Er is ook zo'n man die zichzelf helemaal zwart getatoeėerd heeft, volgens mij is die ook op OF. Heb een keer op zijn Insta de reacties zitten lezen, maar er zijn schijnbaar best veel mensen die geilen op zo'n freakshow.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:37 schreef L3viathan het volgende:
yikes![]()
ik vraag me altijd af hoe die mensen aan al dat geld voor die operaties komen
zo te zien OF? blijkbaar krijg je zelfs als freakzilla nog wel genoeg geld binnen dan..
zo slecht zag ze er voor al die verminkingen ook weer niet uit
[ afbeelding ]
Ze kon er niet beter uitzien dan zo ....quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:37 schreef L3viathan het volgende:
yikes![]()
zo te zien OF? blijkbaar krijg je zelfs als freakzilla nog wel genoeg geld binnen dan..
[ afbeelding ]
Leuk koppie. Zo zonde dat ze zich zo gek heeft gekregen of laten krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:37 schreef L3viathan het volgende:
yikes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Katie Price. Die leeft niet lang meer als ze niet zsm hulp gaat zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl ze haar zwaar obese zoon Harvey vol propt met etenquote:Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wilde Ozempic voor haar zoon krijgen. Het zal mij niet verbazen als ze dit zelf gebruikt wat misschien wel voor hem moet zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl ze haar zwaar obese zoon Harvey vol propt met eten
Ik ken haar vooral als de ex van:quote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens meer waar ze bekend van was. Maar google zegt Jordan, fotomodel. Dat klinkt wel vaag bekend van vroeger iets. Wat doet zo iemand verder de hele dag tegenwoordig? Nog wel in the picture?
Ah excuses, ik wist niet dat hij zoveel overgewicht had vanwege zijn conditie. Ik zie op mijn facebook vaak posts van Katie (geen idee waarom) en daar posts ze weleens eten dat ze voor hem klaar maakt, wat overigens niet echt gezond is.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Ozempic voor haar zoon krijgen. Het zal mij niet verbazen als ze dit zelf gebruikt wat misschien wel voor hem moet zijn.
Katie Price's son Harvey starts Ozempic injections to manage rare genetic condition
https://www.standard.co.u(...)ndrome-b1211021.html
Het zal en en zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah excuses, ik wist niet dat hij zoveel overgewicht had vanwege zijn conditie. Ik zie op mijn facebook vaak posts van Katie (geen idee waarom) en daar posts ze weleens eten dat ze voor hem klaar maakt, wat overigens niet echt gezond is.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
In sommige landen haalt de bevolking hun doden een keer per jaar uit de kist en maken ze op, trekken ze mooie kleren aan en paraderen ze door het dorp. Daar doet dit aan denken. https://religionunplugged(...)m-the-indonesian-xyz
Die onderste fotoquote:Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Defuk 😱quote:Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest ook twee keer kijken, hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die onderste foto![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst een bodybuilder vanwege die bruine jas![]()
![]()
Zij was een ouderwetse page 3 girl, als ik het goed herinner!quote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens meer waar ze bekend van was. Maar google zegt Jordan, fotomodel. Dat klinkt wel vaag bekend van vroeger iets. Wat doet zo iemand verder de hele dag tegenwoordig? Nog wel in the picture?
Hahaha. Waarom trekt iemand ook zoiets aan en takelt die zichzelf zo toe.quote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Defuk 😱
Menig Auschwitz en Sobibor overlevenden zagen er beter uit
Ik denk dat dit iets psychisch is. Je kan mij niet wijsmaken dat ze gelukkig isquote:Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha. Waarom trekt iemand ook zoiets aan en takelt die zichzelf zo toe.
Soms denk ik dat het is zoals bij kleurenblindheid. Dat die mensen iets anders zien dan wij. Dit gaat toch wel verder dan smaken verschillen.
Ja, zag er inderdaad zo uit.quote:Op maandag 15 december 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die onderste foto![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst een bodybuilder vanwege die bruine jas![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |