https://www.nu.nl/midden-(...)-revolutie-kent.htmlquote:Volgens president Donald Trump is een Amerikaanse "armada" op weg naar het Midden-Oosten. Hij zegt dat de VS de situatie in Iran nauwlettend in de gaten blijft houden. Volgens de VN is er in Iran inmiddels sprake van het "dodelijkste geweld" sinds de revolutie in 1979.
"Er zijn een hoop schepen die kant op, gewoon voor het geval dat", zei Trump in de nacht van donderdag op vrijdag aan boord van regeringsvliegtuig Air Force One. "Ik zou liever zien dat er niets gebeurt, maar we houden ze nauwlettend in de gaten."
The Guardian meldt dat vliegdekschip USS Abraham Lincoln met meerdere geleide luchtafweerraketten op weg is naar het Midden-Oosten. Het schip komt ergens in de komende dagen aan.
Ook worden verschillende luchtafweersystemen opgetuigd in bestaande Amerikaanse bases in Israël. Het Verenigd Koninkrijk meldt dat het op verzoek van Qatar enkele gevechtsvliegtuigen naar dat land stuurt.
Trump dreigt al langer met geweld in Iran, dat te maken heeft met de hevigste en dodelijkste protesten in lange tijd. Iraniërs gaan sinds december massaal de straat op vanwege economische malaise in dat land. De demonstraties, die met harde hand worden neergeslagen, worden gezien als een van de grootste uitdagingen ooit voor het regime van ayatollah Ali Khamenei.
Dodelijkste geweld in Iran sinds 1979
Tot nu toe zijn volgens schattingen van mensenrechtenorganisaties meer dan vijfduizend doden gevallen door het optreden van het regime, onder wie tientallen kinderen. Een verkenningsmissie van de Verenigde Naties in Iran spreekt van het dodelijkste geweld tegen demonstranten sinds de Iraanse revolutie van 1979.
De VN-verkenningsmissie zegt bewijs te hebben dat het dodental door overheidsgeweld veel hoger ligt dan de officiële cijfers die Iran naar buiten heeft gebracht. Woensdag zei de regering dat er 3.100 doden zijn gevallen.
Trump dreigt met militaire actie als de Iraanse regering demonstranten blijft doden, al blijft het vooralsnog vooral bij dreigen. Volgens experts hebben de Amerikanen ingecalculeerd dat een Amerikaanse militaire interventie waarschijnlijk geen val van het regime teweegbrengt. Bovendien zouden omliggende Golfstaten druk hebben uitgeoefend om niet tot geweld over te gaan.
Iran ontkent dat onder druk VS achthonderd executies zijn uitgesteld
Trump claimde vorige week een succes door te stellen dat Iran achthonderd executies van demonstranten had uitgesteld vanwege de Amerikaanse dreiging. Iran zegt vrijdag dat dat niet het geval is. Er waren überhaupt geen executies gepland, is de Iraanse lezing.
Het regime zei eerder dat demonstranten die betrokken zijn bij geweld, de doodstraf riskeren. Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde - het militaire elitekorps van het regime - lokt een "buitenlands commandocentrum van inlichtingendiensten" geweld uit bij protesten. De Iraanse regering denkt dat vooral Israël en de VS met behulp van geweld van groepjes in Iran een staatsgreep beogen.
zelfde mensen die laatst boos waren om maduro toen ook de venezuelanen aan het juichen warenquote:
Vrij van religie. Maar dat zal nog decennia durenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:46 schreef TheJanitor het volgende:
Een vrij Iran zou mij grote blij geven.
Als er toch één keer een van buitenaf georkestreerde regime change nodig zou zijn in het belang van de bevolking zelf, dan is het wel nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:46 schreef TheJanitor het volgende:
Ook wel onmundig kut dat je in die oude sovjiet rotzooi de lucht ingestuurd wordt door je leidinggevende met meerdere Amerikaanse vliegdekschepen gevuld met F35-s voorbij de horizon.quote:
@bianconeri is in staat om tegen feestvierende Iraniërs te vertellen dat ze de aanvallen moeten veroordelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelfde mensen die laatst boos waren om maduro toen ook de venezuelanen aan het juichen waren
Lijkt me een saaie serie, Breaking Bedquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even geen breaking news, maar breaking bed
hij is gevonden, lijkt hetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
al nieuws over de grote leider?
erg dood, als mors of pierquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:47 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe dood is Ayatollah Khamenei ? Heel dood of Lazarus dood?
En hoeveel Ayatollahs hebben ze nog?
hele grote dikke blijquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:46 schreef TheJanitor het volgende:
Ach, voor het zelfde geld waren ze in F14 Tomcat's (quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook wel onmundig kut dat je in die oude sovjiet rotzooi de lucht ingestuurd wordt door je leidinggevende met meerdere Amerikaanse vliegdekschepen gevuld met F35-s voorbij de horizon.
De 18+ versie is wel erg hardcore. Gelijk het bed door midden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me een saaie serie, Breaking Bed
Tenzij XXX/18+![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me een saaie serie, Breaking Bed
Tenzij XXX/18+![]()
![]()
Ongeveer 12 minuten geleden was er een inslag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:52 schreef butz0rs het volgende:
rookwolken in telaviv![]()
Bekijk deze YouTube-video
Fulcrums zijn geen partij voor de JSF, oude rommel.quote:
Linkje? 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De 18+ versie is wel erg hardcore. Gelijk het bed door midden.
Je kunt veel van Israël vinden, maar het gaat om het aankondigen van een omgelegde baardmans blijken ze vaak gelijk te hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:47 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe dood is Ayatollah Khamenei ? Heel dood of Lazarus dood?
En hoeveel Ayatollahs hebben ze nog?
Sopwith Camels.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, voor het zelfde geld waren ze in F14 Tomcat's () op pad gestuurd
Ja in Haifa ook rond die tijd , nu ook een rook pluim te zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeveer 12 minuten geleden was er een inslag.
Dat soort beelden willen we zien, hier zat ik al de hele dag op te wachtenquote:
Je zult even moeten wachten totdat Steve klaar isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Linkje? 😱
Voor een vriend uiteraard
Toch fijn dat zoiets altijd in het weekend gebeurdquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:56 schreef ACT-F het volgende:
Congratulations to the criminal Khamenei on reaching enlightenment, happy anniversary to Mansouri Bath's bride.
[ x ]
Ik drink met jullie mee
Zelfs met de US Navy in de haven komen de raketten dus nog door het schildquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:56 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ja in Haifa ook rond die tijd , nu ook een rook pluim te zien.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zult even moeten wachten totdat Steve klaar is
Negerzoenen moeten gewoon weer Negerzoenen hetenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat Steve uit bed moet komen.
Het zou voor ons wel een zegen zijn....quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef xzaz het volgende:
Je zal maar een regering hebben die de VS niet accepteert....
Cuba is hierna aan de beurt. Dit wordt een slecht jaar voor islamisten en communisten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef xzaz het volgende:
De Iron BIEM wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef GerryDV het volgende:
Is die Iron Beam nou nog steeds niet operationeel?
Erg mooiquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef RotatoR het volgende:
Dit wordt een slecht jaar voor islamisten en communisten.
Jawel maar die is niet voor ballistische raketten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef GerryDV het volgende:
Klopt, had alleen niet verwacht dat ze zo snel aan het werk zouden gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is is de USS Geralt of Rivia Gerald Ford ergens gisteren of afgelopen nacht Nederlandse tijd bij Haifa (Israël) voor de kust gearriveerd.
RIP Cuba Gooding Jrquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Cuba is hierna aan de beurt. Dit wordt een slecht jaar voor islamisten en communisten.
Jawel maar is alleen voor short range projectielen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef GerryDV het volgende:
Zouden die ondertussen niet een belletje plegen naar Moskou of die toevallig nog wat kernwapens in een schuurtje hebben liggen die ze nu toch niet gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Cuba is hierna aan de beurt. Dit wordt een slecht jaar voor islamisten en communisten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:56 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je kunt veel van Israël vinden, maar het gaat om het aankondigen van een omgelegde baardmans blijken ze vaak gelijk te hebben.
Ik had sowieso wel verwacht dat er niks zou gebeuren voordat ie op locatie was.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, had alleen niet verwacht dat ze zo snel aan het werk zouden gaan
Die zal wel niet in de haven zelf liggen maar een eind uit de kust. Dus vast geen hulp voor verdediging van Haifa zelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is is de USS Geralt of Rivia Gerald Ford ergens gisteren of afgelopen nacht Nederlandse tijd bij Haifa (Israël) voor de kust gearriveerd.
Hopelijk is Jimmy Dijk veilig 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef xzaz het volgende:
Hoofdkantoor van de SP wordt bewaakt met luchtafweergeschut
Uiteraard niet in de haven nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Die zal wel niet in de haven zelf liggen maar een eind uit de kust. Dus vast geen hulp voor verdediging van Haifa zelf.
Er zullen zeker wat schepen bij zijn die patriots kunnen afvuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Die zal wel niet in de haven zelf liggen maar een eind uit de kust. Dus vast geen hulp voor verdediging van Haifa zelf.
Hij zat vanavond bij het programma Kassa.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk is Jimmy Dijk veilig 😱
Olie claimen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
En nu? Wat zijn de verdere plannen daaro?
Familie Marijnisse is ondergedokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk is Jimmy Dijk veilig 😱
Ik zag users hier vandaag posten dat ik nog even snel de tank vol moest gooien, maar ik kan nog beter even wachten dusquote:
Net zolang doorgaan totdat er geen nummer 2 meer isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
En nu? Wat zijn de verdere plannen daaro?
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag users hier vandaag posten dat ik nog even snel de tank vol moest gooien, maar ik kan nog beter even wachten dus
Om heel eerlijk te zijn doe ik dat ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.
Op zich eens, maar wat Khameini deed ging natuurlijk wel wat verder dan aan het hoofd staan van een regering die de VS niet accepteert. Desalniettemin had de VS hier natuurlijk wel draagvlak en medewerking moeten zoeken bij een bredere coalitie dan alleen schurkenstaatje Israel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef xzaz het volgende:
Lol. No one cares.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mooi, staat dat arrestatiebevel nog open?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef cosmosis het volgende:
Sja wat kun je doen als Irakees
[ x ]
Het aantal keren tanken voor dezelfde afstanden daarentegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het aantal keren tanken voor dezelfde afstanden daarentegen.
Exact. Ik was tot na 2:00 opgebleven maar uiteindelijk kwam de man met de hamerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel verwacht dat er niks zou gebeuren voordat ie op locatie was.
En het weekend, want beurzen dicht, is hét moment voor de start.
Er is nog het een en ander dat uitgeschakeld moet worden de komende tijd in Iran.quote:
Hier ook zoiets, alleen dan iemand met een Greatsword ipv hamer 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Exact. Ik was tot na 2:00 opgebleven maar uiteindelijk kwam de man met de hamer
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:16 schreef cosmosis het volgende:
Hongarije die elk keer nieuwe vrienden maakt.....Poef en ze kunnen weer op zoek naar nieuwe....
[ x ]
Daar zijn nog wel een aantal maanden mee bezig waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is nog het een en ander dat uitgeschakeld moet worden de komende tijd in Iran.
@MaJo 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Is dit nieuw? Dacht dat er al eerder berichten waren over dat het vliegveld geraakt zou zijn...
[ x ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Is dit nieuw? Dacht dat er al eerder berichten waren over dat het vliegveld geraakt zou zijn...
[ x ]
Carriers komen nooit alleen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er zullen zeker wat schepen bij zijn die patriots kunnen afvuren.
Hold on, wait a moment. Breaking news!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:23 schreef Starhopper het volgende:
HIJ IS ER WEER
Bekijk deze YouTube-video
Ze zaten op het/een vliegveld in Dubai toch?quote:
Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was hij of zij niet op een ander vliegveld?
Abu Dhabi VAEquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze zaten op het/een vliegveld in Dubai toch?
Geen idee hoeveel vliegvelden ze hebben.
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.quote:
Venezuela was een makke schaap zonder een leger van betekenis. Iran daarentegen heeft flink geïnvesteerd in defensie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.
Het is nog niet voorbij en duidelijk niet zo makkelijk als Venezuela.
Vier keer zoveel inwoners, een gigantisch leger en veel oorlogsmateriaal, niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.
Het is nog niet voorbij en duidelijk niet zo makkelijk als Venezuela.
Plus een enorm land, met veel onherbergzame gebieden en bergen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vier keer zoveel inwoners, een gigantisch leger en veel oorlogsmateriaal, niet te vergelijken.
Ik gok zomaar zo dat dat niet de great scheme van deze aanval isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
Wachten is op aanslagen in de VS. Trump weet dat en dan is het dagdag met de verkiezingen. Doel bereikt.
Hooow shit!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
En
[..]
En de PlayStation uiteraard
Als ik serieus a la minuut mijn huis zou moeten verlaten, zijn mijn hond en mijn PS5 serieus wat ik zou meenemenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hooow shit!
Natuurlijk. Ps boven alles
Al besprokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok! maar ik post het nog eens net als onderstaande
[ x ]
Als een echte mod loop je achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok! maar ik post het nog eens net als onderstaande
[ x ]
BEVESTIGTquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING! TRUMP BEVESTIGD DAT IE DOOD IS!
Ai, dat wordt een negatieve beoordeling 😱quote:
Bevestigt met een Tquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
sorry, moet lachen..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
quote:
BEVESTIGDTquote:
Bevestigt!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
MSNBC bevestigd het Trump bericht nu ook.
bevestigtquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is niet goed voor de lak idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar gaan ze voorlopig niet vliegen, stel dat dit een vliegtuig in de lucht zou raken.
nog geen pushberichd ontvangenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Starhopper het volgende:
NOS BEVESTIGD NU OOK DAT IE DOOD IS !!!!
Ik bevestig het MSNBC bericht dat het het bericht van Trump bevestigt ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu.nl beveshtichtd het nog niet.
Vissticksquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef butz0rs het volgende:
VOLGENS STEVE BEVISTIGD TRUMP DAT HIJ DOOD IS!!!!
Ik denk niet dat Iran dit bevestigd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had van Trump niet anders verwacht nadat Israël en Netanyahu het al eerder aangaven. De vraag is, wanneer bevestigt Iran het?
nee bibi mag blijven levenquote:
Een stammenstrijd voor de nieuwe dictator van Iran. En Israel kan zich op het volgende doel richten.quote:
"Gezocht opvolger, tijdelijke betrekking, gratis uitvaart".quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:45 schreef cosmosis het volgende:
Nu nog even uitzoeken wie er nog leeft...
[ x ]
Maar reken er maar op dat ze graag een paar Zeven Provinciën fregatten van NL erbij hadden gehad nu, de SMART-L MM is ongeëvenaard op het gebied van het tracken van ballistische raketten en volledig compatibel met US Navy combat systems.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Carriers komen nooit alleen.
[ afbeelding ]
Wie is bibi?quote:
Nu vond ik Oh oh Cherso echt een kut programma, maar om haar daarvoor nu dood te wensen 😱quote:
72 gratis maagden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Gezocht opvolger, tijdelijke betrekking, gratis uitvaart".
Waylon zou het ook niet leuk vinden wss.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu vond ik Oh oh Cherso echt een kut programma, maar om haar daarvoor nu dood te wensen 😱
Blackhawk 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Maduro down
Khamenei down
Putin …
Syndroom van…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Maduro down
Khamenei down
Putin …
de kim familiequote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Maduro down
Khamenei down
Putin …
als je landgenoten zo reageren op je dood was je erg slechtquote:
raynaudquote:
Onmogelijk, volgens een aantal ayatrollahsquote:
die mogen ook nog wel jaquote:
oeiquote:
Maar die hebben noeksquote:
Ik denk dat Khameini iig geen koude handen en vingers hadquote:
Maar de raket om dat ding dan zelf uit de lucht te schieten zit dan weer niet in het arsenaalquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar reken er maar op dat ze graag een paar Zeven Provinciën fregatten van NL erbij hadden gehad nu, de SMART-L MM is ongeëvenaard op het gebied van het tracken van ballistische raketten en volledig compatibel met US Navy combat systems.
russen ook helaasquote:
Dat zou mooi zijn, maar Trump kennende gaat hij er een puppet-regime neerplempen en we weten allemaal hoe dat de vorige keer afliep.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit lijkt me wel de bevestiging die ervoor gaat zorgen dat het volk het regime nu definitief de nek om kan draaien
Dat heeft hij in Venezuela ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar Trump kennende gaat hij er een puppet-regime neerplempen en we weten allemaal hoe dat de vorige keer afliep.
Goh je verwacht het niet.quote:
onzinquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef xzaz het volgende:
Als je leider gedood moet worden door een externe macht moet je huilen niet gaan juichen.
Of Reza Pahlavi komt terug uit ballingschap.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar Trump kennende gaat hij er een puppet-regime neerplempen en we weten allemaal hoe dat de vorige keer afliep.
ik heb niet gerapporteerd hoor, vind die zion-obsessie wel koddig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef butz0rs het volgende:
zijn er serieus snowflakes die posts reporteren
Ja, dat is de puppet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of Reza Pahlavi komt terug uit ballingschap.
Tot dusver heeft ie alleen deals gesloten met bedrijven, de huidige intrem regering heeft nieuwe verkiezingen afgekondigt hopelijk pakt deze positief uit voor het volk en kunnen miljoenen vluchtelingen vanuit venezuela weer naar huis, hopelijk kan dat ook in Iran!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heeft hij in Venezuela ook niet gedaan.
Nog niet, tenminste.. maar "Trump kennende" is wel een hele bijzondere aantijging
Nee daar waren geen maagdenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of khamenei ooit epstein eiland heeft bezocht
Spaar ze allemaal.quote:
hoop dat ze in elkaar worden getrapt door Iraniërsquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
De pro-pallie gekkies gaan ook protesteren
[ x ]
Handig tijdstip, kunnen ze daarna gelijk door naar de iftar op de Dam
Wat kost napalm tegenwoordig? Vraag het voor een vriend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
[ x ]
Geen geiten en schapen en toen wou 'ie niet meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of khamenei ooit epstein eiland heeft bezocht
Oh help, natuurlijk, onze groen-rode maffia is weer eens volledig wereldvreemd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
[ x ]
Al besproken, al 100 xquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is bij sommige users wel droevig gesteld met de kennis van de grammatica.
die Palestijnse hoofddoekjes , kun je voortdurend gebruiken , handig welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
[ x ]
Ik zou het best mooi vinden als mensen als jij een lijfstraf zouden krijgen elke keer dat jullie het woord kolonialisme verkeerd gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:19 schreef bianconeri het volgende: Nog steeds het kleine MAGA groepje op FOK! dat elk koloniaal ingrijpen goed blijft praten. Bommen op landen gooien en alles slopen, ja joh helemaal top als Trump het zegt.
Ligt geheel aan de situatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef xzaz het volgende:
Als je leider gedood moet worden door een externe macht moet je huilen niet gaan juichen.
Ze zijn tegenwoordig toch uitgerust met het SM-3 systeem?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar de raket om dat ding dan zelf uit de lucht te schieten zit dan weer niet in het arsenaal
Zijn allemaal viesmad, reddit, twitter noem maar opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh help, natuurlijk, onze groen-rode maffia is weer eens volledig wereldvreemd.
Ze hebben toch een aantal van die iconische toeristenhotels geraakt. Ik zou de gouden pot vol schijten in het hotel als ik daar zou slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
[ x ]Burj al Arab geraakt door een drone.
https://x.com/i/status/2027867043102400606
Zo dan. Net geen Burj Khalifa maar dit is toch wel de 2e (en oudste) landmark van Dubai.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ja gaan al beelden van rond. Veel toeristen daar die vast zaten al.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:08 schreef Beathoven het volgende:
Dubai international airport zou aangevallen zijn.
De riolering werkt daar niet dus een Indier moet dat morgen weer gaan zitten afvoeren voor 2 dollar per uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een aantal van die iconische toeristenhotels geraakt. Ik zou de gouden pot vol schijten in het hotel als ik daar zou slapen.
Gelukkig heeft die Indiër daar veel ervaring mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De riolering werkt daar niet dus een Indier moet dat morgen weer gaan zitten afvoeren voor 2 dollar per uur.
Dat was het plan wel, maar weet niet of dat al rond is. Misschien heel recentelijk. Maar ik weet nog het nieuwsbericht dat de Nederlandse radar zo'n raket kon volgen en dan vanaf een Amerikaanse Arleigh Burke met die data dat ding echt werd neergeschoten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig toch uitgerust met het SM-3 systeem?Juist die BMD-interceptiecapaciteit is wat de Zevens vrij uniek maakt in Europa.
Iedereen mag straks op zijn graf stampen en hem toesprekenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef TLC het volgende:
Wanneer houdt die khamenei nou zijn toespraak
Een like voor de aanvulling, niet zozeer voor het geveven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja gaan al beelden van rond. Veel toeristen daar die vast zaten al.
Ach, op de USS Geralt of Rivia Gerald Ford werkt het ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De riolering werkt daar niet dus een Indier moet dat morgen weer gaan zitten afvoeren voor 2 dollar per uur.
Dat is toch wel de Eiffeltoren van Dubai, zullen die leiders niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Burj Khalifa is die hele hoge.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is toch wel de Eiffeltoren van Dubai, zullen die leiders niet blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef TLC het volgende:
Wanneer houdt die khamenei nou zijn toespraak
Het is niet zozeer dat de riolering "niet werkt(e)". Er is was simpelweg geen riolering.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duurste kamer schijnt tot 50k te zijn. Je zou die maar net vandaag geboekt hebben en juist dan vliegt er zo'n Iraanse drone je kamer binnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zo dan. Net geen Burj Khalifa maar dit is toch wel de 2e (en oudste) landmark van Dubai.
7 sterren hotel geloof ik, als enige ter wereld.
De Burj Al Arab is dezequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Burj Khalifa is die hele hoge.
Dit is een andere.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Duurste kamer schijnt tot 50k te zijn. Je zou die maar net vandaag geboekt hebben en juist dan vliegt er zo'n Iraanse drone je kamer binnen.![]()
Nee bedoel deze. Het zeil hotel in zee. Wat min of meer het startschot gaf aan Dubai in z'n huidige vorm. eerste 7 sterren hotel, een icoon toch wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Burj Khalifa is die hele hoge.
Dit is een andere.
Beetje een urban legend toch, die rond het jaar 2010 rond ging. Intussen zitten al die landmarks gewoon aangesloten op de riolering.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat de riolering "niet werkt". Er is simpelweg geen riolering.
Wat er niet is, kan niet kapotquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat de riolering "niet werkt". Er is simpelweg geen riolering.
Ja, dit is het gebouw dat op elke reisflyer of poster staat, omdat ie ook mooi in zee staat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee bedoel deze. Het zeil hotel in zee. Wat min of meer het startschot gaf aan Dubai in z'n huidige vorm. eerste 7 sterren hotel, een icoon toch wel.
Die Burj Khalifa is vooral heel hoog, maar imho minder iconisch.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De poeprij van Dubai.
Daarom zijn er ook Indiërs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bad luck brianquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Duurste kamer schijnt tot 50k te zijn. Je zou die maar net vandaag geboekt hebben en juist dan vliegt er zo'n Iraanse drone je kamer binnen.![]()
Toen de hoge toren af was wel even, maar inmiddels niet meer.quote:
Hebben ze wel kipvingers en patat met appelmoes bij de Burj Al Arab he?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het heeft wel wat maar vind van der valk ook prima voor een nachtje.
linkje?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:18 schreef Peppert het volgende:
De beelden van Dubai International zijn indrukwekkend. Je lijkt haast het zoeven van kapitaal te horen dat richting Singapore vliegt.
Alleen frietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze wel kipvingers en patat met appelmoes bij de Burj Al Arab he?
Precies, leg een berg foto's van Dubai aan willekeurige mensen voor met de vraag waar het is en ik denk dat ze de Burj Al Arab en het palm eiland direct als Dubai herkennen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, dit is het gebouw dat op elke reisflyer of poster staat, omdat ie ook mooi in zee staat.
Vast wel maar niet in je korte broek en t-shirt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niet voor niks 7 sterrenquote:
Kunnen ze voor 450 dollar vast wel regelen daar denk ik zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Vandaag was ook al een bekend hotel bij het palm eiland geraakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Precies, leg een berg foto's van Dubai aan willekeurige mensen voor met de vraag waar het is en ik denk dat ze de Burj Al Arab en het palm eiland direct als Dubai herkennen.
*Salt Kipvinger Bae entered the chatquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kunnen ze voor 450 dollar vast wel regelen daar denk ik zo.
· The Interim Solution (Vacuum Trucks): For a period after the building first opened, while the permanent connection to the municipal system was being finalized, the waste was managed using the building's internal holding tanks. When those tanks were full, the waste was extracted by a fleet of vacuum trucks.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beetje een urban legend toch, die rond het jaar 2010 rond ging. Intussen zitten al die landmarks gewoon aangesloten op de riolering.
Zou je er ook hoeren en drank kunnen bestellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niet voor niks 7 sterren
Die van buitenaf georkestreerde regime changes falen meestal.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er toch één keer een van buitenaf georkestreerde regime change nodig zou zijn in het belang van de bevolking zelf, dan is het wel nu.
Ongeacht de achterliggende belangen en agenda's.
Beetje jammer alleen dat je dan volgens sommige zwart/wit denkende eencelligen dan meteen een Maga adept bent
Interessant wat zou dat kunnen betekenenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Hmm, op de Nederlandse wikipedia is de Ayatolla dood, maar op de Engelse niet
Zelfs dronesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zou je er ook hoeren en drank kunnen bestellen?
Er is twijfelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Interessant wat zou dat kunnen betekenen
Ja het gebouw heeft geen riolering dus rijden er constant vrachtwagens heen en weer.quote:
Tijdverschil met de VSquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uur tijdsverschil.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef Peppert het volgende:
[..]
[ [url=https://twitter.com/clashreport/status/2027856558525132902]x[/url] ]quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Behalve DE, KR, JP.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef LXIV het volgende:
Die van buitenaf georkestreerde regime changes falen meestal.
quote:Als er echt een grote meerderheid van de Iraanse bevolking regime change wilden hadden ze dat zelf wel gedaan.
Uur tijdsverschil.quote:
Dat kan natuurlijk maar 1 ding betekenen...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het gebouw staat er nog:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een aantal van die iconische toeristenhotels geraakt. Ik zou de gouden pot vol schijten in het hotel als ik daar zou slapen.
De situatie in Duitsland was volkomen anders, dat was een totale oorlog ipv regime change en in Japan mocht het staatshoofd gewoon aanblijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Behalve DE, KR, JP.
[..]
Precies.
Duidelijk.
Mensen in iran vinden die theocraten helemaal toppie.
Reuters zou het nieuws hebben. Maar Reuters schrijft "Trump says Khamenei is dead".quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Dus de mensen in IR vinden de theocratie niet toppie...?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:28 schreef LXIV het volgende:
Als ze in Iran van hun regering afwillen moeten ze dat zelf doen. Natuurlijk is er oppositie, die is er in Nederland ook genoeg.
De laatste poging tot volksverzet werd nogal ruig de kop in gedrukt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Konden de Iraniers die oude gek zelf niet afzetten?
Het helpt niet dat de Iraanse minister van BuZa zei dat "as far as I know" dat die nog leeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Reuters zou het nieuws hebben. Maar Reuters schrijft "Trump says Khamenei is dead".
Kan zijn, maar je wilt wel een betere koptekst dan deze. Eentje die het volledig bevestigd.
En dat hebben ze de afgelopen jaren al diverse malen geprobeerd, maar zonder wapens ben je kansloos tegen een regime dat meedogenloos dodelijk geweld inzet tegen ongewapende burgers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die van buitenaf georkestreerde regime changes falen meestal.
Als er echt een grote meerderheid van de Iraanse bevolking regime change wilden hadden ze dat zelf wel gedaan. Op een troon van bajonetten kun je immers niet zitten.
Je zou denken dat als je nog leeft dat je zo snel mogelijk de publiciteit zoekt om het volk/leger/politie toe te spreken/op te jutten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het helpt niet dat de Iraanse minister van BuZa zei dat "as far as I know" dat die nog leeft.Heel overtuigend.
Ik geloof het dus wel op zich. Niet dat het veel uitmaakt, want die gast was al op sterven na dood en zijn opvolgers staan allang klaar.
Schrödinger's Ayatollahquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Zekers! Erdogan deed dat ook tijdens die Turkse coup. Dit soort vaagheid creëert juist angst en afvalligen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je zou denken dat als je nog leeft dat je zo snel mogelijk de publiciteit zoekt om het volk/leger/politie toe te spreken/op te jutten.
Als Trump op Twitter kijkt dan zou jij kunnen opmaken dat een grote meerderheid van de Nederlandse bevolking de huidige regering haat. Zou dat hem om het recht hebben ons aan te vallen? Natuurlijk is er geen Israël dat hem hierin ophitst, maar stel je voor van wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat hebben ze de afgelopen jaren al diverse malen geprobeerd, maar zonder wapens ben je kansloos tegen een regime dat meedogenloos dodelijk geweld inzet tegen ongewapende burgers.
Met hoeveel je ook bent.
Is een regime minder snel geneigd tot bruut geweld, dan kan het snel gaan (zie bijvoorbeeld Egypte/Mubarak en vrij recent Nepal).
Maar helaas heeft het Iraanse volk dat geluk niet.
En toch blijven ze het proberen om de zoveel tijd.
Maar juist vanwege dat meedogenloze regime lukt het ze simpelweg niet zonder (enige) hulp van buitenaf.
Ongeacht de belangen cq agenda van dat 'buitenaf'.
Oh ja kunnen ze beter zelf doen dan, hebben ze geen drama, wel vele duizenden doden bij protesten maar iig geen drama.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Trump op Twitter kijkt dan zou jij kunnen opmaken dat een grote meerderheid van de Nederlandse bevolking de huidige regering haat. Zou dat hem om het recht hebben ons aan te vallen? Natuurlijk is er geen Israël dat hem hierin ophitst, maar stel je voor van wel.
Als een bevolking van zijn regime af wil moeten ze dat zelf regelen. Een ingreep van buitenaf ontaard steeds weer in drama
Waarom denk je dat al die westerse influencer jongens en meisjes voor langere tijd naar Dubai en contreien vertrekken en daar meteen toegang hebben tot de meest exclusieve locaties?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zou je er ook hoeren en drank kunnen bestellen?
The Times heeft al een foto met geboorte- en overlijdensdatum op de socials. Vind het qua sterkte van de bronnen nog wat mager van de media, maar men gooit het inderdaad in de "waarschijnlijk wel" bak.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het helpt niet dat de Iraanse minister van BuZa zei dat "as far as I know" dat die nog leeft.Heel overtuigend.
Ik geloof het dus wel op zich. Niet dat het veel uitmaakt, want die gast was al op sterven na dood en zijn opvolgers staan allang klaar.
Dat is het punt helemaal nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja kunnen ze beter zelf doen dan, hebben ze geen drama, wel vele duizenden doden bij protesten maar iig geen drama.
Hij was maar een pion. Iran kan prima zonder hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:41 schreef Starhopper het volgende:
Maar wie vuurt de raketten en drones af nu hij dood is? Ik snap het niet
Jij denkt dat hij persoonlijk zelf elk lontje aansteekt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:41 schreef Starhopper het volgende:
Die couppoging kan ik me nog wel herinneren, was live op Fok te volgen. Begon direct te kenteren toen hij het woord nam.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zekers! Erdogan deed dat ook tijdens die Turkse coup. Dit soort vaagheid creëert juist angst en afvalligen.
Doet me denken aan de val van het standbeeld van Sadam.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
@:LXIV, als ik dit soort dingen zie, denk ik niet dat ze de theocraten toppie vinden.
Dubai porta pottyquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die westerse influencer jongens en meisjes voor langere tijd naar Dubai en contreien vertrekken en daar meteen toegang hebben tot de meest exclusieve locaties?
Die hoeren zich maximaal uit aan Arabische mannen, laten zich tot op het bot vernederen, maar kunnen wel twee maanden lang extreem exclusief uitziende Insta content creëren waar pubermeisjes thuis enorm jaloers van worden.
Netanyahu kondigde al tig keer van 1992 tot nu aan dat het 2 voor 12 was met hoe gevaarlijk Iran was. Het is niet dat ze geen draaiboek hebben voor als Israël (en de VS) zou(den) toeslaan. Dat zou wel wat raar zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:41 schreef Starhopper het volgende:
Mét vuurwerkbrilquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij persoonlijk zelf elk lontje aansteekt?
Doet Thomas Erdbrink niks meer met Iran? Had wel verwacht dat die wel wat vaker in de media zou zijn de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
Er was vanavond een extra uitzending van Pauw met Ruben Brekelmans, Rob de Wijk, Keyvan Shahbazi, Negin Nafissi & Natascha van Weezel.
Met name Keyvan Shahbazi (al eerder in VI als gast geweest) sprak verstandige woorden.
Aanrader om terug te kijken!
https://npo.nl/start/afspelen/pauw-de-wit_128
Die gast zou toch oplazeren uit Nederland?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
[ x ]
Nee. Maar de opdrachtgevers zijn dood. Waarom zou je als jan soldaat nog meewerken dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij persoonlijk zelf elk lontje aansteekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |