Inderdaad. Dat zou jij ook doen, toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet vergeten ook de rest van de SC te wekken.
De rest moet ook aan de slag.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon je dit niet alleen bij Luctor doenNu is iedereen wakker.
Ik zit bij fysio.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest moet ook aan de slag.
Pijn lijden doe ik al, het valt qua behandeling nog mee.quote:
Ik ben weer wakker. Soort vanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar van jou weet ik nu dat je recenter nog leefde dan NailQueen
"HOU JIJ VAN SCHAPEN? BOEK DAN TEXEL!"quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:21 schreef NailQueen het volgende:
HAAT JIJ DE WINTER? BOEK DAN CANARY ISLANDS.
Danny heeft weer geïnvesteerd in opdringerige reclames.
En zo`n influencer woont nog gewoon in Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:38 schreef Meke het volgende:
Door ESF moest ik ineens weer aan Delta Goodrem denken, en dat ik ooit mijn YouTube als een soort social media gebruikte voor mooie liedjes![]()
Maar dankzij oa deze video heb ik blijkbaar echt HONDERDDUIZENDEN views![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Influencersquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En zo`n influencer woont nog gewoon in Nederland.
Ja nog netquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En zo`n influencer woont nog gewoon in Nederland.
Als je toch een buitenlandse taal gebruikt, noem het dan gelijk Islas Canarias... rare fratsen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:21 schreef NailQueen het volgende:
HAAT JIJ DE WINTER? BOEK DAN CANARY ISLANDS.
Danny heeft weer geïnvesteerd in opdringerige reclames.
Ik hou het persoonlijk altijd bij een like op elke felicitatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:46 schreef Strani het volgende:
Ah ik heb een leuke vraag van de dag om hier een beetje de stemming erin te brengen: Wat vinden jullie van mensen die bijvoorbeeld op Facebook niet persoonlijk reageren op felicitaties voor hun verjaardag maar alleen de volgende dag een algemeen bedankberichtje plaatsen?
Dat vind ik wel een aardige middenweg. Ik doe meestal een like en een korte reactie, en soms een wat langere bij mensen die echt een bijzondere felicitatie hadden verstuurd, niet zo'n standaardberichtje.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou het persoonlijk altijd bij een like op elke felicitatie.
Op de brandstapel ermee.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:46 schreef Strani het volgende:
Ah ik heb een leuke vraag van de dag om hier een beetje de stemming erin te brengen: Wat vinden jullie van mensen die bijvoorbeeld op Facebook niet persoonlijk reageren op felicitaties voor hun verjaardag maar alleen de volgende dag een algemeen bedankberichtje plaatsen?
Oh ja dat lijkt me wel proportioneel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de brandstapel ermee.
De "belangrijke" mensen sturen altijd wel een felicitatie via andere wegen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een aardige middenweg. Ik doe meestal een like en een korte reactie, en soms een wat langere bij mensen die echt een bijzondere felicitatie hadden verstuurd, niet zo'n standaardberichtje.
Dat is wel waar, maar het is ook een beetje het matchen van de moeite. Iemand heeft iets (kleins) voor me gedaan, dan doe ik ook iets terug.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De "belangrijke" mensen sturen altijd wel een felicitatie via andere wegen.
Ik kwam er op 10 maart in 2026 achter dat ik een asociaal persoon ben.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het is ook een beetje het matchen van de moeite. Iemand heeft iets (kleins) voor me gedaan, dan doe ik ook iets terug.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kwam er op 10 maart in 2026 achter dat ik een asociaal persoon ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |