Dit is stap één.quote:
@Since2003 nog meer juichende mensenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:08 schreef ACT-F het volgende:
People of #Iran Express Joy Following Reports of Ali #Khamenei's Death
Saturday, February 28 #Iran
[ x ]
JUICHEN!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
@:since2003 nog meer juichende mensen
Post 200.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
Janus![]()
Komt gewoon een beetje stoken hier.
Die mag niet zo lang op internet van zijn verzorger.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Iemand Bianconari nog gezien ergens?
Waarom flikkert dat volk niet gewoon op naar Saudi-Arabië.quote:
Die wacht op nieuwe instructies voor online ayatrollahs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die zal wel in de rouw zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
De VS heeft nog niks bereikt. Israël wel. Khamenei afmaken was een lang gekoesterde wens.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:05 schreef havanagila het volgende:
Maar wat heeft de VS gedaan/bereikt nu.....
Wat kruisraketten en een dooie ayatollah, nou. Poeh hee. Nog stuk of 400 over.
Ze hebben een stevig signaal afgegeven aan de rest van de wereld, en duidelijk laten zien waar ze toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:05 schreef havanagila het volgende:
Maar wat heeft de VS gedaan/bereikt nu.....
Wat kruisraketten en een dooie ayatollah, nou. Poeh hee. Nog stuk of 400 over.
Israel houdt sowieso wel van gebieden bezetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam 'koloniaal' aan dit militair ingrijpen?
De VS heeft Poetin even laten zien hoe je zo'n driedaagse speciale operatie moet uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:13 schreef Oliver_Klozov het volgende:
[..]
Ze hebben een stevig signaal afgegeven aan de rest van de wereld, en duidelijk laten zien waar ze toe in staat zijn.
Tegelijkertijd hebben ze Poetin in zijn hemd gezet en Oekraïne een handje geholpen.
De VS/Israel hebben in 12 uur (wederom) de leider van een Russische bondgenoot te pakken.
En Rusland loopt al vier jaar te sukkelen met hun driedaagse operatie.
Met die zachte witte muren toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:13 schreef Tengano het volgende:
Ik hoor net van de redactie dat Bianconari in de Dagboekkamer zit inderdaad.
Ah ja sure, nou is ook weer eens iets niet goed volgens jou en is het ''nep'' als ik zoiets plaats.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.
Nu geloof jij klakkeloos die tweet. De foto is in het Noorden van Iran terwijl de school in het zuiden is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dezelfde media die het klakkeloos overnemen en het narratief verspreiden.
Om te kotsen. Verkeerde kant van de geschiedenis om hielen te likken van mensen die hier niet zijn om alleen een mooi leven op te bouwen.
En dan komt de tweede in rij van het regime. Die exact hetzelfde beleid gaat voeren, mensen onderdrukken, moorden en martelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:13 schreef Oliver_Klozov het volgende:
[..]
Ze hebben een stevig signaal afgegeven aan de rest van de wereld, en duidelijk laten zien waar ze toe in staat zijn.
Tegelijkertijd hebben ze Poetin in zijn hemd gezet en Oekraïne een handje geholpen.
De VS/Israel hebben in 12 uur (wederom) de leider van een Russische bondgenoot te pakken.
En Rusland loopt al vier jaar te sukkelen met hun driedaagse operatie.
De kast leegtrekken, tandenborstel mee en wegwezen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja dat is wel een schone onderbroek pakken momentje
Ja, maak me wat dat betreft iets meer zorgen over de wahabitische rot die SA en Qatar nu al decennia de wereld inslingeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israel houdt sowieso wel van gebieden bezetten.
En wat er koloniaal aan is?
Dat het Westen moet bepalen wat er overal in de wereld gebeurd.
Ah, dus Trump wil dat de bevolking zelf gaat bepalen wat het wil.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Trump heeft letterlijk tegen de Iraanse bevolking gezegd dat ze zelf de regering omver moeten werpen als de VS en Israël klaar zijn.
Hoe strookt dit met jouw 'koloniaal oorlog voeren'?
Weet je überhaupt wel wat 'koloniaal' betekent of schud je hier gewoon willekeurig wat woordjes uit de mouw?
zuchtquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan komt de tweede in rij van het regime. Die exact hetzelfde beleid gaat voeren, mensen onderdrukken, moorden en martelen.
Er is buiten wat eigen borstklopperij van Trump en ome Bibi 0,0 bereikt vandaag.
En de PlayStation uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De kast leegtrekken, tandenborstel mee en wegwezen.
Welke juichende menigte?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die is ondergelopen door de juichende menigte.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke juichende menigte?
Ik zie alleen maar mensen die tegen het grote geweld zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dat wordt hard werken de komende tijd voor Ali om die 72 maagden te bedienen.
Perceptie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke juichende menigte?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef bianconeri het volgende:
Welke juichende menigte?
Foxnews meldt dat ie dood is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
al nieuws over de grote leider?
Ik ben geen MAGA.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:19 schreef bianconeri het volgende:
Nog steeds het kleine MAGA groepje op FOK! dat elk koloniaal ingrijpen goed blijft praten.
Bommen op landen gooien en alles slopen, ja joh helemaal top als Trump het zegt.
de iraniërs zelf juichen het toe, zowel daar als diegene in Nederlandquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:19 schreef bianconeri het volgende:
Nog steeds het kleine MAGA groepje op FOK! dat elk koloniaal ingrijpen goed blijft praten.
Bommen op landen gooien en alles slopen, ja joh helemaal top als Trump het zegt.
Even overleggen welk poppetje ze nu naar voren schuiven en het volgende doelwit wil zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
oh lijkt er wel op dat die echt dood is, zijn ze bang voor een nog grotere opstand dat ze het ontkennen?
Stukje vijfde colonnequote:
Dat zeiden ze ook over het uitschakelen van de leiders van Hamas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan komt de tweede in rij van het regime. Die exact hetzelfde beleid gaat voeren, mensen onderdrukken, moorden en martelen.
Er is buiten wat eigen borstklopperij van Trump en ome Bibi 0,0 bereikt vandaag.
hoorde dat ze een heel draaiboek hebben met vele alternatieven als die ook gesneuveld zouden zijn bij 1vandaagquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even overleggen welk poppetje ze nu naar voren schuiven en het volgende doelwit wil zijn
Vind je? Dan hebben we toch een andere perceptie van succes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:21 schreef Oliver_Klozov het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over het uitschakelen van de leiders van Hamas.
Heeft uiteindelijk toch best goed gewerkt
Duurt ff voordat ze alle 10.000 stukjes aan elkaar gelijmd hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
oh lijkt er wel op dat die echt dood is, zijn ze bang voor een nog grotere opstand dat ze het ontkennen?
Een kinderhand is hier snel gevuld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het blijkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een kinderhand is hier snel gevuld.
Musolini?quote:
Denk wel dat dat plan er is. Maar wellicht dat er nu al meerdere gedood zijn en dat de communicatie volledig plat ligt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoorde dat ze een heel draaiboek hebben met vele alternatieven als die ook gesneuveld zouden zijn bij 1vandaag
Ik had dat nieuwsbericht enige tijd terug ook gezien, maar kan het nu niet vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren al pasta opquote:
zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk wel dat dat plan er is. Maar wellicht dat er nu al meerdere gedood zijn en dat de communicatie volledig plat ligt.
Iran heeft naast de Garde ook een gewoon leger toch? Tijd om de kant van de burgers te kiezen.
Gedecentraliseerd na het koppen van een bunker buster.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Since2003 het volgende:
Mensen onderschatten hoe gedecentraliseerd het regime is.
Via azie over de noordpool. Via anchorage, ook een optie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oh shit. Voor enkele Formule 2 teams is het lastig geworden om in Melbourne te komen doordat de luchthavens gesloten zijn in het Midden Oosten.
https://x.com/i/status/2027739602585264636
Lastig om een Teams meeting te houden zonder internetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Als dit waar is dan vraag ik me af of ze allemaal bij elkaar hebben gezeten en of ze zo stom waren of geheime diensten zo goed. Of beide
Nee, vanwege de beurs wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat het vanavond/vannacht wel weer flink los gaat.
Normaliter start men zoiets 's nachts, maar ik begreep dat het dit keer pas in de ochtend gebeurde, vanwege de last minute informatie dat ze Khamenei te grazen konden nemen.
Inderdaad nogal dom gehandeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Als dit waar is dan vraag ik me af of ze allemaal bij elkaar hebben gezeten en of ze zo stom waren of geheime diensten zo goed. Of beide
Waar las jij dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter start men zoiets 's nachts, maar ik begreep dat het dit keer pas in de ochtend gebeurde, vanwege de last minute informatie dat ze Khamenei te grazen konden nemen.
Benieuwd of die een bezoekje krijgen van special forces.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
Nucleaire faciliteiten zitten ook nog steeds 250 meter in die berg hé.
Ik hoop het. Alle centra van macht kapot maken, dan kan het volk de macht grijpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag net dat er weer een paar Amerikaanse tankers in die regio opstegen. Dus er zullen wel weer andere vliegtuigen in de lucht zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
Spreek jou over 2 weken wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gedecentraliseerd na het koppen van een bunker buster.
Dat eerste denk ik.quote:
Op basis van wat wordt dit nou altijd gebaseerd? Zijn hier 3 goede voorbeelden van in de geschiedenis?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders stellen, is er één voorbeeld van regimechange die van buitenaf met luchtaanvallen tot stand gekomen is?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Op basis van wat wordt dit nou altijd gebaseerd? Zijn hier 3 goede voorbeelden van in de geschiedenis?
Vond het wel apart, dat ze dus eerder gingen aanvallen omdat ze zijn schuilplaats hadden gevonden? Nou ja, mooi dat ze in een klap een aantal hebben opgeruimd. Nu nog hopen dat het 'gewone' leger zich ook tegen het regime keert.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik.
Dat laatste zag ik vanochtend of vanmiddag ergens voorbij komen.
rent freequote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef Tengano het volgende:
Dit is zo wel een zwarte dag voor Kati Piri
Onbegrijpelijk dat halsema dit toelaat.quote:
Je bent jezelf niet als je trek hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:38 schreef byah het volgende:
Die geitenneukers moeten inmiddels toch ook wel weten dat het weekend het minst gunstige moment is om samen te komen?
Op basis van de laatste soortgelijke interventies. Sterker nog; de véél effectievere methode van regime change zoals in Afghanistan heeft wat precies opgeleverd? De Taliban aan de macht. Kosten noch moeite gespaard voor 0,0quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Op basis van wat wordt dit nou altijd gebaseerd? Zijn hier 3 goede voorbeelden van in de geschiedenis?
Het regime zelf verwijderen (immers het regime is niet alleen de leider, maar in dit geval de hele Raad der Hoeders en het IRCG) is idd alleen mogelijk met ook actie op de grond.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik hoop het. Alle centra van macht kapot maken, dan kan het volk de macht grijpen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je trek hebt.
Oja met de Taliban viel volgens de progessieven ook heus te praten. Lol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op basis van de laatste soortgelijke interventies. Sterker nog; de véél effectievere methode van regime change zoals in Afghanistan heeft wat precies opgeleverd? De Taliban aan de macht. Kosten noch moeite gespaard voor 0,0
Die gingen er bij Hezbollah ook hard doorheen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tja, als er 400 opvolgers klaar staan…
Nu is het jouw beurt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In dit tempo is het niet de nummer 2 maar de nummer 200 die het moet gaan overnemen.
Israël stopt natuurlijk niet bij de toplaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In dit tempo is het niet de nummer 2 maar de nummer 200 die het moet gaan overnemen.
Zoals Trump in 2019 in Camp David met hen praatte? Lol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oja met de Taliban viel volgens de progessieven ook heus te praten. Lol.
Heb je ook een scheve mond en/of een lamme arm? Dan zou ik pronto een arts bezoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke juichende menigte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |