quote:Op maandag 23 februari 2026 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC (uit)
Groningen (uit)
Sparta (thuis)
Feyenoord (uit)
Twente (thuis)
Het worden weer vervelende weken.
Goed op weg.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kunnen goed maar 4 punten zijn
Ben ook een beetje Ajaxmoe, hoe krijg je het voor elkaar om mismanagement na mismanagement te plegen, met Farioli dacht ik dat het herstel weer was ingezet, maar daar is ook helemaal niets meer van over.quote:
Die kan je al vergeten want NEC gaat ons sowieso voorbij.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Feyenoord vandaag wint in Breda, kun je P2 toch gevoeglijk wel vergeten.
kan me wel voorstellen dat die nog best wat laten liggen, vol voor de bekerwinst.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:37 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die kan je al vergeten want NEC gaat ons sowieso voorbij.
Jordi heeft even wat laaghangend fruit geplukt door de trainer van Jong weg te sturen maar de vraag is of hij nu ook durft in te grijpen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen dat die nog best wat laten liggen, vol voor de bekerwinst.
Maargoed op deze manier hoe het bij ons gaat is dat verder ook niks waard tenzij er wordt ingegrepen.
Daar ben ik nog het meest verbolgen over. Dan heb je een trainer die tovert met je selectie en dan ga je hem wegpesten omdat je nog in het verleden leeft.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook een beetje Ajaxmoe, hoe krijg je het voor elkaar om mismanagement na mismanagement te plegen, met Farioli dacht ik dat het herstel weer was ingezet, maar daar is ook helemaal niets meer van over.
Maar wie dan? Welke coach wil en kan nog wat met dit Ajax.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jordi heeft even wat laaghangend fruit geplukt door de trainer van Jong weg te sturen maar de vraag is of hij nu ook durft in te grijpen.
Alleen maar omdat een paar idioten hem geen Ajax trainer vonden, terwijl de supporters er even totaal geen probleem mee hadden.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog het meest verbolgen over. Dan heb je een trainer die tovert met je selectie en dan ga je hem wegpesten omdat je nog in het verleden leeft.
Steijn is na dit seizoen beschikbaar. Doet het wel goed met Spartaquote:Op zondag 8 maart 2026 12:18 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar wie dan? Welke coach wil en kan nog wat met dit Ajax.
[..]
Alleen maar omdat een paar idioten hem geen Ajax trainer vonden, terwijl de supporters er even totaal geen probleem mee hadden.
Had hij al moeten doen, iedere wedstrijd is er eentje te laat, want je ziet dat Fred het ook niet meer weet, sterker nog, die heeft het nooit geweten.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jordi heeft even wat laaghangend fruit geplukt door de trainer van Jong weg te sturen maar de vraag is of hij nu ook durft in te grijpen.
Als je bij trainer drie in een seizoen aankomt is het misschien ook wel tijd om toe te geven dat er een aardige puinselectie staatquote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Cruijff Grim best eruit wil gooien, maar je vindt geen vervanger nu die dit kan of wil gaan doen.
Farioli weg laten gaan was wel een brevet van onvermogen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog het meest verbolgen over. Dan heb je een trainer die tovert met je selectie en dan ga je hem wegpesten omdat je nog in het verleden leeft.
En dan Heitinga en Grim aanstellen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Farioli weg laten gaan was wel een brevet van onvermogen.
Je zou in de Eredivisie op zijn minst derde moeten kunnen worden met deze selectie.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij trainer drie in een seizoen aankomt is het misschien ook wel tijd om toe te geven dat er een aardige puinselectie staat
en zelfs als hij zelf aanstuurde op een vertrek dan was het handig geweest een soortgelijke trainer te halen, en zeker ook te borgen wat er stond op gebied van fitheid, analyse, etc. Het is allemaal niet heel ingewikkeld he. Je hebt het 1 seizoen perfect, in eigen huis, kunnen afkijken.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
dat wel maar uiteindelijk te weinig spelers in de selectie die echt top3 waardig zijn. Naast geen balans erinquote:Op zondag 8 maart 2026 13:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zou in de Eredivisie op zijn minst derde moeten kunnen worden met deze selectie.
Er was geen back-up plan na Heitinga, daar ging het al mis.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Cruijff Grim best eruit wil gooien, maar je vindt geen vervanger nu die dit kan of wil gaan doen.
Nee, PSV heeft het heel goed voor elkaar en wordt volledig terecht kampioen. Dat heeft niets te maken met de armoede achter plek 1. Kampioenschap van de armoede is imho echt iets anders.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:25 schreef manny het volgende:
[..]
en zelfs als hij zelf aanstuurde op een vertrek dan was het handig geweest een soortgelijke trainer te halen, en zeker ook te borgen wat er stond op gebied van fitheid, analyse, etc. Het is allemaal niet heel ingewikkeld he. Je hebt het 1 seizoen perfect, in eigen huis, kunnen afkijken.
maar leren van elkaar in het voetbal lijkt wel een vies woord af en toe.
amateurs. zo ongelooflijk geluk dat, uitgezonderd onze vrienden uit eindhoven, de andere clubs er een even grote bende van maken. We hadden ook minimaal 15 punten achter AZ en Feijenoord kunnen staan.
echte echte kampioen van de armoede dit jaar.
Dit ja, ik heb dit seizoen mentaal helemaal afgesloten, het maakt me zelfs geen reet meer uit waar we eindigen. Denk wel dat we met Jordy weer de weg naar boven gaan vinden, maar ik wacht wel tot de nieuwe trainer is benoemdquote:Op zondag 8 maart 2026 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook een beetje Ajaxmoe, hoe krijg je het voor elkaar om mismanagement na mismanagement te plegen, met Farioli dacht ik dat het herstel weer was ingezet, maar daar is ook helemaal niets meer van over.
Vooral dit ja... al blijft het de vraag of Farioli ook niet gewoon zelf weg wou natuurlijk... maar ik denk dat het vooral met de houding binnen Ajax te maken had van de Kroesen, RvC's etc van deze wereldquote:Op zondag 8 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan Heitinga en Grim aanstellen.
Armoedige kampioen: de kampioen zelf is knuddequote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft het heel goed voor elkaar en wordt volledig terecht kampioen. Dat heeft niets te maken met de armoede achter plek 1. Kampioenschap van de armoede is imho echt iets anders.
Weet 't niet met Jordy. Tuurlijk moet je iemand hebben de knopen wil (en mag) doorhakken, maar vriendjes en "kneedbare" groentjes (de ridder en de jong) neerzetten komt ook niet sterk over imho. Deed Mislintat ook met Steijn. Een trainer met meer bagage had toen waarschijnlijk meer tegenwicht geboden.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb dit seizoen mentaal helemaal afgesloten, het maakt me zelfs geen reet meer uit waar we eindigen. Denk wel dat we met Jordy weer de weg naar boven gaan vinden, maar ik wacht wel tot de nieuwe trainer is benoemd
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Weet 't niet met Jordy. Tuurlijk moet je iemand hebben de knopen wil (en mag) doorhakken, maar vriendjes en "kneedbare" groentjes (de ridder en de jong) neerzetten komt ook niet sterk over imho. Deed Mislintat ook met Steijn. Een trainer met meer bagage had toen waarschijnlijk meer tegenwicht geboden.
ze hebben 2.5 geleerd en mogen nu voor het echie volgens mij. Wel al ruim voor hem ingezet en sta daar verder ook wel positief in verder.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.
Maar als je zo doortastend bent bij jong Ajax, dan lijkt het nog belangrijker bij je eerste elftal, want daar zijn ze helemaal de weg kwijt.
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgenquote:Op zondag 8 maart 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.
Maar als je zo doortastend bent bij jong Ajax, dan lijkt het nog belangrijker bij je eerste elftal, want daar zijn ze helemaal de weg kwijt.
Tis echt verschrikkelijk om te constateren maar je hebt helemaal gelijk. Wat is het toch eigenlijk een uitermate vervelend seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Je had die 2e plek al lang in je bezit kunnen en moeten hebben als je gewoon normaal had gedaan
Heitinga aanstellen was zo mogelijk nóg dommerquote:Op zondag 8 maart 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik heb niet de verwachting dat die Spanjaard het wel op de rit zou krijgen in die laatste potjes. Het ontbreekt ook gewoon aan kwaliteit op teveel fronten.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgen
functie eldersquote:Op zondag 8 maart 2026 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je schreef niet in wat voor functie
Nee, die van Jong Ajax gaat door naar 1.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of er een extern iemand voor de groep gezet wordt.
Rond kerst 2026 zit de materiaalman als trainer van het eerste op de bank.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe deze figuur het weer na 3 goeie potjes gaat verbrassen.
Alleen iets sneller dan gehoopt voor Jordi.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet dat Grim er iets van kan maar dit Spaanse 1-2-tje was natuurlijk getelefoneerd zodra Jordi werd aangesteld.
We gaan het zienquote:Op zondag 8 maart 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgen
quote:'Ook Carlos García (assistent-trainer), Juan Pablo Colinas (keeperstrainer) en Enrique Sanz (fysiektrainer), met wie García een maand geleden zijn werkzaamheden bij Jong Ajax startte, worden overgeheveld naar Ajax 1’, schrijft de club op de eigen website. Paul Nuijten zal nu Jong Ajax onder zijn hoede nemen en ook Urby Emanuelson gaat naar de technische staf van de beloften.
De volgende trainer die voor de bus gegooid wordt.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die van Jong Ajax gaat door naar 1.
Dus nu weer iemand zoeken voor jong
An sich is het niet een onlogische keuze. Je hebt niet zoveel te verliezen pakt het goed uit kan je wellicht nog tweede worden. Bij Jong Ajax werden er ook betere resultaten geboekt nadat Garcia het stokje overnam.quote:
Wat wil je dan? Geen trainer?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De volgende trainer die voor de bus gegooid wordt.
Cruijffgod spoel je mond optyfen gauwwwwquote:Op zondag 8 maart 2026 19:59 schreef raptorix het volgende:
Jordie wordt een aanfluiting, net zoals zijn vader een nutteloze wegloper.
quote:Op zondag 8 maart 2026 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt tijd dat er tribunalen komen bij deze club.
Op een gegeven moment is het niet meer op het randje maar een defect in je karakter, ben ik bang.quote:
Weer drie maanden vakantie genotquote:Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het niet meer op het randje maar een defect in je karakter, ben ik bang.
Alsjeblieft niet dan neuzelt @3Rror weer drie maanden lang dat hij het uitlikken van zijn bilspleet mist.quote:
Cruyff is overrated, een hoop babbels weinig prestaties.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cruijffgod spoel je mond optyfen gauwwww
Grim het seizoen af laten maken en volgend seizoen beginnen met een nieuwe hoofdtrainer.quote:
Debiele mensen als Sjaak Swart runnen de club op de achtergrond.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grim het seizoen af laten maken en volgend seizoen beginnen met een nieuwe hoofdtrainer.
Hij is net als Heitinga gewoon voor de bus gegooid. Begin er eens mee om bovenin de juiste mensen op de juiste plek te zetten. En ga gewoon eens zuinig met de clubmensen om.
Als ik het zo lees verwijt men Grim niet zoveel en heeft Grim er zelf ook niet zoveel zin meer in. Vandaar dat hij terug gaat naar hoofd coaching. Hij wordt er niet uit gebonjourd.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grim het seizoen af laten maken en volgend seizoen beginnen met een nieuwe hoofdtrainer.
Hij is net als Heitinga gewoon voor de bus gegooid. Begin er eens mee om bovenin de juiste mensen op de juiste plek te zetten. En ga gewoon eens zuinig met de clubmensen om.
Exact het Van 't Schip-scenario, die zat er 2 jaar geleden in het voorjaar ook alleen nog maar depressief bij.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Als ik het zo lees verwijt men Grim niet zoveel en heeft Grim er zelf ook niet zoveel zin meer in. Vandaar dat hij terug gaat naar hoofd coaching. Hij wordt er niet uit gebonjourd.
Grim is terug naar zijn oude functie, blijft dus gewoon binnen de club.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Overstappen of niet broer? @3rr0r vindt dit leuk.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grim is terug naar zijn oude functie, blijft dus gewoon binnen de club.
De assistenten zijn naar jong.
Twente ? echt niet, dan nog eerder NEC als grote verrassingquote:Op zondag 8 maart 2026 18:17 schreef Parafernalia het volgende:
Er is eigenlijk geen één club die de 2e plek verdiend. Ja misschien Twente dan
Staan er ook wat leugens op zoals die D66 mevrouw?quote:Op zondag 8 maart 2026 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van dat CV van die Garcia word je toch ook niet gelukkig, de man zit sinds 2010 gemiddeld elke 1,5 jaar bij een andere club.
daar hoop je dan wel op, zeker omdat garcia van buitenaf komt en het dus geen ouwejongens krentenbrood verhaal zou moeten zijnquote:Op maandag 9 maart 2026 08:25 schreef PicoMMP het volgende:
Het zal al heel wat zijn als we niet de hele tijd naar Wijndal, Klaassen en Weghorst hoeven te kijken.
Een logische opstelling en wat werklust en je moet toch wel ergens komen in deze dramatische competitie?
Acht wedstrijden de bus parkeren. Blok van 3 man achterop twee man controlerend ervoor en twee wingbacks. Gloukh, Bounida en Gods laten zwerven en Dolberg in laten zakken als aanspeelpunt. Backs in de overlap er overheen.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, veel slechter kan het niet gaan lijkt me.
Ben wel benieuwd hoe Garcia de opstelling omgooit, en welke opdrachten ze meekrijgen.
Farioli is backquote:Op maandag 9 maart 2026 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Acht wedstrijden de bus parkeren. Blok van 3 man achterop twee man controlerend ervoor en twee wingbacks. Gloukh, Bounida en Gods laten zwerven en Dolberg in laten zakken als aanspeelpunt. Backs in de overlap er overheen.
In feite heb je twee problemen A) ze slachten je steeds weer op de ruimte achter de laatste linie. B) zodra ze onder druk staan en er stapt iemand uit de laatste linie is de defensieve formatie weg en leggen ze het balletje er overheen. Klutsbal of een kopbal.quote:
Moeten ze Dolberg wel eens aan gaan spelen.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Acht wedstrijden de bus parkeren. Blok van 3 man achterop twee man controlerend ervoor en twee wingbacks. Gloukh, Bounida en Gods laten zwerven en Dolberg in laten zakken als aanspeelpunt. Backs in de overlap er overheen.
Jouw reactie is een stuk vreemderquote:Op maandag 9 maart 2026 11:50 schreef TLC het volgende:
Wout Weghorst gaat mee naar het WK volgensman
![]()
![]()
![]()
Liever Wout dan Depay.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:50 schreef TLC het volgende:
Wout Weghorst gaat mee naar het WK volgensman
![]()
![]()
![]()
Hoezo vreemd? Wat heeft Weghorst in godsnaam gepresteerd om naar het wk te mogen?quote:
Kijken alsof hij moet poepen?quote:Op maandag 9 maart 2026 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? Wat heeft Weghorst in godsnaam gepresteerd om naar het wk te mogen?
Vreemde ogen dwingen. Ze weten ook niet of hij blijft na het seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:57 schreef StevenHyde het volgende:
Benieuwd of nu alle spelers weglopen met Garcia en in zijn kont gaan kruipen.
Maargoed, wel goed dat er iig wat gebeurd en er iemand is die er, naar het lijkt, kort opzit. Heb Grim altijd alwel een beetje een dooie gevonden.
Het is meer de triestheid van Nederland, er is niet zoveel anders in wat Weghorst wel kan.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? Wat heeft Weghorst in godsnaam gepresteerd om naar het wk te mogen?
Als stormram is het toch een prima wapen? In het buitenland zullen ze vooral aan Argentinië denken. Genoeg om de tegenstanders in ieder geval een beetje uit hun doen te krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is meer de triestheid van Nederland, er is niet zoveel anders in wat Weghorst wel kan.
En bij NL doet/deed hij het regelmatig wel. Je moet hem natuurlijk niet in de basis zetten.
Wel 50% kans op een doldwaze actie met een rode kaart als gevolg.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Als stormram is het toch een prima wapen? In het buitenland zullen ze vooral aan Argentinië denken. Genoeg om de tegenstanders in ieder geval een beetje uit hun doen te krijgen.
Zijn toch de spelers waar de jeugd van nu tegenop kijkt.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ook Kiki M. mag bij het eerste komen helpen.
Niet echt de speler waar ik ooit een trainer in zag .....
Misschien kan hij samen met Ryan B. de jeugd wat belastingtips meegevenquote:Op maandag 9 maart 2026 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn toch de spelers waar de jeugd van nu tegenop kijkt.
Wat kan zo'n gast jonge spelers nou leren? Die is nog te dom om zijn eigen reet af te vegen.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:49 schreef Makamba_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Is het enige waar ik Kiki aan herinneren. Maar interessante tolk!
Maar wel Ajax dna in z'n ontlasting, dat schijnt onmisbaar te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat kan zo'n gast jonge spelers nou leren? Die is nog te dom om zijn eigen reet af te vegen.
Hoe de FIOD zo weer bij je over de vloer kan komen.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat kan zo'n gast jonge spelers nou leren? Die is nog te dom om zijn eigen reet af te vegen.
Jullie zitten wekelijks naar stront te kijken, dus zul je er wel verstand van hebben inmiddels.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel Ajax dna in z'n ontlasting, dat schijnt onmisbaar te zijn.
Denk dan toch echt deels als tolk tussen Nederlands en Spaans.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoveel is er niet voor nodig, dat zag je in het Farioli seizoen, wel moeten je aankopen dan echt voltreffers zijn. Zeker als je CL niet haalt blijft het budget beperkt.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:54 schreef Sabata het volgende:
Ik vraag me af of Jordi superambitieus is of super naief om te denken dat hij "meteen een elftal kan bouwen dat meteen meedoet om het kampioenschap". Heeft hij nou werkelijk niet gezien hoeveel Mislintat kapot heeft gemaakt met zijn Fantasy Football aankoop beleid, hoeveel moeite Farioli moest doen om de boel überhaupt aan het voetballen te krijgen in de top? En hoeveel Sjonnie weer kapot maakte door onder druk van Kroes weer voor attractief en aanvallend voetbal te gaan dat NIEMAND in de selectie kan spelen? De zuiderburen hebben een mooi gezegd: "Als hij niet wilt luisteren, dan laat hem maar gerust in zijn ongeluk lopen."
Als je geen CL haalt (wat zeer waarschijnlijk is), dan vallen veel spelers alweer af. Dus dan is het lastig bouwen, zeker aangezien ajax momenteel gerenoveerd moet worden. Het is geen kwestie van 2-3 gerichte aankopen.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel is er niet voor nodig, dat zag je in het Farioli seizoen, wel moeten je aankopen dan echt voltreffers zijn. Zeker als je CL niet haalt blijft het budget beperkt.
Persoonlijk vind ik dat geen kwaliteit maar gelul. Je hebt Gloukh, Bounida, Godts, Mokio, Steur, Baas, Dolberg, Bouwman en Itakura rondlopen.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je geen CL haalt (wat zeer waarschijnlijk is), dan vallen veel spelers alweer af. Dus dan is het lastig bouwen, zeker aangezien ajax momenteel gerenoveerd moet worden. Het is geen kwestie van 2-3 gerichte aankopen.
Maarre… ik heb er sowieso weinig vertrouwen in.
Gewoon een bult stevige kerels @Caland @onlogisch @Cocoquote:Op maandag 9 maart 2026 19:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat geen kwaliteit maar gelul. Je hebt Gloukh, Bounida, Godts, Mokio, Steur, Baas, Dolberg, Bouwman en Itakura rondlopen.
Een fatsoenlijke trainer, drie voltreffers en een bruikbare keeper dan kan je gewoon meedoen om de titel in de Eredivisie.
Het enige wat je moet doen als technisch directeur is niet een nitwit met een paar interlands aanstellen als hoofdtrainer.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon een bult stevige kerels @:Caland @:onlogisch
Desnoods de modderquote:Op maandag 9 maart 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon een bult stevige kerels @:Caland @:onlogisch @:Coco
Je moet je nu eerst focussen op aankopen die mee kunnen draaien in de top van de eredivisie; zodat je iig kwalificeert voor Europees voetbal. Voor lul staan we als Nederland toch wel in Europa, incl. PSV.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel is er niet voor nodig, dat zag je in het Farioli seizoen, wel moeten je aankopen dan echt voltreffers zijn. Zeker als je CL niet haalt blijft het budget beperkt.
Precies. De trainer is de belangrijkste transfer.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen als technisch directeur is niet een nitwit met een paar interlands aanstellen als hoofdtrainer.
Alleen die flaters werden wel vaak voor relatief hoge bedragen verkocht.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je moet je nu eerst focussen op aankopen die mee kunnen draaien in de top van de eredivisie; zodat je iig kwalificeert voor Europees voetbal. Voor lul staan we als Nederland toch wel in Europa, incl. PSV.
En ga die jeugdopleiding eens renoveren, want Ajax en spelers aankopen is zelden een goeie combo; ook Overmars had zijn flaters..
Omdat die Overmars een zakenman pur sang is, helaas ook een geilneef...quote:Op maandag 9 maart 2026 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen die flaters werden wel vaak voor relatief hoge bedragen verkocht.
Precies Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je moet je nu eerst focussen op aankopen die mee kunnen draaien in de top van de eredivisie; zodat je iig kwalificeert voor Europees voetbal. Voor lul staan we als Nederland toch wel in Europa, incl. PSV.
En ga die jeugdopleiding eens renoveren, want Ajax en spelers aankopen is zelden een goeie combo; ook Overmars had zijn flaters..
Alles op alles zetten om vanaf nu alles te winnen.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
quote:Op maandag 9 maart 2026 15:09 schreef bianconeri het volgende:
Cruijf voor 1,6 miljoen euro loon![]()
En dan gaat hij zeggen hoe laag dat wel niet is![]()
Compleet van de pot gerukt zo´n bedrag
het klopt alleen niet, het is 850k bruto. Ligt ongeveer net zo hoog als bij psv.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2026 19:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat geen kwaliteit maar gelul. Je hebt Gloukh, Bounida, Godts, Mokio, Steur, Baas, Dolberg, Bouwman en Itakura rondlopen.
Een fatsoenlijke trainer, drie voltreffers en een bruikbare keeper dan kan je gewoon meedoen om de titel in de Eredivisie.
leuke poging maar vorig jaar zag je dat dat prima kanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Goed om te zien dat de branie er nog wel is in Amsterdam.
24 punten verschil met nog ongeveer 10 wedstrijden te gaan. Maar een 'fatsoenlijke trainer, 3 voltreffers en een goede keeper' en dan sta je ineens gelijk met PSV. Proost maat!
Hoe vaak hebben we al niet gezien dat een ploeg zogenaamd de Eredivisie was ontgroeid en dat vervolgens een seizoen later de kaarten weer volledig anders liggen. Een goede trainer en één goede transferwindow en het kan al gefixt zijn, idem kan het bij de concurrent dan alweer helemaal naar de klote zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
24 punten verschil met nog ongeveer 10 wedstrijden te gaan. Maar een 'fatsoenlijke trainer, 3 voltreffers en een goede keeper' en dan sta je ineens gelijk met PSV. Proost maat!
Oh ik zeg nergens dat PSV de Eredivisie ontgroeid is hoor. Ik ben eigenlijk deze selectie zelfs behoorlijk zat. Dat je 20 punten los staat zegt meer over de concurrentie dan over ons team, er zijn er maar een handjevol waar ik van kan genieten.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we al niet gezien dat een ploeg zogenaamd de Eredivisie was ontgroeid en dat vervolgens een seizoen later de kaarten weer volledig anders liggen. Een goede trainer en één goede transferwindow en het kan al gefixt zijn, idem kan het bij de concurrent dan alweer helemaal naar de klote zijn.
Akkoord, maar ik denk niet dat je veel trainers gaat vinden die er mee weg komen om schijtbakkenvoetbal met Ajax te spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
leuke poging maar vorig jaar zag je dat dat prima kan
het duurt ook wel wat langer, we hadden na mislintat 5 jaar ingecalculeerd. We zitten nu op de helft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh ik zeg nergens dat PSV de Eredivisie ontgroeid is hoor. Ik ben eigenlijk deze selectie zelfs behoorlijk zat. Dat je 20 punten los staat zegt meer over de concurrentie dan over ons team, er zijn er maar een handjevol waar ik van kan genieten.
Maar met een goede trainer en 3 aankopen is Ajax er echt niet ineens.
[..]
Akkoord, maar ik denk niet dat je veel trainers gaat vinden die er mee weg komen om schijtbakkenvoetbal met Ajax te spelen.
Oh god het wk.. ook totaal geen zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:17 schreef Houniet het volgende:
Nog een paar weken, dan zijn we er vanafop naar het WK. Nog meer teleurstellingen.
Niet geringschattend bedoeld alle lof voor de prestaties van Bosz maar zo goed is de selectie van PSV nou ook weer niet. Dat het onmogelijk is om volgend jaar kampioen te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat PSV volgend seizoen juist een selectie moet neerzetten die weer hongerig is. Ambitie verslaat kwaliteit (zie ook de bekeroverwinning van NEC op PSV) en jongens als Saibari, Veerman, Schouten en Til zijn gewoon uitgeblust. Die hebben het hele riedeltje in Nederland nu een aantal keer beleefd en zijn toe aan een andere uitdaging.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet geringschattend bedoeld alle lof voor de prestaties van Bosz maar zo goed is de selectie van PSV nou ook weer niet. Dat het onmogelijk is om volgend jaar kampioen te worden.
Bovendien acht ik de kans vrij groot dat PSV er kwalitatief op achteruit gaat na de transferzomer.
Ik zou het knap vinden als dat lukt maar dat doorselecteren gaat vaker fout dan goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat PSV volgend seizoen juist een selectie moet neerzetten die weer hongerig is. Ambitie verslaat kwaliteit (zie ook de bekeroverwinning van NEC op PSV) en jongens als Saibari, Veerman, Schouten en Til zijn gewoon uitgeblust. Die hebben het hele riedeltje in Nederland nu een aantal keer beleefd en zijn toe aan een andere uitdaging.
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat PSV volgend seizoen juist een selectie moet neerzetten die weer hongerig is. Ambitie verslaat kwaliteit (zie ook de bekeroverwinning van NEC op PSV) en jongens als Saibari, Veerman, Schouten en Til zijn gewoon uitgeblust. Die hebben het hele riedeltje in Nederland nu een aantal keer beleefd en zijn toe aan een andere uitdaging.
Ik heb het gevoel dat er een aardige renovatie plaats gaat vinden. In principe hoeft iemand als Schouten niet weg, maar ik denk dat een beetje fris bloed wel goed is. Ik miste Dest ook nog in het rijtje, die gaat ook zo goed als zeker weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?
De Grote Trump en Infantino Show en de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh god het wk.. ook totaal geen zin in
Trumpgodquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Grote Trump en Infantino Show en de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.
Curaçao gaat Duitsland aarsmaden gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.
Ligt eraan, zo'n potje als Schotland - Marokko is op voorhand best geinig, maar Oostenrijk - Jordanië of Ghana - Panama trekt mij niet echt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.
Geen voetbal liefhebberquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ligt eraan, zo'n potje als Schotland - Marokko is op voorhand best geinig, maar Oostenrijk - Jordanië of Ghana - Panama trekt mij niet echt.
We kijken alles. Wejeldssssquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel even zitten voor de homo acceptatiewedstrijd Iran - Egypte.
Zoiets als de Ligt, de Jong etc ook redelijk tegelijk weg gingen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?
Niet appels en peren vergelijken hequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets als de Ligt, de Jong etc ook redelijk tegelijk weg gingen?
Boh wat hadden we toen toch een geile selectiequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter bij de Bundesliga.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De basiself vooral en daarachter Neres of een Huntelaar die goed invielen . Maar erna kwamen ze al snel uit bij jongens als Labyrat , Iemand wiens vader hem om de 1 andere reden Dani heeft genoemd ,Schuurs en Ekkelenkamp .Mochten blij zijn dat doordat het zo goed ging , iedereen fit bleef.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Boh wat hadden we toen toch een geile selectie
We kunnen de playoffs ook overslaan toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:32 schreef over_hedge het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-door-concerten.html
Volgens mij waren dat juist de enige 2 basisspelers die weg gingen toen, een jaar later gingen er meerquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook wel een andere situatie natuurlijk. Het gevaar voor PSV zit in de leeftijden van de dragende spelers daar. Ik kan me voorstellen dat Schouten, Veerman en Til in de herfst van hun carrière de kans op een dik contract niet laten lopen. Pepi is zo goed als weg. Saibari zal met een goed WK denk ik niet houdbaar zijn. Dest zit ook in een categorie speel een goed WK en een stap hogerop met bijbehorend salaris is reëel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat juist de enige 2 basisspelers die weg gingen toen, een jaar later gingen er meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |