Ik werd vanmorgen opeens uitgenodigd voor een overleg met een klant, zonder dat ik wist waarvoor het overleg was.quote:
Maar je had toch gezegd dat de declaraties weer mochten worden ingediend. Dan weet je toch dat direct een overleg met @Strani hebtquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen opeens uitgenodigd voor een overleg met een klant, zonder dat ik wist waarvoor het overleg was.
Ik heb nooit een overleg met @Straniquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar je had toch gezegd dat de declaraties weer mochten worden ingediend. Dan weet je toch dat direct een overleg met @:Strani hebt
Dat gaat meer zo toch ?quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nooit een overleg met @:strani
Ja, zo ongeveer.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat meer zo toch ?
[ afbeelding ]
Jij denkt dat hij zelf komt? Daar heeft hij zijn mensen voor. En met mensen overleg jij dusquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nooit een overleg met @:strani
Ik neem aan dat alles gewoon weer netjes, en geheel volgens de wet, geregeld isquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zelf komt? Daar heeft hij zijn mensen voor. En met mensen overleg jij dus
Het alrounden is van het weekend pas. Maar het zou heel mooi zijn als Miho Takagi het heel goed doet.quote:
Zeker, dat zou ze wel verdienen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het alrounden is van het weekend pas. Maar het zou heel mooi zijn als Miho Takagi het heel goed doet.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb soms van die momenten dat ik ineens mijn overleden katten mis. Net bedacht ik dat mijn katten met dit weer de 'lentekriebels' hadden gehad. Ze wilden dan maar al te graag naar buiten om vervolgens buiten in de war te zijn waarom het nog zo koud is en weer naar binnen te willen
Geen idee. Dat moet je aan @Fred_B vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alles gewoon weer netjes, en geheel volgens de wet, geregeld is
Ik vraag niks. Ik vertrouw er gewoon op dat het allemaal netjes gaatquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je aan @:Fred_B vragen.
Ik zeg niets, maar je kan altijd via @Arizona een WOB-verzoek doen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je aan @:Fred_B vragen.
Dan moet @Strani dat maar doen als die wil weten of jij het netjes hebt gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar je kan altijd via @:arizona een WOB-verzoek doen.
Met sandalen en witte sokken ?quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het netjes wordt gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet @:Strani dat maar doen als die wil weten of jij het netjes hebt gedaan.
Fred en netjes?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het netjes wordt gedaan
We moeten het jou ook niet te makkelijk makenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:16 schreef Strani het volgende:
Jezus @:Redefine jij maakt het wel heel moeilijk voor me om plausibele ontkenning te kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |