quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
Moegestreden omdat Janno al het hele jaar in Europa is.
Flash was het, het was @Dr_Flash…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:54 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
Wie ZEI ER NET DAT ZE vroeger veel vaker vielen?
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Botman [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Botman mag nog een keer?quote:
Blazen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees wel voor de luchtcirculatie.
Allemaal overrijden! Iedereen slachtoffer!quote:
Er zijn geen toeschouwers gewond geraakt…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Hoelang hebben ze het eigenlijk niet al erover dat die kussens verbeterd moeten worden. Je zou toch wel verwachten dat ze die dan eens gaan aanpassen.
Dan had die beter dat laatste deel door Nellie Coman kunnen laten doen.quote:
eerst doden vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Hoelang hebben ze het eigenlijk niet al erover dat die kussens verbeterd moeten worden. Je zou toch wel verwachten dat ze die dan eens gaan aanpassen.
En geen bobo's dus dan boeit het niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn geen toeschouwers gewond geraakt…
Die lijkt mij niet heel goed op de schaats.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had die beter dat laatste deel door Nellie Coman kunnen laten doen.
Volgend jaar?quote:
Dat weten we eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt mij niet heel goed op de schaats.
ik wel. Hij struikelde hastquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Niemand die zag dat shinhama na 20 meter al bijna op z'n bek ging
Een 1000 meter!quote:
Du hast?quote:
Janno Bochtmanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:58 schreef Montov het volgende:
Ze moeten door de bocht waar Botman gevallen is. Het zou gepast zijn om eventjes stil te staan bij de memorial daar.
Al besproken.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:58 schreef Montov het volgende:
Ze moeten door de bocht waar Botman gevallen is. Het zou gepast zijn om eventjes stil te staan bij de memorial daar.
Suzanne is al geweest toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dit biedt een opening voor Wennemars
Gewoon zijn jets aanzetten!quote:
Jets van Temu.quote:
Altijd tegen hemquote:
Bij de 4e plek ging Erben juist keihard juichen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef Gretzl het volgende:
Dat wordt wederom een 4e plaats voor Joep![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was een nogal uitgekauwd grapjequote:
Pieken op het OKT genot.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wennemars en falen is een erg leuke rubriek.
Tegen Joep schaatsen ze zoals altijd bovenaardsquote:
Tijdens het inschaatsen vielen alle goede rondetijden wel!quote:
Nja die gouden plak op de WK afstanden zag ik dan ook weer niet aankomen. Dit jaar zat alles niet echt mee en 4e is denk ik ook zijn gebruikelijke niveau.quote:
Altijd tegen Joepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens het inschaatsen vielen alle goede rondetijden wel!
Dubreuil een van de sympathiekere schaatsen op de tourquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
Wij juichen voor een derde plek voor Dubreuil
Eens hoor. Ik sluit niet uit dat die wereldtitel heel lang zijn enige grote prestatie zal blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja die gouden plak op de WK afstanden zag ik dan ook weer niet aankomen. Dit jaar zat alles niet echt mee en 4e is denk ik ook zijn gebruikelijke niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |