Ik heb het gevoel dat er een aardige renovatie plaats gaat vinden. In principe hoeft iemand als Schouten niet weg, maar ik denk dat een beetje fris bloed wel goed is. Ik miste Dest ook nog in het rijtje, die gaat ook zo goed als zeker weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?
De Grote Trump en Infantino Show en de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh god het wk.. ook totaal geen zin in
Trumpgodquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Grote Trump en Infantino Show en de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.
Curaçao gaat Duitsland aarsmaden gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.
Ligt eraan, zo'n potje als Schotland - Marokko is op voorhand best geinig, maar Oostenrijk - Jordanië of Ghana - Panama trekt mij niet echt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.
Geen voetbal liefhebberquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ligt eraan, zo'n potje als Schotland - Marokko is op voorhand best geinig, maar Oostenrijk - Jordanië of Ghana - Panama trekt mij niet echt.
We kijken alles. Wejeldssssquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel even zitten voor de homo acceptatiewedstrijd Iran - Egypte.
Zoiets als de Ligt, de Jong etc ook redelijk tegelijk weg gingen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?
Niet appels en peren vergelijken hequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets als de Ligt, de Jong etc ook redelijk tegelijk weg gingen?
Boh wat hadden we toen toch een geile selectiequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter bij de Bundesliga.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De basiself vooral en daarachter Neres of een Huntelaar die goed invielen . Maar erna kwamen ze al snel uit bij jongens als Labyrat , Iemand wiens vader hem om de 1 andere reden Dani heeft genoemd ,Schuurs en Ekkelenkamp .Mochten blij zijn dat doordat het zo goed ging , iedereen fit bleef.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Boh wat hadden we toen toch een geile selectie
We kunnen de playoffs ook overslaan toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:32 schreef over_hedge het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-door-concerten.html
Volgens mij waren dat juist de enige 2 basisspelers die weg gingen toen, een jaar later gingen er meerquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook wel een andere situatie natuurlijk. Het gevaar voor PSV zit in de leeftijden van de dragende spelers daar. Ik kan me voorstellen dat Schouten, Veerman en Til in de herfst van hun carrière de kans op een dik contract niet laten lopen. Pepi is zo goed als weg. Saibari zal met een goed WK denk ik niet houdbaar zijn. Dest zit ook in een categorie speel een goed WK en een stap hogerop met bijbehorend salaris is reëel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat juist de enige 2 basisspelers die weg gingen toen, een jaar later gingen er meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |