Een troostrijke knuffel voor jou en @ESF1Gamer!quote:Op maandag 9 maart 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn we samen zielig
Troost ons hier
Ik heb recent wel een tag gekregen waarmee ik heel veel deuren kan openmakenquote:Op maandag 9 maart 2026 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, zie je, dit is een heel nieuw slot aan de buitenkant.
Benieuwd of er hier iemand rondloopt met een nieuwe sleutel op zak.
Vind je? Niks mis met Stolz verder, maar het is wel een beetje een saaie gast. Nils van der Poel heeft meer persoonlijkheid. Stolz is een typische Midwesterner, z'n ouders zou je zo in een aflevering van Fargo kunnen tegenkomen (nou ja, niet helemaal, ze komen uit Wisconsin ipv Minnesota).quote:Op maandag 9 maart 2026 19:53 schreef Strani het volgende:
Jordan Stolz zit bij Eva Jinek. Lijkt me een leuke jongen. Een stuk leuker om als grote buitenlandse tegenstander te hebben dan iemand als Nils van der Poel.
Het afscheid van Sablikova zaterdag was bijna ontroerendquote:Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluutSablikova is ook heel leuk. Vroeger Friesinger ook. En destijds Koss, dat was volgens mij ook een prima kerel. Reed in 1997 nog de Elfstedentocht mee met groot enthousiasme.
Ik vind het sowieso ook leuk aan Thialf dat men ook de buitenlandse legendes echt viert daar. Althans die indruk heb ik.
Tja, ik ben een fan van de Green Bay Packers dus wellicht heb ik gewoon een voorkeur voor Wisconsinitesquote:Op maandag 9 maart 2026 20:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vind je? Niks mis met Stolz verder, maar het is wel een beetje een saaie gast. Nils van der Poel heeft meer persoonlijkheid. Stolz is een typische Midwesterner, z'n ouders zou je zo in een aflevering van Fargo kunnen tegenkomen (nou ja, niet helemaal, ze komen uit Wisconsin ipv Minnesota).
* H_T haalt de bedelstaf van zolderquote:Op maandag 9 maart 2026 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we gesloten? Daar gaat m'n mod schnabbel.
Da's Hotel California?quote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen ook niet meer weg.
Om af te kicken posten we nu allemaal door het slotje heen i.p.v. alleen de mods.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als we gesloten zijn, waarom blijven we dan hier doorpraten?
Dat zeker een stuk sympathieker ja. En als één op één gesprek of in een groep van mensen ook wel eentje waar je goed mee kan praten. Alleen niet echt een grote prater, waardoor zijn interviews niet vaak heel interessant zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:53 schreef Strani het volgende:
Jordan Stolz zit bij Eva Jinek. Lijkt me een leuke jongen. Een stuk leuker om als grote buitenlandse tegenstander te hebben dan iemand als Nils van der Poel.
Uit Wisconsin? Dus een zoon van Red en Kitty Forman.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vind je? Niks mis met Stolz verder, maar het is wel een beetje een saaie gast. Nils van der Poel heeft meer persoonlijkheid. Stolz is een typische Midwesterner, z'n ouders zou je zo in een aflevering van Fargo kunnen tegenkomen (nou ja, niet helemaal, ze komen uit Wisconsin ipv Minnesota).
Ik leef nog, maar van de rest weet ik het niet zekerquote:Op maandag 9 maart 2026 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen hier leeft nog? Niemand verloren aan de zandbak?
naja weinig influencers die naar Dubai verhuisd waren geloof ikquote:Op maandag 9 maart 2026 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar van de rest weet ik het niet zeker
Een kwart van de users is helaas kwijt sinds ze zijn gaan spelen in de zandbak van hun lokale speeltuinquote:Op maandag 9 maart 2026 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen hier leeft nog? Niemand verloren aan de zandbak?
Dat valt binnen deze SC wel mee, maar er is eigenlijk geen manier waarop ik nu zou kunnen checken of bijvoorbeeld NailQueen nog leeft. Het ligt voor de hand van wel, maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 9 maart 2026 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja weinig influencers die naar Dubai verhuisd waren geloof ik
Ach, niet zeuren. Jij wordt tenminste nog gemistquote:Op maandag 9 maart 2026 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik reageer even niet in de SC en somnmige users maken zich gelijk zorgen of ik nog wel leef
Maar van jou weet ik nu dat je recenter nog leefde dan NailQueenquote:Op maandag 9 maart 2026 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, niet zeuren. Jij wordt tenminste nog gemist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |