Met Jutra was er geen Fledderusquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:02 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
met Joeta erbij zouden we 1-2-3-4 zijn
Ja, dat was het spannendste nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:02 schreef Montov het volgende:
Alle aandacht ging naar Fledderus tijdens de race.![]()
Wat een eer voor Kok om samen met Fledderus te rijden.
Eens. Enige andere concurrentie de komende jaren (voor het podium) zou dan ook nog uit Nederland komen met Hoogendoorn en Grevelt. Mogelijk dat Ziomek nog een stapje kan maken op de 1000 meter.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Verder is het wel te hopen dat er de komende jaren wat nieuw sprinttalent opstaat, want anders wordt het wel een beetje saai. Flederus derde op een WK sprint moet natuurlijk niet kunnen normaal gesproken.
Nr. 3 op meer dan 3.6 punten.quote:
Het is een toernooi vlak na de Olympische Spelen. Het buitenland vindt dit niet zo interessant. Die is aan het uitbollen. Reken maar dat in niet-Olympische jaren en vooral naar de Spelen toe er weer tegenstand komt. Zo gaat het altijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Verder is het wel te hopen dat er de komende jaren wat nieuw sprinttalent opstaat, want anders wordt het wel een beetje saai. Fledderus derde op een WK sprint moet natuurlijk niet kunnen normaal gesproken.
Ken het alleen van de avond-4-daagse (het hondje van de bakker).quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:06 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar in Friesland gewoond, soms wordt ik nog zwetend wakker van dat deuntje
Ik was 22 uur geleden nog in Fryslân, komt wel dichtbij zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |