Hold on, wait a moment. Breaking news!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:23 schreef Starhopper het volgende:
HIJ IS ER WEER
Bekijk deze YouTube-video
Ze zaten op het/een vliegveld in Dubai toch?quote:
Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was hij of zij niet op een ander vliegveld?
Abu Dhabi VAEquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze zaten op het/een vliegveld in Dubai toch?
Geen idee hoeveel vliegvelden ze hebben.
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.quote:
Venezuela was een makke schaap zonder een leger van betekenis. Iran daarentegen heeft flink geïnvesteerd in defensie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.
Het is nog niet voorbij en duidelijk niet zo makkelijk als Venezuela.
Vier keer zoveel inwoners, een gigantisch leger en veel oorlogsmateriaal, niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.
Het is nog niet voorbij en duidelijk niet zo makkelijk als Venezuela.
Plus een enorm land, met veel onherbergzame gebieden en bergen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vier keer zoveel inwoners, een gigantisch leger en veel oorlogsmateriaal, niet te vergelijken.
Ik gok zomaar zo dat dat niet de great scheme van deze aanval isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
Wachten is op aanslagen in de VS. Trump weet dat en dan is het dagdag met de verkiezingen. Doel bereikt.
Hooow shit!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
En
[..]
En de PlayStation uiteraard
Als ik serieus a la minuut mijn huis zou moeten verlaten, zijn mijn hond en mijn PS5 serieus wat ik zou meenemenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hooow shit!
Natuurlijk. Ps boven alles
Al besprokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok! maar ik post het nog eens net als onderstaande
[ x ]
Als een echte mod loop je achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok! maar ik post het nog eens net als onderstaande
[ x ]
BEVESTIGTquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING! TRUMP BEVESTIGD DAT IE DOOD IS!
Ai, dat wordt een negatieve beoordeling 😱quote:
Bevestigt met een Tquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
sorry, moet lachen..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
quote:
BEVESTIGDTquote:
Bevestigt!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
MSNBC bevestigd het Trump bericht nu ook.
bevestigtquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is niet goed voor de lak idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar gaan ze voorlopig niet vliegen, stel dat dit een vliegtuig in de lucht zou raken.
nog geen pushberichd ontvangenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Starhopper het volgende:
NOS BEVESTIGD NU OOK DAT IE DOOD IS !!!!
Ik bevestig het MSNBC bericht dat het het bericht van Trump bevestigt ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu.nl beveshtichtd het nog niet.
Vissticksquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef butz0rs het volgende:
VOLGENS STEVE BEVISTIGD TRUMP DAT HIJ DOOD IS!!!!
Ik denk niet dat Iran dit bevestigd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had van Trump niet anders verwacht nadat Israël en Netanyahu het al eerder aangaven. De vraag is, wanneer bevestigt Iran het?
nee bibi mag blijven levenquote:
Een stammenstrijd voor de nieuwe dictator van Iran. En Israel kan zich op het volgende doel richten.quote:
"Gezocht opvolger, tijdelijke betrekking, gratis uitvaart".quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:45 schreef cosmosis het volgende:
Nu nog even uitzoeken wie er nog leeft...
[ x ]
Maar reken er maar op dat ze graag een paar Zeven Provinciën fregatten van NL erbij hadden gehad nu, de SMART-L MM is ongeëvenaard op het gebied van het tracken van ballistische raketten en volledig compatibel met US Navy combat systems.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Carriers komen nooit alleen.
[ afbeelding ]
Wie is bibi?quote:
Nu vond ik Oh oh Cherso echt een kut programma, maar om haar daarvoor nu dood te wensen 😱quote:
72 gratis maagden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Gezocht opvolger, tijdelijke betrekking, gratis uitvaart".
Waylon zou het ook niet leuk vinden wss.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu vond ik Oh oh Cherso echt een kut programma, maar om haar daarvoor nu dood te wensen 😱
Blackhawk 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Maduro down
Khamenei down
Putin …
Syndroom van…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Maduro down
Khamenei down
Putin …
de kim familiequote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Maduro down
Khamenei down
Putin …
als je landgenoten zo reageren op je dood was je erg slechtquote:
raynaudquote:
Onmogelijk, volgens een aantal ayatrollahsquote:
die mogen ook nog wel jaquote:
oeiquote:
Maar die hebben noeksquote:
Ik denk dat Khameini iig geen koude handen en vingers hadquote:
Maar de raket om dat ding dan zelf uit de lucht te schieten zit dan weer niet in het arsenaalquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar reken er maar op dat ze graag een paar Zeven Provinciën fregatten van NL erbij hadden gehad nu, de SMART-L MM is ongeëvenaard op het gebied van het tracken van ballistische raketten en volledig compatibel met US Navy combat systems.
russen ook helaasquote:
Dat zou mooi zijn, maar Trump kennende gaat hij er een puppet-regime neerplempen en we weten allemaal hoe dat de vorige keer afliep.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit lijkt me wel de bevestiging die ervoor gaat zorgen dat het volk het regime nu definitief de nek om kan draaien
Dat heeft hij in Venezuela ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar Trump kennende gaat hij er een puppet-regime neerplempen en we weten allemaal hoe dat de vorige keer afliep.
Goh je verwacht het niet.quote:
onzinquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef xzaz het volgende:
Als je leider gedood moet worden door een externe macht moet je huilen niet gaan juichen.
Of Reza Pahlavi komt terug uit ballingschap.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar Trump kennende gaat hij er een puppet-regime neerplempen en we weten allemaal hoe dat de vorige keer afliep.
ik heb niet gerapporteerd hoor, vind die zion-obsessie wel koddig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef butz0rs het volgende:
zijn er serieus snowflakes die posts reporteren
Ja, dat is de puppet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of Reza Pahlavi komt terug uit ballingschap.
Tot dusver heeft ie alleen deals gesloten met bedrijven, de huidige intrem regering heeft nieuwe verkiezingen afgekondigt hopelijk pakt deze positief uit voor het volk en kunnen miljoenen vluchtelingen vanuit venezuela weer naar huis, hopelijk kan dat ook in Iran!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heeft hij in Venezuela ook niet gedaan.
Nog niet, tenminste.. maar "Trump kennende" is wel een hele bijzondere aantijging
Nee daar waren geen maagdenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of khamenei ooit epstein eiland heeft bezocht
Spaar ze allemaal.quote:
hoop dat ze in elkaar worden getrapt door Iraniërsquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
De pro-pallie gekkies gaan ook protesteren
[ x ]
Handig tijdstip, kunnen ze daarna gelijk door naar de iftar op de Dam
Wat kost napalm tegenwoordig? Vraag het voor een vriend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
De pro-pallie gekkies gaan ook protesteren
[ x ]
Handig tijdstip, kunnen ze daarna gelijk door naar de iftar op de Dam
Geen geiten en schapen en toen wou 'ie niet meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of khamenei ooit epstein eiland heeft bezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |