Jawel maar die is niet voor ballistische raketten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef GerryDV het volgende:
Is die Iron Beam nou nog steeds niet operationeel?
Klopt, had alleen niet verwacht dat ze zo snel aan het werk zouden gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is is de USS Geralt of Rivia Gerald Ford ergens gisteren of afgelopen nacht Nederlandse tijd bij Haifa (Israël) voor de kust gearriveerd.
RIP Cuba Gooding Jrquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Cuba is hierna aan de beurt. Dit wordt een slecht jaar voor islamisten en communisten.
Jawel maar is alleen voor short range projectielen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef GerryDV het volgende:
Is die Iron Beam nou nog steeds niet operationeel?
Zouden die ondertussen niet een belletje plegen naar Moskou of die toevallig nog wat kernwapens in een schuurtje hebben liggen die ze nu toch niet gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Cuba is hierna aan de beurt. Dit wordt een slecht jaar voor islamisten en communisten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:56 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je kunt veel van Israël vinden, maar het gaat om het aankondigen van een omgelegde baardmans blijken ze vaak gelijk te hebben.
Ik had sowieso wel verwacht dat er niks zou gebeuren voordat ie op locatie was.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, had alleen niet verwacht dat ze zo snel aan het werk zouden gaan
Die zal wel niet in de haven zelf liggen maar een eind uit de kust. Dus vast geen hulp voor verdediging van Haifa zelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is is de USS Geralt of Rivia Gerald Ford ergens gisteren of afgelopen nacht Nederlandse tijd bij Haifa (Israël) voor de kust gearriveerd.
Hopelijk is Jimmy Dijk veilig 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef xzaz het volgende:
Hoofdkantoor van de SP wordt bewaakt met luchtafweergeschut
Uiteraard niet in de haven nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Die zal wel niet in de haven zelf liggen maar een eind uit de kust. Dus vast geen hulp voor verdediging van Haifa zelf.
Er zullen zeker wat schepen bij zijn die patriots kunnen afvuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Die zal wel niet in de haven zelf liggen maar een eind uit de kust. Dus vast geen hulp voor verdediging van Haifa zelf.
Hij zat vanavond bij het programma Kassa.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk is Jimmy Dijk veilig 😱
Olie claimen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
En nu? Wat zijn de verdere plannen daaro?
Familie Marijnisse is ondergedokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk is Jimmy Dijk veilig 😱
Ik zag users hier vandaag posten dat ik nog even snel de tank vol moest gooien, maar ik kan nog beter even wachten dusquote:
Net zolang doorgaan totdat er geen nummer 2 meer isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
En nu? Wat zijn de verdere plannen daaro?
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag users hier vandaag posten dat ik nog even snel de tank vol moest gooien, maar ik kan nog beter even wachten dus
Om heel eerlijk te zijn doe ik dat ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.
Op zich eens, maar wat Khameini deed ging natuurlijk wel wat verder dan aan het hoofd staan van een regering die de VS niet accepteert. Desalniettemin had de VS hier natuurlijk wel draagvlak en medewerking moeten zoeken bij een bredere coalitie dan alleen schurkenstaatje Israel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef xzaz het volgende:
Je zal maar een regering hebben die de VS niet accepteert....
Lol. No one cares.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mooi, staat dat arrestatiebevel nog open?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef cosmosis het volgende:
Sja wat kun je doen als Irakees
[ x ]
Het aantal keren tanken voor dezelfde afstanden daarentegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het aantal keren tanken voor dezelfde afstanden daarentegen.
Exact. Ik was tot na 2:00 opgebleven maar uiteindelijk kwam de man met de hamerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel verwacht dat er niks zou gebeuren voordat ie op locatie was.
En het weekend, want beurzen dicht, is hét moment voor de start.
Er is nog het een en ander dat uitgeschakeld moet worden de komende tijd in Iran.quote:
Hier ook zoiets, alleen dan iemand met een Greatsword ipv hamer 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Exact. Ik was tot na 2:00 opgebleven maar uiteindelijk kwam de man met de hamer
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:16 schreef cosmosis het volgende:
Hongarije die elk keer nieuwe vrienden maakt.....Poef en ze kunnen weer op zoek naar nieuwe....
[ x ]
Daar zijn nog wel een aantal maanden mee bezig waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is nog het een en ander dat uitgeschakeld moet worden de komende tijd in Iran.
@MaJo 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Is dit nieuw? Dacht dat er al eerder berichten waren over dat het vliegveld geraakt zou zijn...
[ x ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Is dit nieuw? Dacht dat er al eerder berichten waren over dat het vliegveld geraakt zou zijn...
[ x ]
Carriers komen nooit alleen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er zullen zeker wat schepen bij zijn die patriots kunnen afvuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |