Dit ja, ik heb dit seizoen mentaal helemaal afgesloten, het maakt me zelfs geen reet meer uit waar we eindigen. Denk wel dat we met Jordy weer de weg naar boven gaan vinden, maar ik wacht wel tot de nieuwe trainer is benoemdquote:Op zondag 8 maart 2026 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook een beetje Ajaxmoe, hoe krijg je het voor elkaar om mismanagement na mismanagement te plegen, met Farioli dacht ik dat het herstel weer was ingezet, maar daar is ook helemaal niets meer van over.
Vooral dit ja... al blijft het de vraag of Farioli ook niet gewoon zelf weg wou natuurlijk... maar ik denk dat het vooral met de houding binnen Ajax te maken had van de Kroesen, RvC's etc van deze wereldquote:Op zondag 8 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan Heitinga en Grim aanstellen.
Armoedige kampioen: de kampioen zelf is knuddequote:Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft het heel goed voor elkaar en wordt volledig terecht kampioen. Dat heeft niets te maken met de armoede achter plek 1. Kampioenschap van de armoede is imho echt iets anders.
Weet 't niet met Jordy. Tuurlijk moet je iemand hebben de knopen wil (en mag) doorhakken, maar vriendjes en "kneedbare" groentjes (de ridder en de jong) neerzetten komt ook niet sterk over imho. Deed Mislintat ook met Steijn. Een trainer met meer bagage had toen waarschijnlijk meer tegenwicht geboden.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb dit seizoen mentaal helemaal afgesloten, het maakt me zelfs geen reet meer uit waar we eindigen. Denk wel dat we met Jordy weer de weg naar boven gaan vinden, maar ik wacht wel tot de nieuwe trainer is benoemd
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Weet 't niet met Jordy. Tuurlijk moet je iemand hebben de knopen wil (en mag) doorhakken, maar vriendjes en "kneedbare" groentjes (de ridder en de jong) neerzetten komt ook niet sterk over imho. Deed Mislintat ook met Steijn. Een trainer met meer bagage had toen waarschijnlijk meer tegenwicht geboden.
ze hebben 2.5 geleerd en mogen nu voor het echie volgens mij. Wel al ruim voor hem ingezet en sta daar verder ook wel positief in verder.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.
Maar als je zo doortastend bent bij jong Ajax, dan lijkt het nog belangrijker bij je eerste elftal, want daar zijn ze helemaal de weg kwijt.
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgenquote:Op zondag 8 maart 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.
Maar als je zo doortastend bent bij jong Ajax, dan lijkt het nog belangrijker bij je eerste elftal, want daar zijn ze helemaal de weg kwijt.
Tis echt verschrikkelijk om te constateren maar je hebt helemaal gelijk. Wat is het toch eigenlijk een uitermate vervelend seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Je had die 2e plek al lang in je bezit kunnen en moeten hebben als je gewoon normaal had gedaan
Heitinga aanstellen was zo mogelijk nóg dommerquote:Op zondag 8 maart 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Farioli weg laten gaan was wel een brevet van onvermogen.
Ik heb niet de verwachting dat die Spanjaard het wel op de rit zou krijgen in die laatste potjes. Het ontbreekt ook gewoon aan kwaliteit op teveel fronten.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgen
functie eldersquote:Op zondag 8 maart 2026 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je schreef niet in wat voor functie
Nee, die van Jong Ajax gaat door naar 1.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of er een extern iemand voor de groep gezet wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |