Ik stond er ook echt van te kijken!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Karolyin' Leavitt die liegt? Het is eerder een uitzondering als ze eens een keer de waarheid spreekt.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
Nou, typisch weer. Het Witte Huis (Leavitt) claimt dat Spanje inmiddels akkoord is gegaan met samenwerking. Kort daarna verklaart de Spaanse minister van BuZa dat dat absoluut niet waar is en dat de positie van Spanje aangaande dit conflict niet één centimeter veranderd is.
Kletsnatquote:
Als AZ het dan niet doet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah telstar is nu maar voor een eigen doelpunt gegaan.
MS-DOS klinkt ook bekend, dat zou gelijkspel zijnquote:Op woensdag 4 maart 2026 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Zou AZ-NEC het kortste affiche voor een bekerfinale allertijden zijn?
Oehquote:
Blijft uit dit topic.quote:
Ik zag maandag weer regen, dus tot die tijd, zitten we nog goed met deze TT.quote:
quote:
quote:
Moeten ze die provincie wel zien te vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een reactie op claims dat Groningen inferieur zou zijn aan Twente?
Zo, Hezbollah knalt er ook even in zie ik.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze die provincie wel zien te vinden.
Sowquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, Hezbollah knalt er ook even in zie ik.
Dat valt toch niet serieus te nemen hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een reactie op claims dat Groningen inferieur zou zijn aan Twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |