En dan kan je nog langer slapen ook. Win-Winquote:Op maandag 9 maart 2026 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel van plan vandaag vroeger naar bed te gaan.
Tussen 4:00 en 4:30 wekken zeg je? Komt voor elkaar.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van plan om om 7:30 te beginnen.
Ja, precies. Dat klinkt wel als een goede tijd.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tussen 4:00 en 4:30 wekken zeg je? Komt voor elkaar.
En wat ga je tussen 4.30 en 6.30 doen (even aangenomen dat je een uur reistijd hebt).quote:Op maandag 9 maart 2026 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat klinkt wel als een goede tijd.
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgenvroeg weer fysio.
Ik weet dat herstel 6 weken kan duren maar ik wil zo graag weer motor rijden
Zijn we samen zieligquote:Op maandag 9 maart 2026 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Ik herken het zo. Ik wil graag weer baantjes zwemmen, maar dat kan helaas niet.
De zielige F1 mods.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn we samen zielig
Troost ons hier
Lange pitstopquote:
Gaan we Bottas verslaan met langste pitstop?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan we Bottas verslaan met langste pitstop?
Maar als we gesloten zijn, waarom blijven we dan hier doorpraten?quote:Op maandag 9 maart 2026 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we gesloten? Daar gaat m'n mod schnabbel.
Moeite met loslaten.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als we gesloten zijn, waarom blijven we dan hier doorpraten?
Ik heb nog wel schnabbels.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we gesloten? Daar gaat m'n mod schnabbel.
quote:
Het heeft een paar uur geduurd.quote:
Net als in het café. De deur is dicht, maar wie al binnen is kan blijven.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als we gesloten zijn, waarom blijven we dan hier doorpraten?
Kunnen ook niet meer weg.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net als in het café. De deur is dicht, maar wie al binnen is kan blijven.
Klopt.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen ook niet meer weg.
*schopt deur open*quote:Op maandag 9 maart 2026 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoonlijk kan dat wel, maar nu lijkt de deur van buiten afgesloten te zijn.
Kijk, zie je, dit is een heel nieuw slot aan de buitenkant.quote:
Nils is ook gewoon een vreemde vogel, maar er zijn in schaatsen wel genoeg buitenlanders die wel leuk overkomen. Zo'n Miho Takagi komt ook prima over bijvoorbeeld. Jordan kan ik ook prima hebben verder ja.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:53 schreef Strani het volgende:
Jordan Stolz zit bij Eva Jinek. Lijkt me een leuke jongen. Een stuk leuker om als grote buitenlandse tegenstander te hebben dan iemand als Nils van der Poel.
Ja absoluutquote:Op maandag 9 maart 2026 20:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nils is ook gewoon een vreemde vogel, maar er zijn in schaatsen wel genoeg buitenlanders die wel leuk overkomen. Zo'n Miho Takagi komt ook prima over bijvoorbeeld. Jordan kan ik ook prima hebben verder ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |