Achtergrondgeluid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij door wat het probleem met het commentaar van de NOS precies is:
Jullie luisteren ernaar.
Hier hadden doden kunnen vallen.quote:
Dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein probeerde zoveel mogelijk weg te draaien
Sporza zendt dit niet uit....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij door wat het probleem met het commentaar van de NOS precies is:
Jullie luisteren ernaar.
Jij hebt de Spaanse stream opgezet met Martín Herrero en Erick Van Dicque?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Jullie luisteren ernaar.
Er deed net een Belg mee.quote:
Die was aardig aangekomen zag ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:36 schreef Montov het volgende:
Heather Richardson-Bergsma is ook uit vorm omdat ze zo lang in Europa zit.
#viesdikquote:
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.quote:
Vuile was?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat was mis.
Nou en. Wordt toch 11e of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat was mis.
Suikerbrood, poah.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.
FROKje Godinquote:
Artur Was.quote:
Ze eet het gedeelte op dat Jorrit nu niet mag etenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.
Dus dan hoeft de tussenstand ook niet meer te kloppen?quote:
Klein heeft zeker naar Ik wil dansen geluisterd? Of naar Onbezonnen?quote:
Jorrit is toch ook klaar voor dit jaar?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze eet het gedeelte op dat Jorrit nu niet mag eten
Ik heb geen geluid aan staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Jullie luisteren ernaar.
Is er geen marathon meer?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Jorrit is toch ook klaar voor dit jaar?
Wel de beste Spanjaard van de dag!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Llop is ook al 4 jaar niet echt gegroeid he? Jammer.
Welneequote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus dan hoeft de tussenstand ook niet meer te kloppen?
Op je negentiende ben je meestal ook wel uitgegroeid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of naar Tetris.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klein heeft zeker naar Ik wil dansen geluisterd? Of naar Onbezonnen?
Helaas niet naar Niets Tussenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klein heeft zeker naar Ik wil dansen geluisterd? Of naar Onbezonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Na je achttiende groei je ook meestal niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze begonnen uiteindelijk ook over dat WR puntentotaal netquote:
Sneller op dat punt dan de nummer 1 in het klassement, maar niet de snelste?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat wat mis.
Hm. Misschien moeten we dan alleen nog maar zinnige dingen gaan zeggen dan gaat het commentaar er op vooruit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze begonnen uiteindelijk ook over dat WR puntentotaal net
Sneller op de streep dan de nummer 1 dan zou de nummer 1 moeten zijn he, want was op de eindstreepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sneller op dat punt dan de nummer 1 in het klassement, maar niet de snelste?
Ze rijden in Leeuwardenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Jenning gaat een 3000 rijden tegen Joy Beune
Om een pot melk denk ik
Om een fles Beerenburg dus.quote:
Kjeld gelooft niet dat Jenning het kanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Jenning gaat een 3000 rijden tegen Joy Beune
Om een pot melk denk ik
Gaat Jenning makkelijk winnenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Toby56 het volgende:
Dat is ook zo.
A.s. woensdag Battle Of The Sexes met Beune en De Beu.
Dat gaat Beune wel winnen toch?quote:
Ah, op die fiets. Ja dat lijkt dan niet te kloppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sneller op de streep dan de nummer 1 dan zou de nummer 1 moeten zijn he, want was op de eindstreep
quote:
Ja, wat is het nu?quote:
Dat schijnt Jenning tegen Kjeld te hebben gezegd ja.quote:
Gewoon een 1000 rijden, met 63 kmh over de lijn en dan uitbollenquote:
Ik zou het niet weten, ranzig spul.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, in Leeuwarden is het Beerenburger (van Boomsma)
Denk dat het toch wederom Bohemian Rhapsody zal worden.quote:
Kjeld dumpt zijn vuilnisbjelt op het ijs zodat Joy kan winnenquote:
Kijk eens DOmbekquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat wat mis.
Ik verwacht rondjes 35.0 van Jenning.quote:
Nee, alleen vanquote:
Kijken in Lviv is dan weer niet zo gunstig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kijken Liiv, dus een herhaling zal er wel niet in zitten
Het zal niet zoiets fenomenaal zijn als de 10km van Wennemars neequote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht rondjes 35.0 van Jenning.
Nu heb ik dit liedje weer in mijn hoofd.quote:
Beune kan jagen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal niet zoiets fenomenaal zijn als de 10km van Wennemars nee
Anders Gunda Niemann Kleemann Stirnemann welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Karin Enke heeft wel 34 achternamen gehad.
Zolang die het maar niet zoals Sondral doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal niet zoiets fenomenaal zijn als de 10km van Wennemars nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |