quote:
Dat klopt, maar als je kijkt naar de 1000 meter op de Spelen, dan heb je Leerdam die mogelijk stopt, Takagi die stopt, Bowe die al op leeftijd raakt. En dan ben je alweer bij Lamarche die nou ook niet een jong talent meer is. Jackson zie ik niet meer terugkeren op hoog niveau.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is een toernooi vlak na de Olympische Spelen. Het buitenland vindt dit niet zo interessant. Die is aan het uitbollen. Reken maar dat in niet-Olympische jaren en vooral naar de Spelen toe er weer tegenstand komt. Zo gaat het altijd.
Nee USSR deed moeilijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deden we dit in de DDR tijd nog niet dan?
De Bowe kan niet altijd gespannen zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
Kok kan de komende twee keer nog gaan voor weer alle afstanden winnen. Dan is ze de enige die dat zou lukken.
En kreeg een dochterquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:12 schreef Toby56 het volgende:
Sheila Young.
Reed vaak zonder muts.
Dat was gaaf.
Ze trouwde met Jim Ochowicz.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Deze mensen hebben al heel lang niet meer geneukt.quote:
Stopt ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je kijkt naar de 1000 meter op de Spelen, dan heb je Leerdam die mogelijk stopt, Takagi die stopt, Bowe die al op leeftijd raakt. En dan ben je alweer bij Lamarche die nou ook niet een jong talent meer is. Jackson zie ik niet meer terugkeren op hoog niveau.
Het wordt tijd dat Azië weer een paar echt serieuze kandidaten krijgen voor de komende cyclus.
Valt nog mee dat er niet staat 'die Rooie'.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:16 schreef Vlinder het volgende:
Kan iemand Antoinette haar naam aanpassen in de TT? Beetje heel erg stom
Antoinette GODINquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:16 schreef Vlinder het volgende:
Kan iemand Antoinette haar naam aanpassen in de TT? Beetje heel erg stom
Dit kan echt niet.quote:
Die helm ziet ook echt uit als of hij van de Xenos komt.quote:
Dit zou zelfs in dit topic niet door de keuring komen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:21 schreef Redefine het volgende:
Na vergiftigde melk heeft Jordan nu een mislukte spacebrownie op. Dat wordt niks.
Fack jonguhquote:
Ben benieuwd naar de kruisingen.quote:
Cover van Eminem?quote:
Mattie > helmquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die helm ziet ook echt uit als of hij van de Xenos komt.
Volgens mij wel jaquote:
Hoe danquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er niet staat 'die Rooie'.
Bart Swings vindt dit niet leuk.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De Amerikanen schijnen dus al anderhalve maand in Europa te zijn.
Bij het biatlon in Antholz kwamen er op de Spelen ineens Tsjechen de tribune op....met Bergsmamattiequote:
Dat hebben ze in Iran geweten…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou die nog MAD zijn?quote:
Dat is wel lang zegquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar hadden ze wel wat vaker bij stil mogen staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ah, dus ze mogen gewoon nog anderhalve maand.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Kul, ze zijn er al sinds september 1943.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
echt hequote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:29 schreef Gretzl het volgende:
"Hij ziet er uit als een grote Rus, maar het is een grote Noor" [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Enkel kwaad, woedend of ziedendquote:
Diegene die waarschijnlijk verrot is gescholden door Giovannini voor het missen van de finale van de mass start.quote:
Dit ging maar net goed.quote:
Schaatsen van het ijs af dan kun je draaien op je rug.quote:
Achtergrondgeluid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij door wat het probleem met het commentaar van de NOS precies is:
Jullie luisteren ernaar.
Hier hadden doden kunnen vallen.quote:
Dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein probeerde zoveel mogelijk weg te draaien
Sporza zendt dit niet uit....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij door wat het probleem met het commentaar van de NOS precies is:
Jullie luisteren ernaar.
Jij hebt de Spaanse stream opgezet met Martín Herrero en Erick Van Dicque?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Jullie luisteren ernaar.
Er deed net een Belg mee.quote:
Die was aardig aangekomen zag ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:36 schreef Montov het volgende:
Heather Richardson-Bergsma is ook uit vorm omdat ze zo lang in Europa zit.
#viesdikquote:
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.quote:
Vuile was?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat was mis.
Nou en. Wordt toch 11e of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat was mis.
Suikerbrood, poah.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.
FROKje Godinquote:
Artur Was.quote:
Ze eet het gedeelte op dat Jorrit nu niet mag etenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.
Dus dan hoeft de tussenstand ook niet meer te kloppen?quote:
Klein heeft zeker naar Ik wil dansen geluisterd? Of naar Onbezonnen?quote:
Jorrit is toch ook klaar voor dit jaar?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze eet het gedeelte op dat Jorrit nu niet mag eten
Ik heb geen geluid aan staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Jullie luisteren ernaar.
Is er geen marathon meer?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Jorrit is toch ook klaar voor dit jaar?
Wel de beste Spanjaard van de dag!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Llop is ook al 4 jaar niet echt gegroeid he? Jammer.
Welneequote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus dan hoeft de tussenstand ook niet meer te kloppen?
Op je negentiende ben je meestal ook wel uitgegroeid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of naar Tetris.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klein heeft zeker naar Ik wil dansen geluisterd? Of naar Onbezonnen?
Helaas niet naar Niets Tussenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klein heeft zeker naar Ik wil dansen geluisterd? Of naar Onbezonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Na je achttiende groei je ook meestal niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze begonnen uiteindelijk ook over dat WR puntentotaal netquote:
Sneller op dat punt dan de nummer 1 in het klassement, maar niet de snelste?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat wat mis.
Hm. Misschien moeten we dan alleen nog maar zinnige dingen gaan zeggen dan gaat het commentaar er op vooruit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze begonnen uiteindelijk ook over dat WR puntentotaal net
Sneller op de streep dan de nummer 1 dan zou de nummer 1 moeten zijn he, want was op de eindstreepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sneller op dat punt dan de nummer 1 in het klassement, maar niet de snelste?
Ze rijden in Leeuwardenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Jenning gaat een 3000 rijden tegen Joy Beune
Om een pot melk denk ik
Om een fles Beerenburg dus.quote:
Kjeld gelooft niet dat Jenning het kanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Jenning gaat een 3000 rijden tegen Joy Beune
Om een pot melk denk ik
Gaat Jenning makkelijk winnenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Toby56 het volgende:
Dat is ook zo.
A.s. woensdag Battle Of The Sexes met Beune en De Beu.
Dat gaat Beune wel winnen toch?quote:
Ah, op die fiets. Ja dat lijkt dan niet te kloppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sneller op de streep dan de nummer 1 dan zou de nummer 1 moeten zijn he, want was op de eindstreep
quote:
Ja, wat is het nu?quote:
Dat schijnt Jenning tegen Kjeld te hebben gezegd ja.quote:
Gewoon een 1000 rijden, met 63 kmh over de lijn en dan uitbollenquote:
Ik zou het niet weten, ranzig spul.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, in Leeuwarden is het Beerenburger (van Boomsma)
Denk dat het toch wederom Bohemian Rhapsody zal worden.quote:
Kjeld dumpt zijn vuilnisbjelt op het ijs zodat Joy kan winnenquote:
Kijk eens DOmbekquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat wat mis.
Ik verwacht rondjes 35.0 van Jenning.quote:
Nee, alleen vanquote:
Kijken in Lviv is dan weer niet zo gunstig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kijken Liiv, dus een herhaling zal er wel niet in zitten
Het zal niet zoiets fenomenaal zijn als de 10km van Wennemars neequote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht rondjes 35.0 van Jenning.
Nu heb ik dit liedje weer in mijn hoofd.quote:
Beune kan jagen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal niet zoiets fenomenaal zijn als de 10km van Wennemars nee
Anders Gunda Niemann Kleemann Stirnemann welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Karin Enke heeft wel 34 achternamen gehad.
Zolang die het maar niet zoals Sondral doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal niet zoiets fenomenaal zijn als de 10km van Wennemars nee
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
Moegestreden omdat Janno al het hele jaar in Europa is.
Flash was het, het was @Dr_Flash…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:54 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
Wie ZEI ER NET DAT ZE vroeger veel vaker vielen?
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Botman [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Botman mag nog een keer?quote:
Blazen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees wel voor de luchtcirculatie.
Allemaal overrijden! Iedereen slachtoffer!quote:
Er zijn geen toeschouwers gewond geraakt…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Hoelang hebben ze het eigenlijk niet al erover dat die kussens verbeterd moeten worden. Je zou toch wel verwachten dat ze die dan eens gaan aanpassen.
Dan had die beter dat laatste deel door Nellie Coman kunnen laten doen.quote:
eerst doden vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Hoelang hebben ze het eigenlijk niet al erover dat die kussens verbeterd moeten worden. Je zou toch wel verwachten dat ze die dan eens gaan aanpassen.
En geen bobo's dus dan boeit het niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn geen toeschouwers gewond geraakt…
Die lijkt mij niet heel goed op de schaats.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had die beter dat laatste deel door Nellie Coman kunnen laten doen.
Volgend jaar?quote:
Dat weten we eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt mij niet heel goed op de schaats.
ik wel. Hij struikelde hastquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Niemand die zag dat shinhama na 20 meter al bijna op z'n bek ging
Een 1000 meter!quote:
Du hast?quote:
Janno Bochtmanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:58 schreef Montov het volgende:
Ze moeten door de bocht waar Botman gevallen is. Het zou gepast zijn om eventjes stil te staan bij de memorial daar.
Al besproken.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:58 schreef Montov het volgende:
Ze moeten door de bocht waar Botman gevallen is. Het zou gepast zijn om eventjes stil te staan bij de memorial daar.
Suzanne is al geweest toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dit biedt een opening voor Wennemars
Gewoon zijn jets aanzetten!quote:
Jets van Temu.quote:
Altijd tegen hemquote:
Bij de 4e plek ging Erben juist keihard juichen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef Gretzl het volgende:
Dat wordt wederom een 4e plaats voor Joep![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was een nogal uitgekauwd grapjequote:
Pieken op het OKT genot.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wennemars en falen is een erg leuke rubriek.
Tegen Joep schaatsen ze zoals altijd bovenaardsquote:
Tijdens het inschaatsen vielen alle goede rondetijden wel!quote:
Nja die gouden plak op de WK afstanden zag ik dan ook weer niet aankomen. Dit jaar zat alles niet echt mee en 4e is denk ik ook zijn gebruikelijke niveau.quote:
Altijd tegen Joepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens het inschaatsen vielen alle goede rondetijden wel!
Dubreuil een van de sympathiekere schaatsen op de tourquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
Wij juichen voor een derde plek voor Dubreuil
Eens hoor. Ik sluit niet uit dat die wereldtitel heel lang zijn enige grote prestatie zal blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja die gouden plak op de WK afstanden zag ik dan ook weer niet aankomen. Dit jaar zat alles niet echt mee en 4e is denk ik ook zijn gebruikelijke niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |