Hold on, wait a moment. Breaking news!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:23 schreef Starhopper het volgende:
HIJ IS ER WEER
Bekijk deze YouTube-video
Ze zaten op het/een vliegveld in Dubai toch?quote:
Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was hij of zij niet op een ander vliegveld?
Abu Dhabi VAEquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze zaten op het/een vliegveld in Dubai toch?
Geen idee hoeveel vliegvelden ze hebben.
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.quote:
Venezuela was een makke schaap zonder een leger van betekenis. Iran daarentegen heeft flink geïnvesteerd in defensie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.
Het is nog niet voorbij en duidelijk niet zo makkelijk als Venezuela.
Vier keer zoveel inwoners, een gigantisch leger en veel oorlogsmateriaal, niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat er echt nog lui zijn die uitgeschakeld moeten worden daar.
Het is nog niet voorbij en duidelijk niet zo makkelijk als Venezuela.
Plus een enorm land, met veel onherbergzame gebieden en bergen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vier keer zoveel inwoners, een gigantisch leger en veel oorlogsmateriaal, niet te vergelijken.
Ik gok zomaar zo dat dat niet de great scheme van deze aanval isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
Wachten is op aanslagen in de VS. Trump weet dat en dan is het dagdag met de verkiezingen. Doel bereikt.
Hooow shit!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
En
[..]
En de PlayStation uiteraard
Als ik serieus a la minuut mijn huis zou moeten verlaten, zijn mijn hond en mijn PS5 serieus wat ik zou meenemenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hooow shit!
Natuurlijk. Ps boven alles
Al besprokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok! maar ik post het nog eens net als onderstaande
[ x ]
Als een echte mod loop je achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok! maar ik post het nog eens net als onderstaande
[ x ]
BEVESTIGTquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING! TRUMP BEVESTIGD DAT IE DOOD IS!
Ai, dat wordt een negatieve beoordeling 😱quote:
Bevestigt met een Tquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING! TRUMP BEVESTIGD DAT IE DOOD IS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |