Fucking hell, ik dacht wat is er gebeurt met Sharon, maar die kwam daarna pas in beeldquote:Op zondag 1 maart 2026 12:16 schreef Marsenal het volgende:
https://www.reddit.com/r/isthisAI/s/mLBklkUF3O
Nog meer Osbourne galore
Het is bijna knap hoe rap dit gaat.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:16 schreef Marsenal het volgende:
Nog meer Osbourne galore
Op deze foto's kun je het niet goed zien, maar er is echt iets raars aan de hand bij Demi's rechterwang/jukbeen..quote:Op zondag 1 maart 2026 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar op deze foto eigenlijk niet echt verspookt, eigenlijk.
quote:Op zondag 1 maart 2026 12:16 schreef Marsenal het volgende:
Nog meer Osbourne galore
Ach ach ach.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter herinnering:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig lijkt ze zo weggelopen te zijn uit een Tim Burton film.
Op die Reddit-pagina staat dat ze als tiener al een eetstoornis ontwikkelde door de voortdurende kritiek op haar uiterlijk. En dat ze een gastric bypass heeft ondergaan in 2018. (Overigens schandelijk dat artsen dit gedaan hebben, zij was stevig maar had nooit morbide obesitas.) En dan nu ongetwijfeld Ozempic (of iets vergelijkbaars), en de rouw om haar vader nog erbij.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een vrouw die constant kritiek krijgt omwille van haar uiterlijk en iedereen hier is verbaasd te zien dat dat niet in haar koude kleren is gaan zitten![]()
Dit is een moeder van een klein jochie, ik vind dit bijzonder verdrietig om te zien.
Ik hoop het ook, maar dan lijkt het me wel een goed idee om van social media af te gaan. Ze post nog steeds Tiktoks waar ze ook weer de nodige reacties op krijgt. Uiteraard is dit niet zoals het moet zijn dat je stopt met posten om negatieve reacties te ontwijken, maar helaas werkt dat zo wel in deze tijd.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Op die Reddit-pagina staat dat ze als tiener al een eetstoornis ontwikkelde door de voortdurende kritiek op haar uiterlijk. En dat ze een gastric bypass heeft ondergaan in 2018. (Overigens schandelijk dat artsen dit gedaan hebben, zij was stevig maar had nooit morbide obesitas.) En dan nu ongetwijfeld Ozempic (of iets vergelijkbaars), en de rouw om haar vader nog erbij.
Heel verdrietig inderdaad. Ik hoop dat ze een gezonde balans kan vinden. En vooral dat ze lekker in haar vel komt te zitten.
Wel eens eigenlijk, voornamelijk met het eerste. Als je doorslaat, zit er vaak wat achter.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:37 schreef potjecreme het volgende:
Bij 90% komt het door persoonlijke ellende. Gewoon blijven posten mensen. Deze mensen kunnen er ook voor kiezen om niet in de spotlights te staan. Kennelijk wegen de nadelen niet op tegen de voordelen.
Dat geldt eigenlijk ook voor Amanda Bynes uit de OP. Zij is "afgegleden" door haar gebrek aan mentale gezondheid, niet zozeer door plastische chirurgie.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat mensen hier het leuk vinden om over verspookte celebs te kletsen, ieder zijn meug enzo. Maar bij Kelly is dit een resultaat van waarschijnlijk veel verdriet en persoonlijke ellende. Als je een beetje moraal hebt post je haar hier gewoon niet.
Volgens mij heeft zij helemaal geen plastische chirurgie ondergaan, al was ze volgens mij wel bezig met ozempic.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk ook voor Amanda Bynes uit de OP. Zij is "afgegleden" door haar gebrek aan mentale gezondheid, niet zozeer door plastische chirurgie.
Ze speelt in Landman. Het heeft even geduurd voor ik haar herkende.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Op deze foto's kun je het niet goed zien, maar er is echt iets raars aan de hand bij Demi's rechterwang/jukbeen..
Dat is ze nog steeds niet hoor. Maar Karma raakt haar nu wel heel erg hard.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens was Kelly vroeger zelf ook niet vies van het belachelijk maken en uitlachen en beledigen van anderen. Tja.
Op een gegeven moment moet het gewoon klaar zijn. Ze ziet er ongelukkig en gewoon erg slecht uit. Ik vind in dit geval de blijvende kritiek op haar uiterlijk omdat zij dat eerder schijnbaar gedaan heeft daarom niet gerechtvaardigd. Je ziet dat ze er aan onderdoor gaat, in een rap tempo ook.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens was Kelly vroeger zelf ook niet vies van het belachelijk maken en uitlachen en beledigen van anderen. Tja.
Ja jij ook. Je punt is gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet het gewoon klaar zijn. Ze ziet er ongelukkig en gewoon erg slecht uit. Ik vind in dit geval de blijvende kritiek op haar uiterlijk omdat zij dat eerder schijnbaar gedaan heeft daarom niet gerechtvaardigd. Je ziet dat ze er aan onderdoor gaat, in een rap tempo ook.
Ik snap dat ik hier een party pooper ben in dit topic, maar soms gaan er grenzen over en daar mag best wel wat van gezegd worden. Wat er verder in dit topic gebeurd zal me echt een worst wezen.quote:
Omdat haar vader onlangs is overleden. Dat maakt haar zielig.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:07 schreef Ama het volgende:
Maar waarom Kelly niet en Katie wel? Katy. Geen idee hoe je het typt. Ze hebben allebei laten sleutelen aan zichzelf en zijn allebei veel te dun.
Denk niet dat ze hier meeleest hoor.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat haar vader onlangs is overleden. Dat maakt haar zielig.
Ja en dat dus de nepheid daarvan het doel op zich is!quote:Op zondag 1 maart 2026 21:02 schreef Leandra het volgende:
Lekker met een bavianenkont op je gezicht rondlopen...
Oh, dat is voor sommige meiden überhaupt al langere tijd het doel.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en dat dus de nepheid daarvan het doel op zich is!
Dan is het einde wel flink zoek, denk ik. Want dan is too much dus niet meer het eindpunt voor meiden.
Zie de afbeeldingen, Alexis Stone heeft het zelf op zijn Instagram gepost.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb dit ook al ontkend zien worden.
Nooit van gehoord, maar het zal dan wel! Wel goed gelukt!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zie de afbeeldingen, Alexis Stone heeft het zelf op zijn Instagram gepost.
Misschien heb je toch wel gelijkquote:Op maandag 2 maart 2026 15:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het zal dan wel! Wel goed gelukt!
Het zou wel een hilarische stunt zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik accepteer dit pas als Carrey zelf een post plaatst,.
Ziet er niet uit,quote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
Rachel Hazes nieuwe voorgevel
[ afbeelding ]
Haha op die leeftijd nog een borstvergroting doenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van Katie Price en Courtney Stodden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:22 schreef deedeetee het volgende:
Dat ziet er erg pijnlijk uit.Ik moet er niet aan denken dat mijn vel zo uitgetrokken zou worden.
Beiden vallen in mijn ogen ook onder : brrrrrr dat kan toch nooit fijn voelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groetjes van Katie Price en Courtney Stodden.
Dat kan ik me voorstellen inderdaad,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Beiden vallen in mijn ogen ook onder : brrrrrr dat kan toch nooit fijn voelen.
Ik hoop voor Rachel dat ze geen buikslaper wasquote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat je dan nog een houding kan vinden om lekker te slapen
Oh ze is 56, ik dacht jonger. Niet omdat ze jong lijkt maar omdat ze al eeuwen een oude bakkes heeft.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha op die leeftijd nog een borstvergroting doen
Auw.quote:
Jep. Zo ziet het er ook uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Auw.
Ooit een kind gekregen en borstvoeding gegeven?
En hoe strak het die eerste dagen stond? Ik voel het nog.
Ik zei dat gisteren over iemand van werk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:44 schreef Vlinder het volgende:
Maar het leidt wel goed af van haar gezicht trouwens. Lijken wel brandwonden aan de onderkant van haar gezicht.
Man man man, waarom doen ze dat zichzelf toch aan?Wat onzeker moet je dan zijn. Om zoveel pijn te hebben voor zo'n gelaat. Wat ontzettend klote
De eerste barstjes zullen binnenkort wel te zien zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:22 schreef deedeetee het volgende:
Dat ziet er erg pijnlijk uit.Ik moet er niet aan denken dat mijn vel zo uitgetrokken en opgerekt zou worden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Auw.
Ooit een kind gekregen en borstvoeding gegeven?
En hoe strak het die eerste dagen stond? Ik voel het nog.
Vandaag jarig iddquote:
Tering!!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
De blik van die man linksquote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis zo'n schitterdiamantje in die linker man zijn gebit.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niks. Ze zoekt t maar uitquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs kleine siliconen zien er met een extreme push-up beha hard en rond uit.
Ik hoop dan maar dat ze vooral extreem ondergoed aan heeft en het zonder meevalt. Ofzo.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahaha. Oh wat erg. Zou ze dat dan zelf echt mooi vinden? En zouden er mannen zijn die dat mooi vinden? Lijkt me ook zo eng om aan te voelen. Net of je het met een opblaaspop doet. Die te hard is opgepompt.
Huuuh, Rachel zonder bh indenken. Ben je wel lekker?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze vooral extreem ondergoed aan heeft en het zonder meevalt. Ofzo.
Ik vond de baard en snor al zo erg (wat voor vage foto is het nou eigenlijk) dat de rest meeviel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Huuuh, Rachel zonder bh indenken. Ben je wel lekker?
Heel raar belicht, denk ik!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de baard en snor al zo erg (wat voor vage foto is het nou eigenlijk) dat de rest meeviel.
Ik wil hier niet aan denkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Baard en snor?! Ik zag alleen die borstvergrotingquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de baard en snor al zo erg (wat voor vage foto is het nou eigenlijk) dat de rest meeviel.
Kijk nog een keer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
Baard en snor?! Ik zag alleen die borstvergroting
Ben Hazesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Huuuh, Rachel zonder bh indenken. Ben je wel lekker?
Die make-up is ook vreselijk. Waarom denken mensen er goed uit te zien met die bleke lippenstift? En dan hier niet te midden van de grote plak bruin. Het helpt ook niet dat de foto overbelicht is.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ziet er niet uit,. Weten we wel waar al dat graaigeld van al die rechtszaken heengaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |