Denk wel dat dat plan er is. Maar wellicht dat er nu al meerdere gedood zijn en dat de communicatie volledig plat ligt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoorde dat ze een heel draaiboek hebben met vele alternatieven als die ook gesneuveld zouden zijn bij 1vandaag
Ik had dat nieuwsbericht enige tijd terug ook gezien, maar kan het nu niet vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan komt de tweede in rij van het regime. Die exact hetzelfde beleid gaat voeren, mensen onderdrukken, moorden en martelen.
Nee, ik heb gisteren al pasta opquote:
zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk wel dat dat plan er is. Maar wellicht dat er nu al meerdere gedood zijn en dat de communicatie volledig plat ligt.
Iran heeft naast de Garde ook een gewoon leger toch? Tijd om de kant van de burgers te kiezen.
Gedecentraliseerd na het koppen van een bunker buster.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Since2003 het volgende:
Mensen onderschatten hoe gedecentraliseerd het regime is.
Via azie over de noordpool. Via anchorage, ook een optie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oh shit. Voor enkele Formule 2 teams is het lastig geworden om in Melbourne te komen doordat de luchthavens gesloten zijn in het Midden Oosten.
https://x.com/i/status/2027739602585264636
Lastig om een Teams meeting te houden zonder internetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Als dit waar is dan vraag ik me af of ze allemaal bij elkaar hebben gezeten en of ze zo stom waren of geheime diensten zo goed. Of beide
Nee, vanwege de beurs wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat het vanavond/vannacht wel weer flink los gaat.
Normaliter start men zoiets 's nachts, maar ik begreep dat het dit keer pas in de ochtend gebeurde, vanwege de last minute informatie dat ze Khamenei te grazen konden nemen.
Inderdaad nogal dom gehandeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Als dit waar is dan vraag ik me af of ze allemaal bij elkaar hebben gezeten en of ze zo stom waren of geheime diensten zo goed. Of beide
Waar las jij dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter start men zoiets 's nachts, maar ik begreep dat het dit keer pas in de ochtend gebeurde, vanwege de last minute informatie dat ze Khamenei te grazen konden nemen.
Benieuwd of die een bezoekje krijgen van special forces.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
Nucleaire faciliteiten zitten ook nog steeds 250 meter in die berg hé.
Ik hoop het. Alle centra van macht kapot maken, dan kan het volk de macht grijpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag net dat er weer een paar Amerikaanse tankers in die regio opstegen. Dus er zullen wel weer andere vliegtuigen in de lucht zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Spreek jou over 2 weken wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gedecentraliseerd na het koppen van een bunker buster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |