Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Weet 't niet met Jordy. Tuurlijk moet je iemand hebben de knopen wil (en mag) doorhakken, maar vriendjes en "kneedbare" groentjes (de ridder en de jong) neerzetten komt ook niet sterk over imho. Deed Mislintat ook met Steijn. Een trainer met meer bagage had toen waarschijnlijk meer tegenwicht geboden.
ze hebben 2.5 geleerd en mogen nu voor het echie volgens mij. Wel al ruim voor hem ingezet en sta daar verder ook wel positief in verder.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.
Maar als je zo doortastend bent bij jong Ajax, dan lijkt het nog belangrijker bij je eerste elftal, want daar zijn ze helemaal de weg kwijt.
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgenquote:Op zondag 8 maart 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten komen meer om te leren en te helpen en dat was al ingezet voor hij kwam, dus dat zie ik niet echt als een stap van hem.
Maar als je zo doortastend bent bij jong Ajax, dan lijkt het nog belangrijker bij je eerste elftal, want daar zijn ze helemaal de weg kwijt.
Tis echt verschrikkelijk om te constateren maar je hebt helemaal gelijk. Wat is het toch eigenlijk een uitermate vervelend seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Je had die 2e plek al lang in je bezit kunnen en moeten hebben als je gewoon normaal had gedaan
Heitinga aanstellen was zo mogelijk nóg dommerquote:Op zondag 8 maart 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Farioli weg laten gaan was wel een brevet van onvermogen.
Ik heb niet de verwachting dat die Spanjaard het wel op de rit zou krijgen in die laatste potjes. Het ontbreekt ook gewoon aan kwaliteit op teveel fronten.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgen
functie eldersquote:Op zondag 8 maart 2026 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je schreef niet in wat voor functie
Nee, die van Jong Ajax gaat door naar 1.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of er een extern iemand voor de groep gezet wordt.
Rond kerst 2026 zit de materiaalman als trainer van het eerste op de bank.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe deze figuur het weer na 3 goeie potjes gaat verbrassen.
Alleen iets sneller dan gehoopt voor Jordi.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet dat Grim er iets van kan maar dit Spaanse 1-2-tje was natuurlijk getelefoneerd zodra Jordi werd aangesteld.
We gaan het zienquote:Op zondag 8 maart 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem zal denk ik ook zijn wie je nieuwe trainer wordt. Als die nu nog niet beschikbaar is is de vraag wat je met die resterende potjes moet als Grim wordt weggepromoveerd. Onze Spaanse vriend doorschuiven van Jong naar Ajax 1 lijkt me ook weer voor de nodige onrust te zorgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |