Persoonlijk vind ik dat geen kwaliteit maar gelul. Je hebt Gloukh, Bounida, Godts, Mokio, Steur, Baas, Dolberg, Bouwman en Itakura rondlopen.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je geen CL haalt (wat zeer waarschijnlijk is), dan vallen veel spelers alweer af. Dus dan is het lastig bouwen, zeker aangezien ajax momenteel gerenoveerd moet worden. Het is geen kwestie van 2-3 gerichte aankopen.
Maarre… ik heb er sowieso weinig vertrouwen in.
Gewoon een bult stevige kerels @Caland @onlogisch @Cocoquote:Op maandag 9 maart 2026 19:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat geen kwaliteit maar gelul. Je hebt Gloukh, Bounida, Godts, Mokio, Steur, Baas, Dolberg, Bouwman en Itakura rondlopen.
Een fatsoenlijke trainer, drie voltreffers en een bruikbare keeper dan kan je gewoon meedoen om de titel in de Eredivisie.
Het enige wat je moet doen als technisch directeur is niet een nitwit met een paar interlands aanstellen als hoofdtrainer.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon een bult stevige kerels @:Caland @:onlogisch
Desnoods de modderquote:Op maandag 9 maart 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon een bult stevige kerels @:Caland @:onlogisch @:Coco
Je moet je nu eerst focussen op aankopen die mee kunnen draaien in de top van de eredivisie; zodat je iig kwalificeert voor Europees voetbal. Voor lul staan we als Nederland toch wel in Europa, incl. PSV.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel is er niet voor nodig, dat zag je in het Farioli seizoen, wel moeten je aankopen dan echt voltreffers zijn. Zeker als je CL niet haalt blijft het budget beperkt.
Precies. De trainer is de belangrijkste transfer.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen als technisch directeur is niet een nitwit met een paar interlands aanstellen als hoofdtrainer.
Alleen die flaters werden wel vaak voor relatief hoge bedragen verkocht.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je moet je nu eerst focussen op aankopen die mee kunnen draaien in de top van de eredivisie; zodat je iig kwalificeert voor Europees voetbal. Voor lul staan we als Nederland toch wel in Europa, incl. PSV.
En ga die jeugdopleiding eens renoveren, want Ajax en spelers aankopen is zelden een goeie combo; ook Overmars had zijn flaters..
Omdat die Overmars een zakenman pur sang is, helaas ook een geilneef...quote:Op maandag 9 maart 2026 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen die flaters werden wel vaak voor relatief hoge bedragen verkocht.
Precies Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je moet je nu eerst focussen op aankopen die mee kunnen draaien in de top van de eredivisie; zodat je iig kwalificeert voor Europees voetbal. Voor lul staan we als Nederland toch wel in Europa, incl. PSV.
En ga die jeugdopleiding eens renoveren, want Ajax en spelers aankopen is zelden een goeie combo; ook Overmars had zijn flaters..
Alles op alles zetten om vanaf nu alles te winnen.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
quote:Op maandag 9 maart 2026 15:09 schreef bianconeri het volgende:
Cruijf voor 1,6 miljoen euro loon![]()
En dan gaat hij zeggen hoe laag dat wel niet is![]()
Compleet van de pot gerukt zo´n bedrag
het klopt alleen niet, het is 850k bruto. Ligt ongeveer net zo hoog als bij psv.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2026 19:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat geen kwaliteit maar gelul. Je hebt Gloukh, Bounida, Godts, Mokio, Steur, Baas, Dolberg, Bouwman en Itakura rondlopen.
Een fatsoenlijke trainer, drie voltreffers en een bruikbare keeper dan kan je gewoon meedoen om de titel in de Eredivisie.
leuke poging maar vorig jaar zag je dat dat prima kanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Goed om te zien dat de branie er nog wel is in Amsterdam.
24 punten verschil met nog ongeveer 10 wedstrijden te gaan. Maar een 'fatsoenlijke trainer, 3 voltreffers en een goede keeper' en dan sta je ineens gelijk met PSV. Proost maat!
Hoe vaak hebben we al niet gezien dat een ploeg zogenaamd de Eredivisie was ontgroeid en dat vervolgens een seizoen later de kaarten weer volledig anders liggen. Een goede trainer en één goede transferwindow en het kan al gefixt zijn, idem kan het bij de concurrent dan alweer helemaal naar de klote zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
24 punten verschil met nog ongeveer 10 wedstrijden te gaan. Maar een 'fatsoenlijke trainer, 3 voltreffers en een goede keeper' en dan sta je ineens gelijk met PSV. Proost maat!
Oh ik zeg nergens dat PSV de Eredivisie ontgroeid is hoor. Ik ben eigenlijk deze selectie zelfs behoorlijk zat. Dat je 20 punten los staat zegt meer over de concurrentie dan over ons team, er zijn er maar een handjevol waar ik van kan genieten.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we al niet gezien dat een ploeg zogenaamd de Eredivisie was ontgroeid en dat vervolgens een seizoen later de kaarten weer volledig anders liggen. Een goede trainer en één goede transferwindow en het kan al gefixt zijn, idem kan het bij de concurrent dan alweer helemaal naar de klote zijn.
Akkoord, maar ik denk niet dat je veel trainers gaat vinden die er mee weg komen om schijtbakkenvoetbal met Ajax te spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
leuke poging maar vorig jaar zag je dat dat prima kan
het duurt ook wel wat langer, we hadden na mislintat 5 jaar ingecalculeerd. We zitten nu op de helft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh ik zeg nergens dat PSV de Eredivisie ontgroeid is hoor. Ik ben eigenlijk deze selectie zelfs behoorlijk zat. Dat je 20 punten los staat zegt meer over de concurrentie dan over ons team, er zijn er maar een handjevol waar ik van kan genieten.
Maar met een goede trainer en 3 aankopen is Ajax er echt niet ineens.
[..]
Akkoord, maar ik denk niet dat je veel trainers gaat vinden die er mee weg komen om schijtbakkenvoetbal met Ajax te spelen.
Oh god het wk.. ook totaal geen zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:17 schreef Houniet het volgende:
Nog een paar weken, dan zijn we er vanafop naar het WK. Nog meer teleurstellingen.
Niet geringschattend bedoeld alle lof voor de prestaties van Bosz maar zo goed is de selectie van PSV nou ook weer niet. Dat het onmogelijk is om volgend jaar kampioen te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat PSV volgend seizoen juist een selectie moet neerzetten die weer hongerig is. Ambitie verslaat kwaliteit (zie ook de bekeroverwinning van NEC op PSV) en jongens als Saibari, Veerman, Schouten en Til zijn gewoon uitgeblust. Die hebben het hele riedeltje in Nederland nu een aantal keer beleefd en zijn toe aan een andere uitdaging.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet geringschattend bedoeld alle lof voor de prestaties van Bosz maar zo goed is de selectie van PSV nou ook weer niet. Dat het onmogelijk is om volgend jaar kampioen te worden.
Bovendien acht ik de kans vrij groot dat PSV er kwalitatief op achteruit gaat na de transferzomer.
Ik zou het knap vinden als dat lukt maar dat doorselecteren gaat vaker fout dan goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat PSV volgend seizoen juist een selectie moet neerzetten die weer hongerig is. Ambitie verslaat kwaliteit (zie ook de bekeroverwinning van NEC op PSV) en jongens als Saibari, Veerman, Schouten en Til zijn gewoon uitgeblust. Die hebben het hele riedeltje in Nederland nu een aantal keer beleefd en zijn toe aan een andere uitdaging.
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat PSV volgend seizoen juist een selectie moet neerzetten die weer hongerig is. Ambitie verslaat kwaliteit (zie ook de bekeroverwinning van NEC op PSV) en jongens als Saibari, Veerman, Schouten en Til zijn gewoon uitgeblust. Die hebben het hele riedeltje in Nederland nu een aantal keer beleefd en zijn toe aan een andere uitdaging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |