Ik heb het gevoel dat er een aardige renovatie plaats gaat vinden. In principe hoeft iemand als Schouten niet weg, maar ik denk dat een beetje fris bloed wel goed is. Ik miste Dest ook nog in het rijtje, die gaat ook zo goed als zeker weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?
De Grote Trump en Infantino Show en de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh god het wk.. ook totaal geen zin in
Trumpgodquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Grote Trump en Infantino Show en de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
de eerste 2 weken vooral veel affiches tussen B-, C- en D-landen genot.
Curaçao gaat Duitsland aarsmaden gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.
Ligt eraan, zo'n potje als Schotland - Marokko is op voorhand best geinig, maar Oostenrijk - Jordanië of Ghana - Panama trekt mij niet echt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukste gedeelte van het WK.
Geen voetbal liefhebberquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ligt eraan, zo'n potje als Schotland - Marokko is op voorhand best geinig, maar Oostenrijk - Jordanië of Ghana - Panama trekt mij niet echt.
We kijken alles. Wejeldssssquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel even zitten voor de homo acceptatiewedstrijd Iran - Egypte.
Zoiets als de Ligt, de Jong etc ook redelijk tegelijk weg gingen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gaan toch niet allemaal in de zomer weg?
Niet appels en peren vergelijken hequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets als de Ligt, de Jong etc ook redelijk tegelijk weg gingen?
Boh wat hadden we toen toch een geile selectiequote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter bij de Bundesliga.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De basiself vooral en daarachter Neres of een Huntelaar die goed invielen . Maar erna kwamen ze al snel uit bij jongens als Labyrat , Iemand wiens vader hem om de 1 andere reden Dani heeft genoemd ,Schuurs en Ekkelenkamp .Mochten blij zijn dat doordat het zo goed ging , iedereen fit bleef.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Boh wat hadden we toen toch een geile selectie
We kunnen de playoffs ook overslaan toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:32 schreef over_hedge het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-door-concerten.html
Volgens mij waren dat juist de enige 2 basisspelers die weg gingen toen, een jaar later gingen er meerquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook wel een andere situatie natuurlijk. Het gevaar voor PSV zit in de leeftijden van de dragende spelers daar. Ik kan me voorstellen dat Schouten, Veerman en Til in de herfst van hun carrière de kans op een dik contract niet laten lopen. Pepi is zo goed als weg. Saibari zal met een goed WK denk ik niet houdbaar zijn. Dest zit ook in een categorie speel een goed WK en een stap hogerop met bijbehorend salaris is reëel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat juist de enige 2 basisspelers die weg gingen toen, een jaar later gingen er meer
Maximaal een puntje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mogelijk geen Dolberg morgen,
en oh, Weghorst is geschorst.
Sparta bakt er ook weinig meer van sinds Steijn zijn vertrek daar heeft aangekondigd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gloukh in de spits komt het vast goed /s
Ik zeg een "mooie" 3-1 overwinning voor ons.
Een van de weinige keren dat ik het met je eens benquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:48 schreef Shreyas het volgende:
Fijn dat Ajax weer een trainer heeft, blij dat die veredelde koffiejuffrouw Grim die ze voor de groep hadden gegooid weg is.
Mjah, Grim begon ook redelijk zijn eerste wedstrijden, dit maar eens volhouden de komende wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Interview met Steur is toch wel dodelijk voor de trainers Grim en Heitinga hoor... als je hoort hoe simpel het is als je een beetje opgejaagd en geïnspireerd kunt worden
Het scheelt dat dit effect maar een week of 6-7 hoeft te durenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, Grim begon ook redelijk zijn eerste wedstrijden, dit maar eens volhouden de komende wedstrijden.
En inzet is echt niet alleen iets van coaches, moet ook vanuit spelers komen. Dus waarom kon het vandaag wel maar vorige week niet?
Was wel goed vandaag eindelijk.
dat deed Grim ook wel idd, alleen daarom al goed dat er is ingegrepen en vooral dat hij zelf ook aan de bel trok.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:41 schreef manny het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer, of in ons geval lente
en tevens wel schrijnend dat de spelers blijkbaar een beetje opgejaagd moeten worden om wel met deze intensiteit te kunnen spelen. Van de andere kant: de training moet ook met hoge intensiteit zijn; je kan niet op 50% trainen en dan verwachten; dat het in de wedstrijd wel goed komt, omdat we Ajax zijn. Heb toch een beetje het idee dat Grim dat deed: lekker trainen, poppetjes een beetje neerzetten en dan denken dat het wel goed komt.
Het feit dat zowel Farioli als Garcia (en ook Henderson)het opvalt dat onder de Nederlandse trainers geen topsportcultuur was en dat er niet hard genoeg werd is wel schrijnend.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:41 schreef manny het volgende:
en tevens wel schrijnend dat de spelers blijkbaar een beetje opgejaagd moeten worden om wel met deze intensiteit te kunnen spelen. Van de andere kant: de training moet ook met hoge intensiteit zijn; je kan niet op 50% trainen en dan verwachten; dat het in de wedstrijd wel goed komt, omdat we Ajax zijn. Heb toch een beetje het idee dat Grim dat deed: lekker trainen, poppetjes een beetje neerzetten en dan denken dat het wel goed komt.
Zou het aan die KNVB-traineropleiding liggen?quote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef papert het volgende:
[..]
Het feit dat zowel Farioli als Garcia (en ook Henderson)het opvalt dat onder de Nederlandse trainers geen topsportcultuur was en dat er niet hard genoeg werd is wel schrijnend.
Dan was mijn idee om ze te laten rennen met de Israëlische vlag door Slotervaart nog zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Interview met Steur is toch wel dodelijk voor de trainers Grim en Heitinga hoor... als je hoort hoe simpel het is als je een beetje opgejaagd en geïnspireerd kunt worden
ook volgende week wordt lastig zat. Maar als we de lijn van gisteren kunnen doortrekken heb ik goede hoop op plek 2. Twente was vandaag heel matig en heracles/nac moeten we dan ook "gewoon" pakken.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Volgende wedstrijd tegen feyenoord. Dat zijn 3 punten. Daarna wordt het weer lastiger.
Lijn vind ik wel een groot woord voor een oprisping, laten we hopen dat het een lijn wordt.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook volgende week wordt lastig zat. Maar als we de lijn van gisteren kunnen doortrekken heb ik goede hoop op plek 2. Twente was vandaag heel matig en heracles/nac moeten we dan ook "gewoon" pakken.
je moet vooral hopen op een inzinking van NEC. Die zie ik echt niet zomaar komen.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook volgende week wordt lastig zat. Maar als we de lijn van gisteren kunnen doortrekken heb ik goede hoop op plek 2. Twente was vandaag heel matig en heracles/nac moeten we dan ook "gewoon" pakken.
Die krijgen een blokje met Feyenoord - AZ - Twente. Ze zijn in principe beter dan die drie ploegen, maar zie ze die eerlijk gezegd niet allemaal winnen. Maar goed, de vraag is natuurlijk of Ajax dat wel lukt.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:04 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
je moet vooral hopen op een inzinking van NEC. Die zie ik echt niet zomaar komen.
Iedereen bij Feyenoord bedoel je?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen nagelbijtend richting de Klassieker.
Wanneer leert men nou eens dat het, zo goed als altijd, een 'andere' wedstrijd is waar vorm uit de voorgaande wedstrijden niets over zegt?quote:Op zondag 15 maart 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Volgende wedstrijd tegen feyenoord. Dat zijn 3 punten. Daarna wordt het weer lastiger.
Heel Nederland toch als ik de ESPN-promo's mag geloven?quote:Op maandag 16 maart 2026 09:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iedereen bij Feyenoord bedoel je?
De lamme tegen de blindequote:Op maandag 16 maart 2026 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heel Nederland toch als ik de ESPN-promo's mag geloven?
Fredje was van het jaren '80/'90-denken. Lekker rondootje op de training, "positiespelletje" denkende dat dat gewoon de bal rondspelen is, dogma's als "buitenspelers staan breed" ook al gaat het om slome Berghuis etc.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:41 schreef manny het volgende:
quote:
Echt he. Heel triest.quote:
Zijn enige doel is om deze selectie als een citroen uit te knijpen om zo hoog mogelijk te eindigen in de 7 potjes die resteren. Daarna boeit het me weinig meer wat er met hem gebeurt (of met deze wanstaltige selectie).quote:Op maandag 16 maart 2026 10:45 schreef Sabata het volgende:
Voor we het vergeten, Garcia heeft bij RB Salzburg wel twee jaar de landstitel gepakt met dat typische gegenpressing voetbal wat de Red Bull school propageert. Dus hij kan wel iets met talentvolle voetballers die slecht gecoacht werden. Het was tevens ook de laatste club waar Garcia NIET was ontslagen en het twee jaar volhield. Vanaf 2017 begon zijn "elk jaar een andere club" tour
Feyenoord heeft veel betere spelers en is de favoriet. Qua team laat het te wensen over, maar individueel hebben ze wel erg veel klasse met Ueda, Hadj Moussa, Moder, Nieuwkoop en Sterling natuurlijk. Gisteren zag je ook dat dat de doorslag gaf.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Volgens mij heeft Ajax juist veel meer spelers die een goal kunnen maken. Bij Feyenoord zijn dat alleen Ueda en Moussa.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel betere spelers en is de favoriet. Qua team laat het te wensen over, maar individueel hebben ze wel erg veel klasse met Ueda, Hadj Moussa, Moder, Nieuwkoop en Sterling natuurlijk. Gisteren zag je ook dat dat de doorslag gaf.
De beste speler bij Ajax is waarschijnlijk Berghuis die bij Feyenoord niet eens in de basis zou staan. Dat zegt genoeg over onze selectie.
Op Shreyas reagerenquote:Op maandag 16 maart 2026 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax juist veel meer spelers die een goal kunnen maken. Bij Feyenoord zijn dat alleen Ueda en Moussa.
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel betere spelers en is de favoriet. Qua team laat het te wensen over, maar individueel hebben ze wel erg veel klasse met Ueda, Hadj Moussa, Moder, Nieuwkoop en Sterling natuurlijk. Gisteren zag je ook dat dat de doorslag gaf.
De beste speler bij Ajax is waarschijnlijk Berghuis die bij Feyenoord niet eens in de basis zou staan. Dat zegt genoeg over onze selectie.
Sterling niet maar zijn conditie is waarschijnlijk ook wel een blessure te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Geheel Feyenoord is toch geblesseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |