Op basis van wat wordt dit nou altijd gebaseerd? Zijn hier 3 goede voorbeelden van in de geschiedenis?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan komt de tweede in rij van het regime. Die exact hetzelfde beleid gaat voeren, mensen onderdrukken, moorden en martelen.
Er is buiten wat eigen borstklopperij van Trump en ome Bibi 0,0 bereikt vandaag.
Je kunt het ook anders stellen, is er één voorbeeld van regimechange die van buitenaf met luchtaanvallen tot stand gekomen is?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Op basis van wat wordt dit nou altijd gebaseerd? Zijn hier 3 goede voorbeelden van in de geschiedenis?
Vond het wel apart, dat ze dus eerder gingen aanvallen omdat ze zijn schuilplaats hadden gevonden? Nou ja, mooi dat ze in een klap een aantal hebben opgeruimd. Nu nog hopen dat het 'gewone' leger zich ook tegen het regime keert.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik.
Dat laatste zag ik vanochtend of vanmiddag ergens voorbij komen.
rent freequote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef Tengano het volgende:
Dit is zo wel een zwarte dag voor Kati Piri
Onbegrijpelijk dat halsema dit toelaat.quote:
Je bent jezelf niet als je trek hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:38 schreef byah het volgende:
Die geitenneukers moeten inmiddels toch ook wel weten dat het weekend het minst gunstige moment is om samen te komen?
Op basis van de laatste soortgelijke interventies. Sterker nog; de véél effectievere methode van regime change zoals in Afghanistan heeft wat precies opgeleverd? De Taliban aan de macht. Kosten noch moeite gespaard voor 0,0quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Op basis van wat wordt dit nou altijd gebaseerd? Zijn hier 3 goede voorbeelden van in de geschiedenis?
Het regime zelf verwijderen (immers het regime is niet alleen de leider, maar in dit geval de hele Raad der Hoeders en het IRCG) is idd alleen mogelijk met ook actie op de grond.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik hoop het. Alle centra van macht kapot maken, dan kan het volk de macht grijpen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je trek hebt.
Oja met de Taliban viel volgens de progessieven ook heus te praten. Lol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op basis van de laatste soortgelijke interventies. Sterker nog; de véél effectievere methode van regime change zoals in Afghanistan heeft wat precies opgeleverd? De Taliban aan de macht. Kosten noch moeite gespaard voor 0,0
Die gingen er bij Hezbollah ook hard doorheen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tja, als er 400 opvolgers klaar staan…
Nu is het jouw beurt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In dit tempo is het niet de nummer 2 maar de nummer 200 die het moet gaan overnemen.
Israël stopt natuurlijk niet bij de toplaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In dit tempo is het niet de nummer 2 maar de nummer 200 die het moet gaan overnemen.
Zoals Trump in 2019 in Camp David met hen praatte? Lol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oja met de Taliban viel volgens de progessieven ook heus te praten. Lol.
Heb je ook een scheve mond en/of een lamme arm? Dan zou ik pronto een arts bezoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke juichende menigte?
Ik zie alleen maar mensen die tegen het grote geweld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |