Achtergrondgeluid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij door wat het probleem met het commentaar van de NOS precies is:
Jullie luisteren ernaar.
Hier hadden doden kunnen vallen.quote:
Dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein probeerde zoveel mogelijk weg te draaien
Sporza zendt dit niet uit....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij door wat het probleem met het commentaar van de NOS precies is:
Jullie luisteren ernaar.
Jij hebt de Spaanse stream opgezet met Martín Herrero en Erick Van Dicque?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
Jullie luisteren ernaar.
Er deed net een Belg mee.quote:
Die was aardig aangekomen zag ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:36 schreef Montov het volgende:
Heather Richardson-Bergsma is ook uit vorm omdat ze zo lang in Europa zit.
#viesdikquote:
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.quote:
Vuile was?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat was mis.
Nou en. Wordt toch 11e of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Dombek -0,13 en in het groen en de tweede tijd achter zijn naam (nee niet die van het klassement). Daar gaat was mis.
Suikerbrood, poah.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Friesland zijn de porties enorm en overal zit suiker in.
FROKje Godinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |