Ah ja fillers en botox. Waardoor haar oude blik en mond nog wat meer opvallen.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer, ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er ook uit als een Real housewive. Een beetje Rotterdamse glamour met teveel make-up, teveel sieraden, van dat overgestileerde Roy Donders haar en slecht gezette siliconen.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:13 schreef Ole het volgende:
Was net aan het zoeken. Ze doet mee in de Real Housewives.
Oh, ik heb verder ook geen idee wie het is hoor, ben al 20 jaar weg uit NLquote:Op maandag 30 maart 2026 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met vroeger, die blik heeft ze altijd gehad.
Of het komt omdat ik het op een telefoon klein zie.
Katrien Duck mond heeft ze ook altijd gehad.
Volgens mij in het vorige topic al eens besproken maar inderdaad: zo’n zielloze uitstraling had ze altijd al.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:05 schreef Eightyone het volgende:
Iets overbrengen op tv kon ze in 2000 iig al niet. Idd, staarogen had ze altijd al.
Maar ze heeft er qua wezenloze uitstraling nog een flinke schep bovenop gedaan.
Soort opgepimpte Renée maar nog altijd wel herkenbaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze ziet er ook uit als een Real housewive. Een beetje Rotterdamse glamour met teveel make-up, teveel sieraden, van dat overgestileerde Roy Donders haar en slecht gezette siliconen.
Haar stemgeluid helpt niet echt mee.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij in het vorige topic al eens besproken maar inderdaad: zo'n zielloze uitstraling had ze altijd al.
En dan is dit nog een relatief gunstige foto.quote:
Of hier danquote:Op maandag 30 maart 2026 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan is dit nog een relatief gunstige foto.
Iedere keer dat ik haar in Real Housewives zie dan denk ik van "Hoe dan?!"
Rabbit.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Omg uit dat filmpje met dat konijn. Jessica nog wat?
Dat hele gezicht van Kate Jackson is vervormdquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Reünie i.v.m. 50 jaar Charlies Angels. Jaclyn Smith (de middelste) valt nog mee, maar Cheryl Ladd en Kate Jackson zijn wel wat strak getrokken.
Jammer dat er geen oude foto bijstaat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Reünie i.v.m. 50 jaar Charlies Angels. Jaclyn Smith (de middelste) valt nog mee, maar Cheryl Ladd en Kate Jackson zijn wel wat strak getrokken.
Holy shit!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Kan zo in een Hellraiser filmquote:Op woensdag 8 april 2026 12:37 schreef BE het volgende:
[..]
Holy shit!![]()
Die middelste dame gaat nog, maar die andere twee zijn met recht verspookt te noemen! Die wenkbrauw van die linker! Het lijkt bijna Trijntje Oosterhuis trouwens!
En die blonde dame heeft haakjes om haar mondhoeken ofzo?
Trijntje iddquote:Op woensdag 8 april 2026 12:37 schreef BE het volgende:
[..]
Holy shit!![]()
Die middelste dame gaat nog, maar die andere twee zijn met recht verspookt te noemen! Die wenkbrauw van die linker! Het lijkt bijna Trijntje Oosterhuis trouwens!
En die blonde dame heeft haakjes om haar mondhoeken ofzo?
Ik ken ze niet. En dacht dat links wel erg in de buurt kwam van een vernieuwde Trijntje Oosterhuis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Jaclyn Smith heeft duidelijk de beste plastisch chirurg.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:37 schreef Soury het volgende:
Die middelste ziet er nog wel ok uit omdat die andere twee nog erger zijn toegetakeld.
Al een tijdje, ze is niet heel oud geworden, volgens mij.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk moet Farah Fawcett er bij, die speelde langer dan Cheryl Ladd volgens mij. Of is die dood?
Zelfde dag overleden als Michael Jackson roep ik zo uit mijn hoofd en dat is dus voor of in 2010 geweest denk ik (want toen was ik met mijn ex op vakantie en daarna niet meer).quote:Op woensdag 8 april 2026 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al een tijdje, ze is niet heel oud geworden, volgens mij.
Dat soort dingen vergeet je niet meer.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfde dag overleden als Michael Jackson roep ik zo uit mijn hoofd en dat is dus voor of in 2010 geweest denk ik (want toen was ik met mijn ex op vakantie en daarna niet meer).
En ik weet dus nog dat het alleen maar over MJ ging, terwijl zij het in mijn ogen ook verdiende om genoemd te worden.
25 juni 2009 dus
Ziet er wat mij betreft nog steeds ontzéttend onnatuurlijk uit. Dat de anderen nóg erger verspookt zijn, maakt haar niet ineens niet minder verspookt.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaclyn Smith heeft duidelijk de beste plastisch chirurg.
Ze is 80 overigens, dus een hele goede plastisch chirurg en goede genen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |