Huh? Op insta postte ze 2 weken geleden deze foto.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon Estelle Cruijff ².
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar doet ze mee aan Real housewives of Amsterdam.
Goed lezen: Estelle Cruijff nummer 2, niet Estelle Cruijf...quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh? Op insta postte ze 2 weken geleden deze foto.
[ afbeelding ]
Er staat Renee bij jouw foto's, het is Renée Vervoorn
Lekker vaag ookquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed lezen: Renee Vervoorn nummer 2, niet Estelle Cruijf...
Ben serieus gaan googlenquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen wonder ! Ze beginnen er allemaal het zelfde uit te zien.
En de kliko?quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ben serieus gaan googlen![]()
Kwam die Badr ook nog tegen
Dus dat is de connectie 😱quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ben serieus gaan googlen![]()
Kwam die Badr ook nog tegen
Ik vraag me dan af of zij zelf dezelfde afbeelding zien als wij, als ze deze zien. Of zou het zijn zoals mensen met Anorexia, dat ze dan zelf een ander gezicht zien. Met dunne lippen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon Estelle Cruijff ².
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar doet ze mee aan Real housewives of Amsterdam.
Renee had altijd al een apart mondje, een beetje naar voren staand. In combi met lipfillers echt geen gezicht imo.quote:
Ze lijkt nu op haar paardquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Renee had altijd al een apart mondje, een beetje naar voren staand. In combi met lipfillers echt geen gezicht imo.
En dan die pupillen alsof ze iets vraagt.
Het is het allemaal niet.
Ik denk dat het voor hun een beetje dit motto is: liever iets te strak en plastic dan gerimpeld.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of zij zelf dezelfde afbeelding zien als wij, als ze deze zien. Of zou het zijn zoals mensen met Anorexia, dat ze dan zelf een ander gezicht zien. Met dunne lippen.
Ja, ik herinner mij inderdaad dat Renée altijd zo’n ‘smirk’ had.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Renee had altijd al een apart mondje, een beetje naar voren staand. In combi met lipfillers echt geen gezicht imo.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zaadvragend?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt nogal als zelfmoord.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Niet echt een celeb, maar ik geloof dat ze wel eens voorbij is gekomen hier op SHO.
Anyway, ze is niet meer onder ons.
Surgery-addicted social media star Mary Magdalene, 33, found dead near Thai hotel after haunting final post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere was ontploft gescheurd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef bleiblei het volgende:
Hoezo heeft ze op die onderstaande foto maar 1 borst?maar hey, gelukkig keek ze toen wel blij.
Die onderste foto, heeft ze twee tieten getransformeerd tot 1? Of wat is het?quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Niet echt een celeb, maar ik geloof dat ze wel eens voorbij is gekomen hier op SHO.
Anyway, ze is niet meer onder ons.
Surgery-addicted social media star Mary Magdalene, 33, found dead near Thai hotel after haunting final post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Welke arts werkt hier aan mee?quote:Her surgeries have led to multiple health complications: last April she revealed she could no longer close her mouth due to having so many procedures on her lips, and in September she said her enormous breasts had left her wheelchair-bound (pictured)
. Lekker onethisch.quote:As many of her extreme surgeries were illegal, Mary often travelled all over the world from Colombia to Russia, to go under the knife
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |