Ik heb niet opgezocht hoe lang hun concerten duren maar ik geloof wel dat ze dat aankunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die zijn ook alle drie heel goedP!nk treedt zo'n 2 uur op en doet veel minder liedjes. Lady Gaga -> 30 liedjes, 2,5 uur, die komt wel aardig in de buurt. En Beyoncé treedt inderdaad ook 3 uur op en doet dan iets minder dan 40 liedjes. Alledrie wereldklasse, zeker de laatste twee. Zij verdienen ook niet al die haat
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meeting van 3 uur, meeting van 30 minuten, meeting van 1 uur, telkens met nog geen kwartier ertussen
AVG. Aardappels, schnitzel en boontjes. Ik moet even gezond doen na de patat en pizza dit weekend.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat hebben jullie gegeten vanavond? Wij hadden boerenomelet op brood
Lekker snel klaar in de keuken na zo'n dag
Kip met kruiden en erwten met appelmoes.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Ik had gebakken aardappelschijfjes, gehaktballetjes en spinazie. Was lekker. Net op.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb zo gehaktballetjes met cranberrysaus, aardappelpuree en doperwten. En nee, dat is niet van de ikea. Ik kan ze lekkerder makenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:36 schreef Arizona het volgende:
Ben je niet een paar uur te vroeg ?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had gebakken aardappelschijfjes, gehaktballetjes en spinazie. Was lekker. Net op.
Hangt er van af hoe je het bekijkt. Eigenlijk had ik dit om 2 uur al moeten eten. En dan later iets lichts. Maar ik doe aan intermittent fasting (ik probeer m'n maaltijden in acht uur te stoppen) dus ik moet wat creatiever zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben je niet een paar uur te vroeg ?
Dat klinkt uitstekendquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, maar heb zo gehaktballetjes met cranberrysaus, aardappelpuree en doperwten. En nee, dat is niet van de ikea. Ik kan ze lekkerder maken
Zo had ik het niet eens bekeken. Ik eet elke maand wel een keer (of twee) puree, omdat het mijn comfortfood is, dus denk ik niet meteen aan thanksgivingquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt uitstekendBeetje Thanksgiving-achtig.
Het is vooral de cranberrysausquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo had ik het niet eens bekeken. Ik eet elke maand wel een keer (of twee) puree, omdat het mijn comfortfood is, dus denk ik niet meteen aan thanksgiving
Meedoen aan de ramadan geen optie?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je het bekijkt. Eigenlijk had ik dit om 2 uur al moeten eten. En dan later iets lichts. Maar ik doe aan intermittent fasting (ik probeer m'n maaltijden in acht uur te stoppen) dus ik moet wat creatiever zijn.
En natuurlijk besteld bij Domino'squote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
Goede kans dat alleen de mensen die een beetje gezond hebben gekookt vandaag deze vraag beantwoorden, dus over de kebabpizza van @:redefine zullen we niet veel horen.
Een beetje aanpassen kan nooit kwaad natuurlijk. Dan eet je juist niet overdag.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij ongeveer de tegenovergestelde tijden hanteren
Oh, ja maar een aanzienlijk voordeel van het op deze manier doen is dat je tijdens 8 van de 16 uur dat je niet eet dient te slapen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje aanpassen kan nooit kwaad natuurlijk. Dan eet je juist niet overdag.
Dat was het idee ook juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon je dit niet alleen bij Luctor doenNu is iedereen wakker.
Kan je niet zoals Johan Derksen gewoon helemaal stoppen met eten? Alleen af en toe een droge boterham erin gooien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja maar een aanzienlijk voordeel van het op deze manier doen is dat je tijdens 8 van de 16 uur dat je niet eet dient te slapen.
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n wenselijke optiequote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan je niet zoals Johan Derksen gewoon helemaal stoppen met eten? Alleen af en toe een droge boterham erin gooien.
Een rijstwafel dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n wenselijke optie
Met chocoladequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dingen stinken echt hoor.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, maar heb zo gehaktballetjes met cranberrysaus, aardappelpuree en doperwten. En nee, dat is niet van de ikea. Ik kan ze lekkerder maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |