wereldtour deed begreep ik de hype nog wel maar nu is het wel klaar. Ik vind haar muziek tegenwoordig veel te geproduceerd. Er zit totaal geen emotie in.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed is gewoon stom, maar Taylor is van die typische vakjury-muziek. Goed gezongen, goed geproduceerd, ziet er leuk uit, geen verrassingen. Het is niet zo niksig als Suzan en Freek ofzo, maar het pakt mij ook nooit, en het verbaast me ook dat dit momenteel de grootste ster is in de hele wereld.
Je rijdt zeker ook een Swift?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
Taylor Swift is de artiest van wie ik de meeste liedjes heb gekaraoked. Minimaal 5.
Daar heb ik wel begrip voor. Swiftmuziek is echt zielloos.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ook dat ja. Die haar zien als een soort goeroe die alle wijsheid in pacht heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Afgezien van de zielloze muziek heeft Taylor ook gewoon heel veel raar obsessieve fans.
Understatement van de week.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Afgezien van de zielloze muziek heeft Taylor ook gewoon heel veel raar obsessieve fans.
Nee, ik ken überhaupt maar één van die fans. Maar die zit op FOK!, dus dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:26 schreef Strani het volgende:
Ik ken niet één normale Swift-fan.
Niet één!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik wel begrip voor. Swiftmuziek is echt zielloos.
Ik weet niet of je vindt dat ik moet kalmeren of dat je me met dit liedje op andere gedachten wilt brengen, maar in beide gevallen is dat dan niet gelukt.quote:
Ah ik zie dat deze ook op ons lijstje kanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |