ook volgende week wordt lastig zat. Maar als we de lijn van gisteren kunnen doortrekken heb ik goede hoop op plek 2. Twente was vandaag heel matig en heracles/nac moeten we dan ook "gewoon" pakken.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Volgende wedstrijd tegen feyenoord. Dat zijn 3 punten. Daarna wordt het weer lastiger.
Lijn vind ik wel een groot woord voor een oprisping, laten we hopen dat het een lijn wordt.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook volgende week wordt lastig zat. Maar als we de lijn van gisteren kunnen doortrekken heb ik goede hoop op plek 2. Twente was vandaag heel matig en heracles/nac moeten we dan ook "gewoon" pakken.
je moet vooral hopen op een inzinking van NEC. Die zie ik echt niet zomaar komen.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook volgende week wordt lastig zat. Maar als we de lijn van gisteren kunnen doortrekken heb ik goede hoop op plek 2. Twente was vandaag heel matig en heracles/nac moeten we dan ook "gewoon" pakken.
Die krijgen een blokje met Feyenoord - AZ - Twente. Ze zijn in principe beter dan die drie ploegen, maar zie ze die eerlijk gezegd niet allemaal winnen. Maar goed, de vraag is natuurlijk of Ajax dat wel lukt.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:04 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
je moet vooral hopen op een inzinking van NEC. Die zie ik echt niet zomaar komen.
Iedereen bij Feyenoord bedoel je?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen nagelbijtend richting de Klassieker.
Wanneer leert men nou eens dat het, zo goed als altijd, een 'andere' wedstrijd is waar vorm uit de voorgaande wedstrijden niets over zegt?quote:Op zondag 15 maart 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Volgende wedstrijd tegen feyenoord. Dat zijn 3 punten. Daarna wordt het weer lastiger.
Heel Nederland toch als ik de ESPN-promo's mag geloven?quote:Op maandag 16 maart 2026 09:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iedereen bij Feyenoord bedoel je?
De lamme tegen de blindequote:Op maandag 16 maart 2026 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heel Nederland toch als ik de ESPN-promo's mag geloven?
Fredje was van het jaren '80/'90-denken. Lekker rondootje op de training, "positiespelletje" denkende dat dat gewoon de bal rondspelen is, dogma's als "buitenspelers staan breed" ook al gaat het om slome Berghuis etc.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:41 schreef manny het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer, of in ons geval lente
en tevens wel schrijnend dat de spelers blijkbaar een beetje opgejaagd moeten worden om wel met deze intensiteit te kunnen spelen. Van de andere kant: de training moet ook met hoge intensiteit zijn; je kan niet op 50% trainen en dan verwachten; dat het in de wedstrijd wel goed komt, omdat we Ajax zijn. Heb toch een beetje het idee dat Grim dat deed: lekker trainen, poppetjes een beetje neerzetten en dan denken dat het wel goed komt.
quote:
Echt he. Heel triest.quote:
Zijn enige doel is om deze selectie als een citroen uit te knijpen om zo hoog mogelijk te eindigen in de 7 potjes die resteren. Daarna boeit het me weinig meer wat er met hem gebeurt (of met deze wanstaltige selectie).quote:Op maandag 16 maart 2026 10:45 schreef Sabata het volgende:
Voor we het vergeten, Garcia heeft bij RB Salzburg wel twee jaar de landstitel gepakt met dat typische gegenpressing voetbal wat de Red Bull school propageert. Dus hij kan wel iets met talentvolle voetballers die slecht gecoacht werden. Het was tevens ook de laatste club waar Garcia NIET was ontslagen en het twee jaar volhield. Vanaf 2017 begon zijn "elk jaar een andere club" tour
Feyenoord heeft veel betere spelers en is de favoriet. Qua team laat het te wensen over, maar individueel hebben ze wel erg veel klasse met Ueda, Hadj Moussa, Moder, Nieuwkoop en Sterling natuurlijk. Gisteren zag je ook dat dat de doorslag gaf.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Volgens mij heeft Ajax juist veel meer spelers die een goal kunnen maken. Bij Feyenoord zijn dat alleen Ueda en Moussa.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel betere spelers en is de favoriet. Qua team laat het te wensen over, maar individueel hebben ze wel erg veel klasse met Ueda, Hadj Moussa, Moder, Nieuwkoop en Sterling natuurlijk. Gisteren zag je ook dat dat de doorslag gaf.
De beste speler bij Ajax is waarschijnlijk Berghuis die bij Feyenoord niet eens in de basis zou staan. Dat zegt genoeg over onze selectie.
Op Shreyas reagerenquote:Op maandag 16 maart 2026 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax juist veel meer spelers die een goal kunnen maken. Bij Feyenoord zijn dat alleen Ueda en Moussa.
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel betere spelers en is de favoriet. Qua team laat het te wensen over, maar individueel hebben ze wel erg veel klasse met Ueda, Hadj Moussa, Moder, Nieuwkoop en Sterling natuurlijk. Gisteren zag je ook dat dat de doorslag gaf.
De beste speler bij Ajax is waarschijnlijk Berghuis die bij Feyenoord niet eens in de basis zou staan. Dat zegt genoeg over onze selectie.
Sterling niet maar zijn conditie is waarschijnlijk ook wel een blessure te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Geheel Feyenoord is toch geblesseerd?
Ik heb begrepen van @Caland dat ze dit alleen in Amsterdam doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn geruchten, van 1 van die televaagtrollen, dat er zondag een actie komt gelijk aan die bij ajax-groningen .......
Haha we gaan het zien. Ik gok dat ze de boel willen platgooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van @:caland dat ze dit alleen in Amsterdam doen.
Dit klopt. Zo triest zijn eigenlijk alleen in Amsterdam, laten staken bij een jantjequote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou echt heel triest zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn geruchten, van 1 van die televaagtrollen, dat er zondag een actie komt gelijk aan die bij ajax-groningen .......
Oh wacht ze hangen weer netten op toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt. Zo triest zijn eigenlijk alleen in Amsterdam, laten staken bij een jantje
Het is eigenlijk op alle vlakken een lulverhaal, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh wacht ze hangen weer netten op toch.
Oh dus ook geen netten?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op alle vlakken een lulverhaal, inderdaad.
Nee juist omdat er netten hangen is het (ook) een lulverhaal.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh dus ook geen netten?
Zal mij allemaal de reet roesten, als er maar een mooie sportieve Klassieker komt.
En waarom zou je dingen van zoiets aannemen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
100 Miljoen denk ik.quote:Manchester United ziet in Mika Godts een gewenste versterking voor aankomende zomer, zo beweert transfermarktexpert Sacha Tavolieri. De opgeleefde Engelse topclub zou al officieel contact hebben opgenomen met Ajax.
Dat ze het nog aandurven met Ajaciedenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
100 Miljoen denk ik.
https://x.com/sachatavoli(...)Fblt39ae509f4954987d
Alleen als er geen kale Nederlandse gek trainer is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ze het nog aandurven met Ajacieden
Gewoon betalen in paarse en groene briefjes. Centen willen we zien!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ze het nog aandurven met Ajacieden
Je zult vast wel weer recht lullen wat krom is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt. Zo triest zijn eigenlijk alleen in Amsterdam, laten staken bij een jantje
Mwah, Feyenoord best vaak vernederd zien worden, maar supporters die uit pure schaamte een wedstrijd bewust laten staken gelukkig nog nooit. Dat lijkt me de ultieme vernedering.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zult vast wel weer recht lullen wat krom is.
Deze post zou wel eens als een boomerang terug kunnen komen als ik de geruchten mag geloven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord best vaak vernederd zien worden, maar supporters die uit pure schaamte een wedstrijd bewust laten staken gelukkig nog nooit. Dat lijkt me de ultieme vernedering.
Ik heb al redelijk vroeg geleerd dat je Valentijn Driessen niet bijzonder serieus moet nemen. Blijkbaar loopt men in dit topic daarin wat achter.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:45 schreef Wotte het volgende:
Wel knap dat ze door die netten heen nog spul op het veld verwachten te krijgen.
Fakkels op een stok, gaten erin branden. Deden ze bij Anderlecht en Genk ook. Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:45 schreef Wotte het volgende:
Wel knap dat ze door die netten heen nog spul op het veld verwachten te krijgen.
Het enge is ook dat alle podcasts / platforms waar ze iets verder kijken dan "mouwen opstropen" dit al sinds Heitinga aangeven. Simpele oplossingen om spelers in hun kracht te krijgen. Neem vriend Klaassen. Die doet echt niet ineens 3 keer meer zijn best. Nee, hij wordt neergezet op een plek waar hij veel beter uit de voeten kan. En het ziet er allemaal meteen veel beter uit. Voorbeeld dat je geeft van Berghuis: precies dat.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Fredje was van het jaren '80/'90-denken. Lekker rondootje op de training, "positiespelletje" denkende dat dat gewoon de bal rondspelen is, dogma's als "buitenspelers staan breed" ook al gaat het om slome Berghuis etc.
Je ziet dat Garcia niet alleen op de energie inzet. Kijk waar Tomiyasu bv stond te ballen. Extra middenvelder in de opbouw en goh, je kunt combineren. Daarnaast stond het zowel in balbezit als bij balverlies allemaal veel compacter.
Ik weet het niet, moet niets van die kerel hebben. Heeft alleen maar geluk gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Uit de diepe krochten der geruchten (Indykaila op X), Ajax heeft Slot benaderd.
Of heeft hij nu pech?quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, moet niets van die kerel hebben. Heeft alleen maar geluk gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |