Na al die jaren hier had ik verwacht dat je wel zou weten hoe dingen werken in een groepering van twijfelachtig allooi.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten het jou ook niet te makkelijk maken
Bibob onderzoek doe ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar je kan altijd via @:arizona een WOB-verzoek doen.
En zo moet dat Fred!quote:
Als jij blijkbaar onderzoek doet naar de bieb, kan je dan even onderzoeken of die hier nog boeken van Martin Ö heeft? Dan neem ik volgende keer de papierversnipperaar mee.quote:
Het was hier zelfs 20 graden!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En zo moet dat Fred!![]()
Want hier mag alles, maar niets dat moet
Bij zeventien graden een korte broek
Bekijk deze YouTube-video
WE zijn weer de bestenquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Hetkan weer in de top.
Femke & Jenning![]()
Als je geen Spanjaard hebt om voor te juichen is het ineens weer WEquote:
Ik ben enorm opportunistischquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je geen Spanjaard hebt om voor te juichen is het ineens weer WE
Hij staat natuurlijk op de banken voor Llop.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je geen Spanjaard hebt om voor te juichen is het ineens weer WE
quote:
Ik nog nietquote:
Ook niet, zo naar een soort van beurs voor mijn werk. Wordt juist een extra lange dagquote:
Hopelijk ben je niet beurs danquote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook niet, zo naar een soort van beurs voor mijn werk. Wordt juist een extra lange dagmaar op zich is dit altijd wel een leuk event.
Bin it.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks nog een overleg met de accountant en dan nog iets doen met zijn opmerkingen en dan weekend. Hopelijk om 12:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |