Om heel eerlijk te zijn doe ik dat ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.
Op zich eens, maar wat Khameini deed ging natuurlijk wel wat verder dan aan het hoofd staan van een regering die de VS niet accepteert. Desalniettemin had de VS hier natuurlijk wel draagvlak en medewerking moeten zoeken bij een bredere coalitie dan alleen schurkenstaatje Israel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef xzaz het volgende:
Je zal maar een regering hebben die de VS niet accepteert....
Lol. No one cares.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mooi, staat dat arrestatiebevel nog open?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef cosmosis het volgende:
Sja wat kun je doen als Irakees
[ x ]
Het aantal keren tanken voor dezelfde afstanden daarentegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een vast bedrag tanken, dan maakt de literprijs ook niet uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het aantal keren tanken voor dezelfde afstanden daarentegen.
Exact. Ik was tot na 2:00 opgebleven maar uiteindelijk kwam de man met de hamerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel verwacht dat er niks zou gebeuren voordat ie op locatie was.
En het weekend, want beurzen dicht, is hét moment voor de start.
Er is nog het een en ander dat uitgeschakeld moet worden de komende tijd in Iran.quote:
Hier ook zoiets, alleen dan iemand met een Greatsword ipv hamer 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Exact. Ik was tot na 2:00 opgebleven maar uiteindelijk kwam de man met de hamer
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:16 schreef cosmosis het volgende:
Hongarije die elk keer nieuwe vrienden maakt.....Poef en ze kunnen weer op zoek naar nieuwe....
[ x ]
Daar zijn nog wel een aantal maanden mee bezig waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is nog het een en ander dat uitgeschakeld moet worden de komende tijd in Iran.
@MaJo 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Is dit nieuw? Dacht dat er al eerder berichten waren over dat het vliegveld geraakt zou zijn...
[ x ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Is dit nieuw? Dacht dat er al eerder berichten waren over dat het vliegveld geraakt zou zijn...
[ x ]
Carriers komen nooit alleen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er zullen zeker wat schepen bij zijn die patriots kunnen afvuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |