quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens we hebben al zoveel te stellen met alle absurde dingen waar @:Meke bij van wordt
Gaat ze zoemen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens we hebben al zoveel te stellen met alle absurde dingen waar @:Meke bij van wordt
@Strani zit nu schuimbekkend achter zijn pc.quote:
Ja. Haar echte naam is Maja.quote:
Gekarameliseerde perzik.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat zijn nog steeds de beste smaken
Ik heb echt niks met smaken als: "Smoked Bacon & Caramelised Peach" die we laatst in huis hadden
de Bijna?quote:
Ja, ik ben ook maar zelden fan van producten waarvan het origineel lekker is, maar waar dan de gekste dingen op of doorheen gegooid worden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met smaken als: "Smoked Bacon & Caramelised Peach" die we laatst in huis hadden
Deze week in de reclame bij Dirk! probeerprijs van 99 cent. Samen met "Sweet Teriyaki" en "Apple & Caramel"quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vorig week chips gekocht met paprika en kaas smaak. Dat is geen aanraderquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kaas & juûn is wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vorig week chips gekocht met paprika en kaas smaak. Dat is geen aanrader
En als ze lekker zijn dan nog drie keer extra langskomen met fopsnor, zonnebril en roodharige pruik uiteraardquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze week in de reclame bij Dirk! probeerprijs van 99 cent. Samen met "Sweet Teriyaki" en "Apple & Caramel"
En ik gok dat als ik morgen boodschappen ga doen, dat de vriendelijke "Wilt u een hapje proeven?"-dame er weer staat met deze chips.
Zij zijn ook gestrand in Dubai?quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:16 schreef NailQueen het volgende:
We hoeven trouwens even niet meer te vrezen voor Kris Kross Amsterdam op het ESF
Hamka's vind ik wel erg lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vorig week chips gekocht met paprika en kaas smaak. Dat is geen aanrader
Oh zin in nu.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je iets met het "advies" van @:Meke hebt gedaan.
Deze UI is veel beter.
Karolyin' Leavitt die liegt? Het is eerder een uitzondering als ze eens een keer de waarheid spreekt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
Nou, typisch weer. Het Witte Huis (Leavitt) claimt dat Spanje inmiddels akkoord is gegaan met samenwerking. Kort daarna verklaart de Spaanse minister van BuZa dat dat absoluut niet waar is en dat de positie van Spanje aangaande dit conflict niet één centimeter veranderd is.
Gras is groenquote:
Water nat?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gras is groen
Water is nat
Duitsland stuurt een flopinzending naar het ESF
Ik stond er ook echt van te kijken!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Karolyin' Leavitt die liegt? Het is eerder een uitzondering als ze eens een keer de waarheid spreekt.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
Nou, typisch weer. Het Witte Huis (Leavitt) claimt dat Spanje inmiddels akkoord is gegaan met samenwerking. Kort daarna verklaart de Spaanse minister van BuZa dat dat absoluut niet waar is en dat de positie van Spanje aangaande dit conflict niet één centimeter veranderd is.
Kletsnatquote:
Als AZ het dan niet doet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah telstar is nu maar voor een eigen doelpunt gegaan.
MS-DOS klinkt ook bekend, dat zou gelijkspel zijnquote:Op woensdag 4 maart 2026 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Zou AZ-NEC het kortste affiche voor een bekerfinale allertijden zijn?
Oehquote:
Blijft uit dit topic.quote:
Ik zag maandag weer regen, dus tot die tijd, zitten we nog goed met deze TT.quote:
quote:
quote:
Moeten ze die provincie wel zien te vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een reactie op claims dat Groningen inferieur zou zijn aan Twente?
Zo, Hezbollah knalt er ook even in zie ik.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze die provincie wel zien te vinden.
Sowquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, Hezbollah knalt er ook even in zie ik.
Dat valt toch niet serieus te nemen hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een reactie op claims dat Groningen inferieur zou zijn aan Twente?
Ik werd vanmorgen opeens uitgenodigd voor een overleg met een klant, zonder dat ik wist waarvoor het overleg was.quote:
Maar je had toch gezegd dat de declaraties weer mochten worden ingediend. Dan weet je toch dat direct een overleg met @Strani hebtquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen opeens uitgenodigd voor een overleg met een klant, zonder dat ik wist waarvoor het overleg was.
Ik heb nooit een overleg met @Straniquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar je had toch gezegd dat de declaraties weer mochten worden ingediend. Dan weet je toch dat direct een overleg met @:Strani hebt
Dat gaat meer zo toch ?quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nooit een overleg met @:strani
Ja, zo ongeveer.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat meer zo toch ?
[ afbeelding ]
Jij denkt dat hij zelf komt? Daar heeft hij zijn mensen voor. En met mensen overleg jij dusquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nooit een overleg met @:strani
Ik neem aan dat alles gewoon weer netjes, en geheel volgens de wet, geregeld isquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zelf komt? Daar heeft hij zijn mensen voor. En met mensen overleg jij dus
Het alrounden is van het weekend pas. Maar het zou heel mooi zijn als Miho Takagi het heel goed doet.quote:
Zeker, dat zou ze wel verdienen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het alrounden is van het weekend pas. Maar het zou heel mooi zijn als Miho Takagi het heel goed doet.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb soms van die momenten dat ik ineens mijn overleden katten mis. Net bedacht ik dat mijn katten met dit weer de 'lentekriebels' hadden gehad. Ze wilden dan maar al te graag naar buiten om vervolgens buiten in de war te zijn waarom het nog zo koud is en weer naar binnen te willen
Geen idee. Dat moet je aan @Fred_B vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alles gewoon weer netjes, en geheel volgens de wet, geregeld is
Ik vraag niks. Ik vertrouw er gewoon op dat het allemaal netjes gaatquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je aan @:Fred_B vragen.
Ik zeg niets, maar je kan altijd via @Arizona een WOB-verzoek doen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je aan @:Fred_B vragen.
Dan moet @Strani dat maar doen als die wil weten of jij het netjes hebt gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar je kan altijd via @:arizona een WOB-verzoek doen.
Met sandalen en witte sokken ?quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het netjes wordt gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet @:Strani dat maar doen als die wil weten of jij het netjes hebt gedaan.
Fred en netjes?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het netjes wordt gedaan
We moeten het jou ook niet te makkelijk makenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:16 schreef Strani het volgende:
Jezus @:Redefine jij maakt het wel heel moeilijk voor me om plausibele ontkenning te kunnen gebruiken.
Na al die jaren hier had ik verwacht dat je wel zou weten hoe dingen werken in een groepering van twijfelachtig allooi.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten het jou ook niet te makkelijk maken
Bibob onderzoek doe ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar je kan altijd via @:arizona een WOB-verzoek doen.
En zo moet dat Fred!quote:
Als jij blijkbaar onderzoek doet naar de bieb, kan je dan even onderzoeken of die hier nog boeken van Martin Ö heeft? Dan neem ik volgende keer de papierversnipperaar mee.quote:
Het was hier zelfs 20 graden!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En zo moet dat Fred!![]()
Want hier mag alles, maar niets dat moet
Bij zeventien graden een korte broek
Bekijk deze YouTube-video
WE zijn weer de bestenquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Hetkan weer in de top.
Femke & Jenning![]()
Als je geen Spanjaard hebt om voor te juichen is het ineens weer WEquote:
Ik ben enorm opportunistischquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je geen Spanjaard hebt om voor te juichen is het ineens weer WE
Hij staat natuurlijk op de banken voor Llop.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je geen Spanjaard hebt om voor te juichen is het ineens weer WE
quote:
Ik nog nietquote:
Ook niet, zo naar een soort van beurs voor mijn werk. Wordt juist een extra lange dagquote:
Hopelijk ben je niet beurs danquote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook niet, zo naar een soort van beurs voor mijn werk. Wordt juist een extra lange dagmaar op zich is dit altijd wel een leuk event.
Bin it.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks nog een overleg met de accountant en dan nog iets doen met zijn opmerkingen en dan weekend. Hopelijk om 12:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |